Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer bij! :]Heb deze tassen onlangs gekocht voor mijn aankomende trip naar de Franse Alpen :9~
De tassen dus nog niet mee op vakantie gehad, wel even getest uiteraard.
Bevallen tot nu toe: mooi formaat, goede kwaliteit en gemakkelijk systeem. Waterdichte zakken voor je spullen. Voetsteunen duopassagier zijn wel benodigd voor montage van de beugels
Bovenop komt nog een bagagerol met oa tent, slaapzak etc.

[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je reactie, het zijn deze tassen waar ik interesse in heb. Kunnen deze tassen in combinatie met een dubbele hoge Arrow uitlaat, ik denk dat jij die er ook op heb maar dat kan ik niet goed zien op de foto.
 
Laatst bewerkt:
Was op pagina 99 vorige deel een vraag betreft afstellen.


Volgende week zaterdag ga ik naar Eibergen voor het afstellen, kost idd circa 200,-
Ik heb ook de arrows erop en een dipje rond dat gebied. Gasrespons kan m.i. ook beter

Ben met mijn vorige speed ook daar geweest voor het afstellen, aardige lui! De speed reed in het gehele toeren gebied soepeler, dus een nog grotere glimlach na elke rit *O*

Top! Jij ook dus in dat gebied een soort van hapering? Dipje? Dan is mij het geld wel waard dan..
 
Bedankt voor je reactie, het zijn deze tassen waar ik interesse in heb. Kunnen deze tassen in combinatie met een dubbele hoge Arrow uitlaat, ik denk dat jij die er ook op heb maar dat kan ik niet goed zien op de foto.

Klopt, dat past perfect, daar zijn juist de bijbehorende beugels voor gemaakt *D
 
is een speed triple niks voor kleine mensen?

Ben aan het kijken voor een naked (2/3 cilinder), alleen ben niet zo groot 1,70 :P
 
Ik ben er ook weer.

DSC026319_zps8fc4xipu.jpg~original
 
Zo te zien kom je alleen maar langs...
;)


Het wordt morgen een ideaal motorweertje.
Speed/Street ritje door de Antwerpse haven ??

Om 10:30u hier samenkomen: https://www.google.be/maps/@51.2404...QFaRUtfyQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl&authuser=0

Adres: Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen

PS: is geen bouwwerf meer.

Ik heb weinig kunnen verkennen, dus het zal soms wat zoeken worden want ik heb geen GPS.
Dit zou het ongeveer moeten worden, zo'n 90 km met wat tussenstops: https://www.google.be/maps/dir/51.2...f620c686bbad:0xe6810706a47aba49!1m0!3e0?hl=nl

Ik stel voor om niet te stoppen bij drankgelegenheden ofzo, omdat het er 's zondags heel druk kan zijn, je moto niet goed kwijt kan enzomeer. Ik stel dan ook voor om zelf een hapje en een drankje mee te nemen. Ik zal wel ergens een tussenstop inlassen met een mooi uitzicht waar we wat pics kunnen nemen, drinken, eten, praten,... .


Voor alle duidelijkheid, we gaan geen zotte toeren uithalen, we moeten elkander niets bewijzen. We rijden een gewoon vlot toeristisch tempo. Ik ben ook verre van een held op de moto hoor. Op de rechte stukken wachten we elkaar op.
 
Ben er weer bij.
Zie wel dat mijn foto verdwenen is

Hierbij een nieuwe
18359150_10211476872090828_4862805963803234238_o.jpg

Dus als deze in de OP kan, mijn dank is groot
 
Als het goed is, is de openingspost nu weer helemaal up to date :)
 
Triumph levert vanaf 2019 motorblokken voor de Moto2
Categorie: Persberichten 03 juni 2017

Vandaag heeft Triumph via onderstaand persbericht officieel bekend gemaakt dat Triumph exclusief leverancier zal worden van de motoren voor het Moto2 kampioenschap van 2019 en de twee daaropvolgende jaren. Triumph heeft een driejarig contract getekend met Dorma, de eigenaar van de merkenrechten van de MotoGP, voor het leveren van een specifiek voor de competitie getunede 765cc driecilinder. Het motorblok is gebaseerd is op de krachtbron van de eerder dit jaar gelanceerde nieuwe Triumph Street Triple generatie. Dit nieuwe 765cc motorblok is ontstaan door een significante doorontwikkeling van de geprezen driecilinder van de Daytona 675, die een succesvol verleden kent in de motorsport met overwinningen op de Isle of Man TT, Daytona 200 en British Superbike kampioenschappen van 2014 en 2015.

Als basis is de 765cc driecilinder met de hoogste specificaties gebruikt, die van de Street Triple RS. Voor de MotoGP zijn daarop de volgende aanpassingen uitgevoerd:

- Aangepaste cilinderkop met gemodificeerde in- en uitlaat poorten voor meer flow.
- Titanium kleppen en stijvere klepveren in verband met de toegenomen toeren per minuut.
- Een race dynamo met een lagere output en verminderde inertie.
- Verlengde 1ste versnelling
- Specifiek voor wedstrijden ontwikkelde “Slipper Clutch” die instelbaar is.
- Specifieke race ECU; die ontwikkeld is in samenwerking met Magneti Marelli
- Aangepaste motordeksels die bijdragen aan een smallere motor.
- Een ander carter die een verbeterde vorm van het spruitstuk mogelijk maakt.

De motor
De 765cc driecilinder van de nieuwe Street Triple RS is voor de Moto2 aangepast en getuned voor nog meer vermogen en koppel. In de standaard set-up levert het nieuwe 765cc motorblok al de hoogste prestaties ooit voor een Street Triple; met 123pk bij 11.700 rpm en 77Nm koppel bij 10.800 rpm. Ten opzichte van de vorige generatie, de 675cc, is de krachtbron op wel 80 punten aangepast, waaronder een grotere boring en slag. Daarnaast is de nieuwe 765cc onder andere voorzien van een nieuwe krukas, zuigers, drijfstangen, balans-as en een gemodificeerde versnellingsbak. Het verschil tussen de voor de Moto2 geprepareerde 765cc krachtbron en het productie blok is dat de eerste meer lucht krijgt en hoger in de toeren klimt waardoor de algehele prestaties zijn toegenomen. Daarnaast zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd om de motor aan te passen voor wedstrijd gebruik.

Paul Stroud, Chief Commercial Officer bij Triumph Motorcycles, hierover; “Dit is een belangrijk moment voor Triumph en het voegt een nieuw hoofdstuk toe aan onze 110-jarige geschiedenis in de motorsport. Daarbij borduren we hiermee voort op de behaalde successen van onze driecilinders tijdens de Ilse of Man TT en de British Superbike kampioenschappen. Wij kijken uit naar een langdurige en succesvolle relatie met Dorna en de Moto2 teams, rijders en fans.”

Carmelo Ezpeleta, Chief Executive Officer bij Dorna voegt hieraan toe; “We zijn zeer enthousiast over de samenwerking met een van s ’werelds meest iconische motor merken. De Triumph driecilinders staan bekend om hun krachtige en lineaire vermogensafgifte en hebben in het verleden al veel successen op het circuit behaald, dit maakt deze motoren ook tot de ideale keuze voor de Moto2. Wij kijken al uit naar de het seizoen van 2019 en de start van een nieuwe generatie van de Moto2TM in samenwerking met Triumph.”

Herve Poncharal, President van de IRTA, merkte op; “Moto2 is een belangrijke klasse waaruit talent doorstroomt naar de MotoGP. We zien dat veel top coureurs in de MotoGP eerst dit middenstation passeren. Met de komst van Triumph als exclusief leverancier voor de motorblokken en de nieuwe ECU’s breekt er een nieuw tijdperk aan die zonder twijfel zal zorgen voor een grote stap in de evolutie van deze klasse, die ook dan weer zal gelden als de ultieme kweekvijver voor de MotoGP."

Julian Simon, Wereldkampioen 125cc – 2009, Moto2 runner-up en ervaren Moto2 testrijder, die betrokken was bij de ontwikkeling en het testen van de motor op Aragon, zei; “De motor voelt sterk, vooral het middengebied is indrukwekkend. De directe respons van de gashendel op het achterwiel geeft een goed gevoel en veel controle. In het algemeen is het gevoel over deze motor uitstekend, dit blok heeft enorm veel potentie.

https://www.nieuwsmotor.nl/persberichten/22648-triumph-levert-vanaf-2019-motorblokken-voor-de-moto2
 
;)


Het wordt morgen een ideaal motorweertje.
Speed/Street ritje door de Antwerpse haven ??

Om 10:30u hier samenkomen: https://www.google.be/maps/@51.2404...QFaRUtfyQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl&authuser=0

Adres: Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen

PS: is geen bouwwerf meer.

Ik heb weinig kunnen verkennen, dus het zal soms wat zoeken worden want ik heb geen GPS.
Dit zou het ongeveer moeten worden, zo'n 90 km met wat tussenstops: https://www.google.be/maps/dir/51.2...f620c686bbad:0xe6810706a47aba49!1m0!3e0?hl=nl

Ik stel voor om niet te stoppen bij drankgelegenheden ofzo, omdat het er 's zondags heel druk kan zijn, je moto niet goed kwijt kan enzomeer. Ik stel dan ook voor om zelf een hapje en een drankje mee te nemen. Ik zal wel ergens een tussenstop inlassen met een mooi uitzicht waar we wat pics kunnen nemen, drinken, eten, praten,... .


Voor alle duidelijkheid, we gaan geen zotte toeren uithalen, we moeten elkander niets bewijzen. We rijden een gewoon vlot toeristisch tempo. Ik ben ook verre van een held op de moto hoor. Op de rechte stukken wachten we elkaar op.
Ik kan morgen helaas niet, andere afspraken. ;(
 
ik ga eens proefzitten komende vakantie :)

Kom bij mijn gsxr ook niet helemaal goed aan de grond, maar val in ieder geval niet om.
Verlagen vind ik persoonlijk niks, aangezien dat nooit gezond is voor de rijeigenschappen van de motor.
 
;)


Het wordt morgen een ideaal motorweertje.
Speed/Street ritje door de Antwerpse haven ??

Om 10:30u hier samenkomen: https://www.google.be/maps/@51.2404...QFaRUtfyQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl&authuser=0

Adres: Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen

PS: is geen bouwwerf meer.

Ik heb weinig kunnen verkennen, dus het zal soms wat zoeken worden want ik heb geen GPS.
Dit zou het ongeveer moeten worden, zo'n 90 km met wat tussenstops: https://www.google.be/maps/dir/51.2...f620c686bbad:0xe6810706a47aba49!1m0!3e0?hl=nl

Ik stel voor om niet te stoppen bij drankgelegenheden ofzo, omdat het er 's zondags heel druk kan zijn, je moto niet goed kwijt kan enzomeer. Ik stel dan ook voor om zelf een hapje en een drankje mee te nemen. Ik zal wel ergens een tussenstop inlassen met een mooi uitzicht waar we wat pics kunnen nemen, drinken, eten, praten,... .


Voor alle duidelijkheid, we gaan geen zotte toeren uithalen, we moeten elkander niets bewijzen. We rijden een gewoon vlot toeristisch tempo. Ik ben ook verre van een held op de moto hoor. Op de rechte stukken wachten we elkaar op.

Beetje erg last minute, ik heb morgen wat anders te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan