Mugello MotoGP 2017

Snap wel dat Crutchlow over de zeik was: als Pedrosa hem niet eraf gereden had dan had hij makkelijk kunnen winnen...zucht...
 
Wel heel erg gegund voor dovi. Jammer dat Marc Marqeuz niet wat meer inbreng had. Maar mooi podium met Dovi en petruci
 
wel opvallend dat Marquez dit jaar het erg moeilijk schijnt te hebben vooral de laaste paar weekenden normaal topt hij wel wat sessies meestal super sterk in de kwalificatie maar vind voor hem doen best wel op de achtergrond.
 
De huidige Honda + banden is geen sterke combinatie. De resultaten wisselen dit jaar heel sterk. Ik vermoed dat dat alles, maar dan ook álles, te maken heeft met de banden: de Michelin banden waren altijd al 'lastiger' dan de Bridgestone banden. Als je motor precies goed afgesteld stond kon je met de Michelins heel snel zijn, maar als je er ook maar *iets* naast zat, was je nergens. Dat lijkt nog steeds te gelden. Als de combinatie werkt, werkt het goed (in Jerez de Honda, op le Mans de Yamaha, vandaag de Ducati), maar als het niet werkt is het ruk (in Jerez de Yamaha, op Le Mans de Ducati, vandaag de Honda).
 
Snap wel dat Crutchlow over de zeik was: als Pedrosa hem niet eraf gereden had dan had hij makkelijk kunnen winnen...zucht...
't Is alleen jammer dat Crutchlow er zo in blijft hangen. Dat je stijf staat van adrenaline en je woede afreageert op Pedrosa terwijl die zijn excuses komt maken, kan ik mij nog wel voorstellen. Maar om daarna, nadat je tijd hebt gehad om af te koelen en te debriefen en Pedrosa nog weer wat excuses verder is, alsnog in interviews te zeggen dat je blij bent dat Pedrosa zijn tweede plek in het WK kwijt is...

Een beste zuurpruim, die Cal. :/
 
Zuurpruim? Z'n schouder uit de kom en een paar gekneusde ribben door een onmogelijke actie van Pedrosa.

Ja ik vind Cal ook een arrogante kwal als ie een keer wél een podium rijdt, maar deze keer snap ik z'n frustratie zeker.
 
'alsnog in interviews te zeggen dat je blij bent dat Pedrosa zijn tweede plek in het WK kwijt is...

Een beste zuurpruim, die Cal. :/


Is dat zou joh :? als het zo is een kwalijke uitspraak van een rijder die ik hoog hebt zitten.
Pedrosa is ook maar een mens :+

Probleem van CC is zijn drift daarom ligt hij veel,te gretig om met de echte garde mee te komen.
Hij kan zijn dagen hebben maar ook er ver naast.
 
Zullen ze inmiddels al een kater hebben bij Ducati? Of zijn ze gewoon nog door aan het feesten? :O
 
Dovi op een beetje doping wint gewoon ;)
Wel klein beetje verbaasd, pedrosa zei vooraf ook al de beste wedstrijden reed ik onder behandeling van de clinica mobile. Ehmm... VdMark won ook zn eerste wedstrijd op assen toen hij "ziek" was (griep) en een behandeling kreeg. Rossi vast geen pijnstillers genomen :P

Wel een goede wedstrijd, het kon alle kanten op in het begin. Wel raar dat de honda's met de nieuwe band toch geen stap vooruit konden doen.
 
Laatst bewerkt:
Dovi op een beetje doping wint gewoon ;)
Wel klein beetje verbaasd, pedrosa zei vooraf ook al de beste wedstrijden reed ik onder behandeling van de clinica mobile. Ehmm... VdMark won ook zn eerste wedstrijd op assen toen hij "ziek" was (griep) en een behandeling kreeg. Rossi vast geen pijnstillers genomen :P
Onbevangen en zonder druk presteert soms het beste blijkbaar. _O-
Circuitdagjes die ik ga pushen gaan ook niet beter.
Lekker soepel rijden, smooth like butter, rhythmic like a hammer.

Wie zei dat ook alweer en zit dit jaar niet zo lekker op de motor. :? :$
 
't Is alleen jammer dat Crutchlow er zo in blijft hangen. Dat je stijf staat van adrenaline en je woede afreageert op Pedrosa terwijl die zijn excuses komt maken, kan ik mij nog wel voorstellen. Maar om daarna, nadat je tijd hebt gehad om af te koelen en te debriefen en Pedrosa nog weer wat excuses verder is, alsnog in interviews te zeggen dat je blij bent dat Pedrosa zijn tweede plek in het WK kwijt is...

Een beste zuurpruim, die Cal. :/
Idd zeg... wat een stakker :r
 
Idd zeg... wat een stakker :r

Ja maar...Crutchlow had gemakkelijk kunnen winnen als Pedrosa hem er niet af zou hebben gekegeld...

Het tempo lag namelijk helemaal niet hoog, hij kon Dovi makkelijk volgen, alleen de Honda rijders hebben het zwaar, Marc is geweldig en het is niet eerlijk.
 
Ik vindt het ook echt super leuk voor petrux
Grappig mannetje is dat
Moest ik nog even een piccie van posten! :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan