Uitlaat vraagje

Jefmofo

Die hard MF'er
10 mrt 2017
255
68
Weert
In mijn speurtocht naar mijn eerste motor ben ik een Monster tegengekomen met de volgende uitlaat. Mijn vraag is dit geen rare positie ivm met eventuele rommel die uit de uitlaat komt en dan rechtstreek op het achterwiel komt? Ik heb hier geen ervaring mee wat denken jullie?
full
 
Hmm, bijzonder.
Ik weet niet of dat wel goed gaat met de achtervering/instelling.

Bij de Monster 900 van mijn vrouw zat er een gaatje in het spatbord omdat die bij (extreme) verkeersdrempel de onderkant van het zadel raakte (de "tail hugger" zegmaar).

het lijkt er hier op dat je bijzonder weinig ruimte overhoud, zeker als je eens over een drempel vliegt/niet gezien hebt. OFFFFFF de achterveer moet op zijn max hoogte en max stijfheid staan, wat het weggedrag (die normaal subliem is bij een Monster) niet ten goede komt.

Check dat iig even dubbel!
 
Zeker vreemde plek,lijkt mij ook bij ver inveren dat hij er tegen aankomt,maar de foto kan vertekenen.
Vind het ook niet mooi maar dat persoonlijk uiteraard😇
 
Thanks voor de reactie , dacht al dat het een beetje vreemde constructie was. De vering heb ik niet eens aan gedacht hij staat lig op marktplaats voor een mooie vraagprijs naar mijn mening voor 5000 voor een monster met ABS plus alle originelen spullen erbij. Zal toch nog wat blijven rondneuzen
 
Terug
Bovenaan Onderaan