MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning :W

Jeetje, ik werd wel een beetje nostalgisch van de zwaaipost van Gillie in het vorige deeltje.
Tripjes, ritjes, BBQ... Wat is er dan een hoop veranderd in een paar jaar en wat is dat jammer -O-

@Erwin, genoeg te doen zo te lezen, jeetje. Succes!

@DD, balen van je motor zeg. Is ie al in NL inmiddels? Mijn ervaring is dat dat wel een paar weken kan duren namelijk, dus ben wel benieuwd.
 
ik ben de beroerdste niet :z


full
 
Morning :W

Jeetje, ik werd wel een beetje nostalgisch van de zwaaipost van Gillie in het vorige deeltje.
Tripjes, ritjes, BBQ... Wat is er dan een hoop veranderd in een paar jaar en wat is dat jammer -O-

@Erwin, genoeg te doen zo te lezen, jeetje. Succes!

@DD, balen van je motor zeg. Is ie al in NL inmiddels? Mijn ervaring is dat dat wel een paar weken kan duren namelijk, dus ben wel benieuwd.
nee nog niet, andere uit dezelfde group ook bij knmv komt as maandag of dinsdag.
mijne wordt bij garage afgeleverd en krijg van hun telefoon als ie er is.
 
Deze week de Husqvarna 701 op logeren...

2016_Husqvarna_701-Supermoto-04.jpg


Nog nooit zoveel de blauwe lucht geïnspecteerd tijdens het rijden. Wat 'n tof ding... Voor het eerst dat ik zelf 'n testmotor op verzoek mee wilde, best keuze ooit als het aankomt op m'n grijns in de helm :') . Slechtste keuze ooit voor m'n rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
Deze week de Husqvarna 701 op logeren...

[afbeelding]

Nog nooit zoveel de blauwe lucht geïnspecteerd tijdens het rijden. Wat 'n tof ding... Voor het eerst dat ik zelf 'n testmotor op verzoek mee wilde, best keuze ooit als het aankomt op m'n grijns in de helm :') . Slechtste keuze ooit voor m'n rijbewijs.
Yups... Heb hem ook op het oog ;)
Eerst kijken of ik met de DRZ weer de smaak te pakken krijg.
 
Deze week de Husqvarna 701 op logeren...

[afbeelding]

Nog nooit zoveel de blauwe lucht geïnspecteerd tijdens het rijden. Wat 'n tof ding... Voor het eerst dat ik zelf 'n testmotor op verzoek mee wilde, best keuze ooit als het aankomt op m'n grijns in de helm :') . Slechtste keuze ooit voor m'n rijbewijs.
:') wheeliemonster dus, Gaaf ding
 
Wolffhotel, Kopp in Duitsland (Eifel)

Wie is er bekend mee en heeft naast de heenroute (heb ik reeds), eventueel leuke routes in die omgeving? (Liefst in gpx voor garmin)

:]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan