Motormover / indraaien in berging

GrietjeB

Rookie
7 jun 2017
2
0
Amersfoort
Goedennacht!

Ik maak zo ook direct even een voorstel topic aan ;-)

Vandaag ben ik eigenaresse geworden van een Suzuki Gladius.
Ik heb thuis een berging waar hij wel inpast, echter een smalle gang, haakse bocht door niet zo'n brede deur.

De vraag is dus, hoeveel ruimte heb je nodig om te draaien? En dan met zo'n mover voor alleen achterwiel, of beide wielen?

Ik heb nu even geen maten beschikbaar, morgen eens opmeten.

Alvast bedankt,
 
Zo een mover is hartstikke makkelijk om hem strak tegen een garagewand of iets dergelijks aan te rollen maar ik denk dat het wat onhandig is om er mee door gangetjes deurtjes enzo te gaan manoevreren.

Het lijkt mij ook erg lastig als je denkt "he mooi weer tijd voor een ritje" en je bent een half uur bezig je motor uit de schuur te friemelen.
Persoonlijk heb ik dan al zoiets van laat maar.
 
Zelfs met maten blijft het lastig te zeggen of het gaat. Door te passen en proberen zal je zien of het gaat lukken.
Ter hoogte van je stuur kan je bv door het stuur te draaien door een deur die smaler is als dat je stuur breed is.
Waarschijnlijk heeft je motor geen middenbok (zover ik op plaatjes op google zie), dan is een mover voor het achterwiel een goede optie.
Hoe vlak is de vloer? Van een drempel kan je bv al behoorlijk last hebben, die movers hebben vaak maar kleine wieltjes die snel last hebben van als de vloer niet vlak is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan