MF Shirts, nu bestellen

Er zijn geen speciale damesshirts. Alleen deze shirts in de maten S, M, L, XL en XXL.
Beetje jammer! Ik hou dit topic om dezelfde reden ook al steeds in de gaten maar nix hoor. Wordt het niet een keertje hoog tijd om ook aan de meissies te denken? Ik wil ook best een tiesjurtje maar dan niet zo'n enorm ding! En tegenwoordig kun je die girlies overal bestellen dus waarom van MF niet????
 
Beetje jammer! Ik hou dit topic om dezelfde reden ook al steeds in de gaten maar nix hoor. Wordt het niet een keertje hoog tijd om ook aan de meissies te denken? Ik wil ook best een tiesjurtje maar dan niet zo'n enorm ding! En tegenwoordig kun je die girlies overal bestellen dus waarom van MF niet????
Ik heb ooit eens een keer in één van de damestopics gepost wat de dames zouden willen. Ik kreeg toen in 4 posts 5 verschillende antwoorden en ben gillend het topic weer uitgehold.

De shirts zijn simpelweg te duur om er een hoop op voorraad te leggen, dus zolang ik degene die ik nu heb niet kwijt ben, komen er zeker geen nieuwe.
 
Ik denk dat ik maar binnenkort eentje ga halen :D Voor tijdens de lessen :D Het brengt zeker geluk. Binnenkort jarig dan vraag ik wel eentje aan mijn vriendin :P
 
Orph,

Voor de T-shirts zie ik in het bestelformulier alleen maar de maten L en M, moet ik hieruit concluderen dat je geen XXL meer hebt?
 
Hoe staat het met de t-shirts? Zijn er al nieuwere modellen (kleuren of opdrukken)

Ben 1.87 m welke maat is dan het beste? L of XL ?
 
Nope en ik zie het ook niet snel gebeuren. Voordat er een shirt op je deurmat ligt moet er zo veel gebeuren...de stickers alleen is al een flink karwei. Voor shirts komt er nog meer bij kijken.

Voorlopig niet dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan