Het YAMAHA WR/YZ-(F) Enduro, Cross en Supermoto Topic Deel 3

Dat betekend een vastloper.
Het blok zit niet voor niets vast, de zuiger zal vastzitten in de cilinder.
Of het big end ook kaduuk is zal pas blijken tijdens de operatie.

Als je zelf niet kan sleutelen is het bijna onbetaalbaar.
Ofwel, voor een wr400 (bj<2001) is dat zijn Eindje.

Mijn advies, in onderdelen verkopen en een andere wr kopen.

Mehhhhh! ;(

Niet noodzakelijkerwijs. Kan van alles zijn. Zit de kickstarter ook vast in zijn vrij? Zijn er voordat het gebeurde nog werkzaamheden aan verricht?

Ook in zijn vrij zit de kickstart muurvast. Voordat het gebeurde eigenlijk niks aan gedaan. Dit weekend maar het blok eronder uitschroeven..
 
Heren, ik ben opzoek naar een aantal onderdelen. Ze zijn erg lastig te vinden op het internet. Misschien weten jullie waar ik het kan krijgen?

Foto1: onderdeel nr: 14 (remleiding beschermer)
Foto 2: onderdeel nr: 49 (remkabel geleider, het plastic gedeelte)

full


full
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een achterremklauw voor mij van een wr450f? Heb nou voor de tweede keer verkeerde remblokjes besteld dus heb 4 paar. Dus dan is het nog een keer de moeite waard.
 
Dag iedereen, ik ben nieuw hier, en had een vraagje over de WR 250 R. Ik heb vroeger nog met een XR 400 (SM) gereden. Nu vroeg ik mij af of een WR 250 wat te vergelijken is met een XR 400 qua vermogen? De WR die ik op het oog heb is een enduro, en ik zou enkel op de baan rijden, is dit wat te doen, of ben ik beter dat ik op zoek ga naar een supermotard? Alvast bedankt!
 
Dag iedereen, ik ben nieuw hier, en had een vraagje over de WR 250 R. Ik heb vroeger nog met een XR 400 (SM) gereden. Nu vroeg ik mij af of een WR 250 wat te vergelijken is met een XR 400 qua vermogen? De WR die ik op het oog heb is een enduro, en ik zou enkel op de baan rijden, is dit wat te doen, of ben ik beter dat ik op zoek ga naar een supermotard? Alvast bedankt!

alles kan,

Ik hoorde dat die 250 aardig z'n mannetje kan staan,
echter weer niet hoe dat als SM brommer werkt..
de 250 heeft injectie dus kan wat meer aan-uit zijn, maar niets is onoverkomelijk..
 
Dag iedereen, ik ben nieuw hier, en had een vraagje over de WR 250 R. Ik heb vroeger nog met een XR 400 (SM) gereden. Nu vroeg ik mij af of een WR 250 wat te vergelijken is met een XR 400 qua vermogen? De WR die ik op het oog heb is een enduro, en ik zou enkel op de baan rijden, is dit wat te doen, of ben ik beter dat ik op zoek ga naar een supermotard? Alvast bedankt!
Wat voor baan?
Crossbaan?
Openbare weg?
Trambaan?
Busbaan?
 
Wellicht kunnen de SM rijders onder ons mij op weg helpen...
Ik ben op zoek naar gebruikte SM regenbanden, heeft iemand een idee waar ik deze voor een schappelijk prijsje kan vinden?

mvg
 
Dag iedereen, ik ben nieuw hier, en had een vraagje over de WR 250 R. Ik heb vroeger nog met een XR 400 (SM) gereden. Nu vroeg ik mij af of een WR 250 wat te vergelijken is met een XR 400 qua vermogen? De WR die ik op het oog heb is een enduro, en ik zou enkel op de baan rijden, is dit wat te doen, of ben ik beter dat ik op zoek ga naar een supermotard? Alvast bedankt!

Ik denk dat de wr 250 voor alleen op straat wel wat te licht is, zeker om als sm te gebruiken. Dan zal hij vaak aardig wat hoge toeren moeten draaien.
Als je er bijv ook mee wil crossen en een beetje mee wil enduro rijden is het een perfect licht fietsje. Een 250 komt op noppen beter tot zijn recht. ;)
 
Als iemand nog onderdelen nodig heeft van het motorblok van een wr450f uit 2003/2006 dan heb ik een compleet motorblok in onderdelen liggen. Alles is er nog behalve de linker carter en de versnellingsbak.
 
Vraagje: ik moet mijn ketting en tandwielen van mijn WR 450f uit 2004 vervangen, en de tandwielverhouding is nu 14 voor en 50 achter.
Ik heb deze motor pas, en ga de motor gebruiken voor een paar OTR ritten per jaar , misschien een paar x de crosssbaan, en het meeste voor een rondje door de buurt/bos end.
Waar rijden jullie mee? Wat adviseren julllie voor tandwielverhouding?

Alvast bedankt !!

Gr. Ziggy
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan