MotoGP Oostenrijk

Kim46

MF veteraan
22 mei 2010
1.602
0
Hallo!

We zijn aan het kijken om naar GP's in het buitenland te gaan. De GP in Oostenrijk valt binnen de vakantie periode. Het is last minute zoek werk, dat is ook te zien aan de verkochte tickets. Zie ook de bijgaande link :

gpticketshop.com - Official Worldwide Ticketing Agency

Weten jullie of de overgebleven tickets nog de moeite waard zijn? Of zijn er nog tickets via andere betrouwbare wegen te koop?

Hebben jullie naast deze GP nog andere GP's als aanrader om een keer naar toe te gaan?
 
ik ben vorig jaar naar de GP van Oostenrijk geweest, fantastisch goed georganiseerd, of je nu met auto of motor gaat.

ik heb rond deze tijd mijn kaartje gekocht, kijk dat je in ieder geval tribune kaarten hebt, staanplaatsen is de moeite niet, je zit enorm ver van de baan met eigenlijk belabberd zicht. vanaf de tribunes prima zicht op baan en evt Vidiwall.

vorig jaar werd op de baan commentaar gedaan door zowel de oostenrijkse commentatoren maar het hele weekend zat ook BBC's Matt Roberts erbij. ik zat op de tribune net voorbij (rijrichting) de stier, vandaaruit zie je turn 1 en uitaccelereren naar 2. daarna zie je voor je neus ze links, rechts en over de heuvel naar de laatste bochten verdwijnen.

eten en drinken met pasjessysteem, werkt voortreffelijk.

files? wat zijn dat!

veel plezier daar!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan