Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar met jawa rit span gezien lijkt me ok

waarom staat hier nu vol...
 
Laatst bewerkt:
Als iemand geïnteresseerd is; ik woon daar echt om de hoek. Ik heb een aanhanger, kan een inspectie doen, eventueel voorschieten, laat maar weten.
 
Ondertussen heb ik het bovenstaande span zien staan langs de weg. Het is niet geheel onbeschadigd maar er is zeker iets leuks van te maken.
Een oude boxer of Guzzi er naast en je hebt een onverwoestbare combi.
 
Als je het spul voor 400,00 mee mag nemen. Het karretje voor 200,00 weer verkopen en je hebt een lekkere grote bak voor 200,00 :t
 
Een hoop met stoere praat maar het ding is alleen nog maar geschikt als decoratie in de tuin
 
Laatst bewerkt:
helemaal eens met Enigma. zie hem ook regelmatig en rijdt prima, als je alleen op het uiterlijk uitgaan zouden er veel geschikt zijn als decoratie in de tuin
 
Foto's en advert iets beter bekeken, is(oneerbiedig) toch een beetje boeren bakwerk en voor een totaal ander type motor. dan nog eens twee uur rijden van hieruit.
laat maar gaan, ik wacht wel op iets beters.
 
Dat zou een mooie basis zijn. Razend interessant. Maar wel het einde van de wereld en sinds afgelopen weekend is mijn vertrouwen in de post op een nieuw dieptepunt beland.
Aangezien ik tegenwoordig in Goes werk is het voor mij maar een klein eindje om.
Moet ik het ophalen?
 
Foto's en advert iets beter bekeken, is(oneerbiedig) toch een beetje boeren bakwerk en voor een totaal ander type motor. dan nog eens twee uur rijden van hieruit.
laat maar gaan, ik wacht wel op iets beters.
Ja, er moet wel even een lamellenschijf langs. Maar dat is met mijn eigen laswerk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan