Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn er ook wel een aantal die hun Blade inmiddels verkocht hebben of er zelfs erg weinig tot helemaal niet meer op rijden. Heb er een paar in laten staan waarvan ik weet dat ze ff druk zijn, maar nog wel met hun Blade bezig zijn.

Iedereen die weer in de OP wilt, kan gewoon weer een ploatje posten, zet ik ze er weer bij :)

Edit:

@ VM: Zie het maar als een soort "verversen" van de OP... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik bijvoorbeeld. Weet niet meer wanneer de Blade voor het laatst uitgelaten is. -O-
 
Moet er een criterium aan gehangen worden? Wie niet langer dan x weken of maanden gepost heeft wordt eruit geknikkerd?

Maar ja, zo zie ik een Soesbabe nog wel staan die toch ook al heel lang niet gepost heeft. En om haar eruit te knikkeren gaat bij mij ook weer erg ver. Is wel de moeder van dit forum namelijk.

Het is geen moeten toch? En iedereen is toch welkom? Maakt het wel zo vriendelijk. Zo zijn wij hier immers. Het zou ook kunnen dat de persoon zelf aangeeft niet meer hier genoemd te willen worden. Een soort eigen verantwoordelijkheid. Vraagt trouwens weer wel wat, en snap daardoor het dillema.

Ik snap je punt, aan de andere kant: als we iedereen uit de afgelopen 109 deeltjes die zich ooit een keer gemeld hebben in een OP moeten zetten wordt deze wel heel erg groot...
 
Ik snap je punt, aan de andere kant: als we iedereen uit de afgelopen 109 deeltjes die zich ooit een keer gemeld hebben in een OP moeten zetten wordt deze wel heel erg groot...

Andersom begrijp ik het ook hoor. Maar als iedereen nu eens zelf bij zou houden of hij wel of niet post, en wel of niet zijn profieltje bij het betreffende forum houdt, dan was deze terugkerende discussie niet nodig. Ja, weet het, niet iedereen doet dat. -O-

En om nu steeds als schoolmeester op te treden naar diegene die een poosje niet heeft gepost, is ook weer zoiets.
Zou het een schone taak van de Dep kunnen zijn? })
Wat denk je?
 
De krant van zondag 28 mei?
Ja die ja.

Was gratis dus meenemen die hap.

Ennuh, het gezelschap was ook :r dan blijft de krant lezen over.

Ja toch? Niet dan?

Heb trouwens wel weer zin om een gratis krantje te halen. Iemand een suggestie? 8-)
 
Ben wel benieuwd hoeveel km jullie rijden met een tank.. Zelf haal ik 200km (15 liter) met mijn sc44,rij dan wel zeeerrr sportief
 
:W

Hebbie toevallig ook nog een feauteau van je bolide voor in de OP? Zag dat je er ook nog niet tussen stond... :)

Jazekur!

93eujamdpdjg9.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan