Jochem van den Hoek overleden

Ellan Vannin

MF veteraan
10 apr 2011
2.303
73
Lake Balaton Csopak Hungary
Ik las zojuist dat Jochem van der Hoek tijdens zijn deelname aan de superstock race op Isle of Man dodelijk verongelukt is bij de 11 e milestone. Bijzonder tragisch nieuws. R.I.P. Jochem.
 
Laatst bewerkt:
Ook al geplaatst in road racing topic:

Wat een held was je Jochem. Vanaf dat je je eerste brommer flink opgevoerd had leefde je om de TT te mogen rijden. Vorig jaar beste nieuwkomer. Deze weken was ik altijd bang voor dit nieuwsbericht en dan is het daar helaas inneens. Je leefde voor de TT, nu mag je racen met de helden die je voor gegaan zijn. Rust zacht Jochem
 
Triest nieuws '(

Vorig jaar verloor je je vriend Paul op Man en nu ben je bij hem...............

Heel veel sterkte aan de nabestaanden
 
Pff, paar dagen geleden nog leuk interview op fok.nl gelezen. Rot gelachen om het bijgaand filmpje KLIK . Nu dit tragisch nieuws. Rip....

Edit: werkende link geplaatst. Zojuist ook deel 2 van het interview: FOK.nl cookie-informatie
 
Laatst bewerkt:
Namens alle mede reizigers van ride-on motor tours welke nu op het eiland man zijn wensen wij alle na bestaande heel veel sterkte rip
-O-
 
Zonde, jongen deed er alles voor en deed gewoon goed mee. We misten hem gisteren direct al bij de doorkomsten, maar konden verder geen mededingen vinden.
Zijn gisteren even op de plek geweest en hebben hem onze laatste eer bewezen.

Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en team.
RIP Jochem.
 
Vandaar lagen er al wat bloemen op de plek waar hij eraf is gegaan, en volgens mij stond er familie en/of vrienden met een groot boeket oranje bloemen... Kippenvel moment 😟
 
Terug
Bovenaan Onderaan