DIFI motorjeans Maat 30/36. Vraagprijs 80 euro

Kevinsfanclub

MF veteraan
4 jan 2005
5.640
19
Oosterhout (Noord Brabant)
Facebook
Te koop zo goed als nieuwe motorbroek. Ik ben helaas wat aangekomen :).

De motorjeans is lijkt op de foto heel lang, maar ik heb bij normale jeans lengtemaat 30, maar ik vind het juist fijn als hij zo lang is, dan kun je hem namelijk uitvouwen zodat je nooit blote enkels hebt. Breedtemaat is 30 (persoonlijk denk ik dat hij iets groter uitvalt, want ik heb vaak 32/33 en pas hem nu nog ondanks dat hij dan wel heel strak zit). Dat is dus ook de reden dat ik hem verkoop. Hij zit me iets te strak. Tijdens het rijden prima, maar tijdens de koffiestop is het niet zo fijn.

De broek valt vrij groot en is vergelijkbaar met jeansmaat 31 of bijvoorbeeld maat 32 van Revit en 31 van Magna.

Ik heb de broek 3 jaar geleden gekocht bij Motoport en hij is sindsdien ongeveer 10x gedragen (heb ook leer en textiel)

Maten
Van kruis naar onder 87.
Van bovenkant broek naar onder 117.
Taille 43

Omschrijving
Van buiten jeans, van binnen versterkt met DuPont Kevlar®: een combinatie die ook geschikt is om op de motor te dragen.

Details
5-pocket jeans versterkt met extra materiaal op de knieën, zijkanten en het zitvlak
zakken op de knieën voor meervoudig in hoogte verstelbare EN 1621-1 gecertificeerde protectoren

Materiaal
buiten: 100% denim
versterkt met: 52% aramide vezels (
DuPont
Kevlar®), 48% polyester
voering: 100% katoen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan