Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer



Ik wordt oud en ga voor veiligheid achter. :+





Nu nog even bandenmontagepunt zoeken.. Corsa Rosso's staan klaar voor morgen. :]
 
Laatst bewerkt:
Lol... als het erop aankomt gaat dat stukkie plastic je ook niet redden. :)

En je hebt een verkeerde bok gekocht. Welke flapdrol dat ding ontworpen heeft...
 
Lol... als het erop aankomt gaat dat stukkie plastic je ook niet redden. :)

En je hebt een verkeerde bok gekocht. Welke flapdrol dat ding ontworpen heeft...
Stukkie plastic is NIET om veel kracht te vangen of onbalans. :)

Alleen voor een beetje gecontroleerd glijden en kleine bobbines i.c.m. kleine haak.
Maar de bok is al meer dan vijftien jaar oud. Motozoom / Louis! (Bok is wel een echt merk geloof ik) :+

Eigenlijk is het altijd goed gegaan, maar soms doe je dingen ineens anders.
Ik blijf mijzelf verbazen. :+ :t
 
Stukkie plastic is NIET om veel kracht te vangen of onbalans. :)

Alleen voor een beetje gecontroleerd glijden en kleine bobbines i.c.m. kleine haak.
Maar de bok is al meer dan vijftien jaar oud. Motozoom / Louis! (Bok is wel een echt merk geloof ik) :+

Eigenlijk is het altijd goed gegaan, maar soms doe je dingen ineens anders.
Ik blijf mijzelf verbazen. :+ :t

Lijkt mij erop dat je de haak die links hoort rechts heb zitten op je bok!
 
Lijkt mij erop dat je de haak die links hoort rechts heb zitten op je bok!
Nice. :+

Ik geef er ook geen garantie op hoor..

Lijkt me wel handig om haaks te beginnen / bobbin helemaal in de hoek op het moment dat je kracht geeft.

Maar zou wel leuk zijn als het andersom moet.
Free improvement. *O* ;)
 
Wellicht glijdt de bobbin er dan wat opbouwender overheen bij het verhogen van de kracht.
Maar eigenlijk heb ik geen klachten. :$

Zal het eens proberen...
 
Laatst bewerkt:
Nu nog even bandenmontagepunt zoeken.. Corsa Rosso's staan klaar voor morgen. :]
Damn, racemaat heeft het weekend geen tijd / niet thuis / en bevriende motorzaak net gebeld - is ook naar de Ardennen. _O-

De vorige keer vroeg ik het vooraf of ze beschikbaar waren, maar kwam er bij mij iets tussen.

Als iemand een tip heeft rond Schiedam. :? :P
 
Ik heb ook een afspraak ingepland bij RN motoren. De RSV4 zal er donderdag heen gaan voor de grote beurt. Kentekenbewijs is binnen en platen haal ik morgen op. Tot nu toe erg veel plezier aan de RSV4, alleen is ze een beetje onrustig bij lage toeren en mn buren zijn niet echt blij met me, heb de db killer uit de leovince gehaald :x
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een afspraak ingepland bij RN motoren. De RSV4 zal er donderdag heen gaan voor de grote beurt. Kentekenbewijs is binnen en platen haal ik morgen op. Tot nu toe erg veel plezier aan de RSV4, alleen is ze een beetje onrustig bij lage toeren en mn buren zijn niet echt blij met me, heb de db killer uit de leovince gehaald :x

Ik ben mijn DB killer na 5 minuten verloren ergens tussen Hendrik Ido Ambacht A15 en de pomp voor de Moerdijkbrug.

Weer een nieuwe bestellen voor 60€.

Dusssss als iemand iets vind op de A16 :+
 
Hoe kan je een DB killer verliezen?
Zat die neit met een schroefje vast? :P ;)
 
Nieuwe remblokjes gemonteerd.. oude waren blijkbaar Brembo.. ben benieuwd naar het verschil. O-)



Double-H™ Sintered Superbike Brake Pads

Double-H™ Sintered Superbike Brake Pads deliver high performance and are well known as the EBC flagship sintered streetsport brake pad. ECE R 90 brake safety approved and TUV tested, these ultra high friction HH rated brake pads remain a market leader above the rest as nothing else beats the performance of the Double-H™ Sintered Superbike Brake Pad.
Manufactured in the US in the state-of-the-art sintering plant in Ohio, Double-H™ Sintered Superbike Brake Pads perform well in all weather conditions be it dry or wet and have a high longevity lasting for many miles.
For race use EPFA or GPFAX sintered ranges should be considered.
Zitten qua datumstempel al heel wat jaartjes bij de motor blijkbaar. (In dit geval meegeleverd)
 
Laatst bewerkt:
Bandjes zitten er ook weer op, oude voorband naar de woon-werk motor.



Nog een 190 over, die past bij mij nergens op. (GSX-F = 150, Raptor 1000 = 180 en heeft al sporen van de ketting)
 
Lekker Pinksteren was dat. :+



Moest alleen even nieuwe remvloeistof halen :? blijkbaar gaat het toch werken met opwarmen/afkoelen. :?

DSC_0438f.jpg


Stond onder 'gecontroleerde' omstandigheden binnen in huis @kledingkast. -O- :+
 
Laatst bewerkt:
Rosso Corsa is een super band! Stuurt messcherp en geeft veel grip en vertrouwen *O*
Ik had u vorige week niet gezien! :+ ;)

Nu de eerste 25 km was wel spannend met de glijlaag, beetje matig weer vanochtend. :Y
Vanmiddag moet het opklaren en dan rijden we naar CPZ. *O*
Lol... als het erop aankomt gaat dat stukkie plastic je ook niet redden. :)

En je hebt een verkeerde bok gekocht. Welke flapdrol dat ding ontworpen heeft...
http://www.telefix-products.de/

Duitse kwaliteit! *O*
Het model is nog steeds ongewijzigd zie ik.
Alleen is de zwakste schakel van een product diegene die het gebruikt. :$ _O-
Lijkt mij erop dat je de haak die links hoort rechts heb zitten op je bok!
Thanks! U heeft gelijk. *O*
Het is weer goed gegaan, en voor de volgende wissel bij de andere motor moet er toch een andere houder op.
Die heeft geen bobbins. :)
 
Nou, ja, euh, een beetje. Handvast. Ik wilde niet doordraaien zodat de binnekant van mn demper zou verbuigen of beschadigen.
Weer een ervaring. ;) :t

Ik heb speciaal een imbussleutel ingekort voor dit werk.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren twee korte sessies van 15 minuten op CPZ gereden, en het was mighty fine, relaxt, maar snel. *O*
Ik heb de Appie nu elf maanden, maar nu voor het eerst ècht tevreden.

Overal nog bewust ruimte voor verbetering en nu al maar vijf seconden van mijn record uit 2010.
Maar dat was een MSL wedstrijd onder druk. Dan rij je niet zo vrijblijvend.

Jammer dat er geen derde sessie was. :+
De volgende keer gaat er wel weer een maand overheen.. kunnen we dit vasthouden. :? :N :+
 
Gisteren gratis knipperlichtglaasjes ontvangen van Rody, rody-rc30 :}

Vorig jaar lag de oude ineens spontaan op de grond.
En sindsdien met tape gereden. :P





Hoekje afgebroken.

Nu de nieuwe gemonteerd met een likje blanke siliconenkit op advies van Rody. :t
 
Laatst bewerkt:
De telefoon wil alleen nog maar matige piccies maken via de selfie camera. :+ :$
 
Laatst bewerkt:
[~message=28359905,noline]Worldbeater schreef op 08 juni 2017 @ 12:03~[/message]:

Goed gevoel, kwam niets tekort. _O-


Komt vanzelf :+
En insturen @Tarzan ging weer lekker snel, mede door de rugwind misschien. :+
Daar ga ik de volgende week iets meer op oefenen :Y
Achterband bedoel je? Of heb je twee setjes. ;) :t

Heb sinds gisteren twee droogweer sets klaar voor het gebruik :Y Wil eens kijken hoe de 5.5 velg instuurt met een 190 55 erop *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan