Hét MF Motorweekend 2018

Aan de achterzijde is voldoende, maakt niet zoveel uit waar ze dan zitten als ik de http://mirrer.nl/wp-content/uploads/2011/02/voertuig-eisen-motorfiets.pdf (RDW documentatie) er op nalees. Daar staat alleen dit: "Eén of twee niet-driehoekige retroreflectoren", en dan erachter nog een vinkje bij "rood"
dan was ik safe geweest
1a665-6a0984644a46ac2b684ecf271ba3534e.jpg
 
Ik lees overal reacties over "tent", maar er staat niets over "tent" in de OP :?
 
Laatst bewerkt:
Lijstje weer bijgewerkt.... BAM! 25 bedjes verkocht! *O* *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Ik lees overal reacties over "tent", maar er staat niets over "tent" in de OP :?

ja ehh er is natuurlijk wel een camping maar er is geen speciale prijs voor afgesproken ofzo, en ik weet ook niet HOEVEEL plek er op de camping is. Ik zal eens informeren
 
Lijstje weer bijgewerkt.... BAM! 25 bedjes verkocht! *O* *O* :]
*O*

Hét MF Motorweekend 2018
....

Deelnemers Definitief
op deze lijst kom je als je betaling én je contactgegevens binnen zijn (of als je mij bent)
Ⓜ betekend komt naar premeetovernachting
Ⓒ betekend contactgegevens zijn binnen
  1. KongCoder\ Ⓒ
  2. Sjimmie\ Ⓒ
  3. eddytoo
  4. Flowergirl
  5. Wijtje
  6. FastFriend
  7. blihi
  8. Hansss
  9. wimmel_1
  10. Biondo_Dio
  11. Nocturna
  12. GI-Jane
  13. Kevinsfanclub
  14. Crazy600
  15. Ted
  16. db-Tops
  17. Scammie
  18. YOUDID
  19. Tankiej
  20. V FRed S
  21. DonDalton
  22. niksweerd
  23. Clown683
  24. kaatjee
  25. RoelNL

Deelnemers OVB
~
  1. V FRed S
  2. Redline Rider
  3. kaatjee
  4. FrankFJR
  5. Low Profile
  6. Nocturna
    ...


  1. er zijn een paar dubbele in OVB die al in definitief staan Kong :+
 
Laatst bewerkt:
Jawel niet schrikken :+
Zet mij en mijn vrouw Ladybiker77 maar in de lijst OVB *D
Eindelijk een datum dat we nog vrij heb staan qwa toertjes
Lees mee sinds ik een keer mee ben geweest en steeds kan ik niet op de datums
Of ik vrij kan krijgen is een 2de
Vandaar de OVB
En wil ook wel voor rijder zijn ( af en toe een vlotte rijstijl ) als er mensen achter mij aan willen rijden tenminste :+
En mijn vrouw wil ook wel voor rijden als ik af en toe vlot rij :Y
En dat is geen straf om achter aan te rijden :X

Ik heb een weekend geoarganiseerd in sept en zit ik met een groep van 30 man/vrouw in Hotel Heiderhof dit is een 30 km bij Boels Place vandaan
Hier zitten we 4 dagen en heb daar een heen en terug route voor liggen en 2 rond ritten
1 rond rit richting Sauerland ( niet waar jullie net al waren/ heb ff gespiekt ) en 1 richting de Eifel
Voor alle ritten +/-250 Km heb ik ook een langere versie die +/- 75 km langer zijn
Na sept wil ik die beschikbaar stellen als daar interesse voor is ( kijken kan altijd )
Route aanpassen naar Boels is zo gepiept en dan hoeft er alleen naar opsteekpunten gezocht te worden want die zitten er niet in ( doe ik namelijk nooit er in )
En er zit geen ijsrondje bij wat ik wel vaak mis :+
En onverharde weg probeer ik er uit te laten _O-
:)
 
Laatst bewerkt:
Jawel niet schrikken :+
Zet mij en mijn vrouw Ladybiker77 maar in de lijst OVB *D
Eindelijk een datum dat we nog vrij heb staan qwa toertjes
Lees mee sinds ik een keer mee ben geweest en steeds kan ik niet op de datums
Of ik vrij kan krijgen is een 2de
Vandaar de OVB
En wil ook wel voor rijder zijn ( af en toe een vlotte rijstijl ) als er mensen achter mij aan willen rijden tenminste :+
En mijn vrouw wil ook wel voor rijden als ik af en toe vlot rij :Y
En dat is geen straf om achter aan te rijden :X

Ik heb een weekend geoarganiseerd in sept en zit ik met een groep van 30 man/vrouw in Hotel Heiderhof dit is een 30 km bij Boels Place vandaan
Hier zitten we 4 dagen en heb daar een heen en terug route voor liggen en 2 rond ritten
1 rond rit richting Sauerland ( niet waar jullie net al waren/ heb ff gespiekt ) en 1 richting de Eifel
Voor alle ritten +/-250 Km heb ik ook een langere versie die +/- 75 km langer zijn
Na sept wil ik die beschikbaar stellen als daar interesse voor is ( kijken kan altijd )
Route aanpassen naar Boels is zo gepiept en dan hoeft er alleen naar opsteekpunten gezocht te worden want die zitten er niet in ( doe ik namelijk nooit er in )
En er zit geen ijsrondje bij wat ik wel vaak mis :+
En onverharde weg probeer ik er uit te laten _O-
:)
Mooie binnenkomer! Leuk dat je weer eens meegaat *O*
 
Mooie binnenkomer! Leuk dat je weer eens meegaat *O*

Zo dacht ik er ook over :)
Jij blijft ook lekker mee gaan zag ik :Y

Wilde al eerder mee maar door het zelf organiseren van toertjes kom je wel eens tijd te kort hé
BVB 22 Juni ga ik met 30 man een 6 daagse toer doen richting het Zwarte Woud
Zitten dan hier Land-gut Hotel Großbach - Komm! und bleib... - Hotel Grossbach ook weer met toertjes tussen de 250 en 350 km
We gaan hier heen met een tussen hotel op de heen en terug weg

Afgelopen Mei met 28 man in hotel Vulkanenberg http://www.motorhotelvulkanberg.com/ (Welkom bij motorhotel Am Vulkanberg) gezeten voor 4 dagen

Dan nog met andere clubjes mee met weekendjes

Dus lekker onderweg :Y

En natuurlijk al bezig met 2018 om wat te organiseren :+
 
Ha goed bezig! Het MF Weekend is elke editie een groot feest :)

Hotels zien er ook goed uit voor een motorweekendje ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan