MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

Ff een sfeerimpressie
full

full
 
Wel zonde trouwens van de rijder die onderuit ging '( volgens mij gaf hij bij het uitaccelereren bij de rotonde teveel gas op de witte strepen van het zebrapad. Hoop dat 't goed met m gaat!
 
Was verder wel aardig. Stond bij rotonde rechtdoor geparkeerd in het gras. Maar een wandeling langs al die mooie motoren is nooit weg :)
Verder mijzelf gespot op een Youtube film (aprilia rsv op 3:16) . Dit was de groep die vanuit Emmeloord via Almere reed.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er van genoten, mensen. :) Na ruim 6 maand überhaupt niet kunnen rijden vanwege een slechte gezondheid, was dit weekend mijn eerste keer weer rijden. Een super weekend. *O*
 
Wat me opviel van B&B en erg jammer vind dat ze alles posten met de nadruk dat de grote groep, die weliswaar geleid werd door B&B leden , B&B is. Maar merendeel aanhang is van meerdere kleine groepen rijders die ze helemaal niet noemen. Ze hebben de wie rijd als verlengstuk van eigen reklame om dan ook nog zo groot voor te doen en de rest niet erbij te vernoemen vind ik erg jammer . Nergens voor nodig veel gropen kennen elkaar en via apps etc gaat een balletje snel rollen. Gaat uiteindelijk om de kern van het doel.Samen brengen van rijders met dezelfde passie. Niet om wie de grootste groep rijders heeft.
Keep it real.

Was een mooie meeting dit keer.
Vraag me af of ze eens een evenemt maken op een circuit waarin je zelf met je bike kan draggen tegen andere. Eventueel stuntshows etc. etc. wellicht midden zomere een meeting op zandvoort circuit?

Verder denk ik dat met die verwijzing naar wie rijd Mfmm eerder een slecht bedachte titel is geweest van de persoon die het event heeft aangemaakt op fbook. Zit niet in hun aard om zoiets te doen.
 
Laatst bewerkt:
GEZOCHT !!!
DE VROUWELIJKE FOTOGRAAF DIE MIJN BURNOUT FOTOGRAFEERDE.

Iemand een idee wie zij is?
Denk niet dat er veel vrouwelijke fotograafes liepen met een dure camera.

Mijn dank is groot voor wie dit weet te beantwoorden.
 
Enorm genoten van de sfeer en de motoren bij de Mc in Ochten. Ik hoop dat deze locatie in volgende meetings weer gebruikt gaat worden, hopelijk slaag ik snel voor mijn rijbewijs, dan rij ik volgende keren mee!
 
Wat me opviel van B&B en erg jammer vind dat ze alles posten met de nadruk dat de grote groep, die weliswaar geleid werd door B&B leden , B&B is. Maar merendeel aanhang is van meerdere kleine groepen rijders die ze helemaal niet noemen. Ze hebben de wie rijd als verlengstuk van eigen reklame om dan ook nog zo groot voor te doen en de rest niet erbij te vernoemen vind ik erg jammer . Nergens voor nodig veel gropen kennen elkaar en via apps etc gaat een balletje snel rollen. Gaat uiteindelijk om de kern van het doel.Samen brengen van rijders met dezelfde passie. Niet om wie de grootste groep rijders heeft.
Keep it real.

Was een mooie meeting dit keer.
Vraag me af of ze eens een evenemt maken op een circuit waarin je zelf met je bike kan draggen tegen andere. Eventueel stuntshows etc. etc. wellicht midden zomere een meeting op zandvoort circuit?

Verder denk ik dat met die verwijzing naar wie rijd Mfmm eerder een slecht bedachte titel is geweest van de persoon die het event heeft aangemaakt op fbook. Zit niet in hun aard om zoiets te doen.
Doel je daarmee op het filmpje wat op motormeuk staat (en wat ik geupload heb)? Zoja, ik heb het gewoon maar B&B genoemd, ik heb geen idee wie er allemaal mee reed in die stoet, maar ik zag een hoop B&B hesjes dus heb het maar B&B genoemd :P
 
Nee doel niet op jouw filmpje man in het algemeen. Maar je hoeft geen Einstein te zijn om relatief snel te vinden wie het is. Mensen zullen mijn mening misschien snel op jaloezie. Maar dat is het verre van . Zag helemaal niet zoveel BB vestjes hoor. Viel erg mee. Was meer aanhang en diverse andere groepen. Kon zo al zeker 10 clubs vinden in de stoed. Roadcrew, Pack , Selfmade , Wheelytime , Wolfpack en nog een aantal clubjes en vriendengroepen. als het op wie rijd gedeeld word gaat zo een bal al gouw rollen. Als een groep dan zo extreem groot word is dit niet alleen te danken aan de organisatie maar aan de mensen die deelnemen om een gezellige dag te maken en denk dat sommige van BB die kern achter BB een beetje vergeten zijn na Marra zijn dood. Erg jammer.


Verder laat ik het bij deze bomshell want vele
van BB zijn goeie hardwerkende jongens.
Je kan een groep niet onderuithalen waarin de fout maar bij een aantal mensen ligt.
 
:/ Dat lijkt me toch wel helder gok ik zo als je even in de OP kijkt..
 
Laatst bewerkt:
...en denk dat sommige van BB die kern achter BB een beetje vergeten zijn na Marra zijn dood. Erg jammer.

Daar denk ik dat je er naast zit. Deze dag is voor B&B een van vele dagen dat er gereden wordt. En op 2 of 3 andere ritten na in het jaar zijn ze altijd een stuk kleiner wat betreft aantal motoren (omdat het om het rijden gaat en niet om de grootte van de groep). Elk jaar zijn er ook in ieder geval 2 ritten gewijd aan het herdenken van Marra. En zoals hij het graag regelde: iedereen is welkom om mee te rijden.
 
Het was weer SUPER Gezellie , Begon al bij hetgevuldenkoekenpompstation De Andel .

Toen een stukkie mee met B&B , daar was de top 90kmh op de tomtom .

Dus bij de volgende tussenstop er van tussen en lekker links 130kmh op tomtom naar MacD Veenendaal.

Bedankt voor alle foto's die gemaakt zijn .

Ik wilde nog naar Ochten , maar net voor ik wilde rijden kreeg ik tel. , met vraag: kom jij naar huis ? (jou schoonmoeder is overleden)
Mijn grootste motor fan is niet meer en nooit meer samen jarig ,plus die feesten op onze verjaardagen en nog een half jaar later overdoen,leeftijd optellen en dat dan vieren in een eetcafe .

CU ALL at M-FMM2
Garoete van Flakkee(s)
 
Nog niet! Ik moet nog even contact opnemen met een mogelijke tweede locatie die ik in gedachten heb om vooraf te checken of we daar heen mogen, als dat OK is prik ik een datum en plaats ik een topic en FB event!
 
Terug
Bovenaan Onderaan