Hét MF Motorweekend 2018

Het was wel netjes geweest om bij je vermelding van ons verzoek te zeggen dat het om een mediche reden was.

Even goede vrienden ;)
 
Het was wel netjes geweest om bij je vermelding van ons verzoek te zeggen dat het om een mediche reden was.

Even goede vrienden ;)


Voor de volledigheid; er werd eerst gezegd (quote) "...Ik zie het niet zitten om met meerdere op een kamer te zitten..." en pas ná de opzegging dat het iets medisch was.
 
Voor de volledigheid; er werd eerst gezegd (quote) "...Ik zie het niet zitten om met meerdere op een kamer te zitten..." en pas ná de opzegging dat het iets medisch was.

Je wilt er niet mee te koop lopen dat je wat mankeert
En idd bij het 2de mailtje hebben we medegedeeld dat het om een medische reden was.
En als we geen garantie hadden op een 2 persoons kamer het niet door kon gaan.

We willen een ander niet belasten met onze problemen en we kunnen ook zelf niet genieten van de toer.

Hoop dat iedereen gezond blijft :]
 
lijstje weer bijgewerkt; Aad, Hans, Bertus en Paul toegevoegd!

35.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haai chocolaatje :)
full
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me dus super leuk, maar ga denk ik eerst nog een jaartje rij-ervaring opdoen voor ik hier aan begin. Wil niemand ophouden door een gebrek aan rij-ervaring (in heuvel- en/of bergachtige omgevingen). Dus wellicht in 2019, aangezien jullie nu al bijna vol zitten!
 
Dit lijkt me dus super leuk, maar ga denk ik eerst nog een jaartje rij-ervaring opdoen voor ik hier aan begin. Wil niemand ophouden door een gebrek aan rij-ervaring (in heuvel- en/of bergachtige omgevingen). Dus wellicht in 2019, aangezien jullie nu al bijna vol zitten!
Ha, kleine tip! Je moet juist mee gaan!! :Y

Je stapt in de groep van VFRed en jij hebt bergtraining op locatie. Ophouden is niet van toepassing en mocht er een gat vallen, dan lost dat zich snel genoeg op. Er wordt keurig op je gewacht waar nodig. Geloof me, elk jaar gaan er nieuwe mensen mee en elk jaar komen ze weer terug... ;)

Dus niet twijfelen, doen!
 
Ha, kleine tip! Je moet juist mee gaan!! :Y

Je stapt in de groep van VFRed en jij hebt bergtraining op locatie. Ophouden is niet van toepassing en mocht er een gat vallen, dan lost dat zich snel genoeg op. Er wordt keurig op je gewacht waar nodig. Geloof me, elk jaar gaan er nieuwe mensen mee en elk jaar komen ze weer terug... ;)

Dus niet twijfelen, doen!
:^
 
Dit lijkt me dus super leuk, maar ga denk ik eerst nog een jaartje rij-ervaring opdoen voor ik hier aan begin. Wil niemand ophouden door een gebrek aan rij-ervaring (in heuvel- en/of bergachtige omgevingen). Dus wellicht in 2019, aangezien jullie nu al bijna vol zitten!

Idd op het argument rijervaring zou ik dit weekend niet laten schieten. Niet te lang over nadenken t gaat dit jaar snel! :]
 
Dit lijkt me dus super leuk, maar ga denk ik eerst nog een jaartje rij-ervaring opdoen voor ik hier aan begin. Wil niemand ophouden door een gebrek aan rij-ervaring (in heuvel- en/of bergachtige omgevingen). Dus wellicht in 2019, aangezien jullie nu al bijna vol zitten!

Ik denk dat ik hét voorbeeld ben van het feit dat het kan :9 Ik had mijn rijbewijs 1 maand toen ik voor het eerst mee ging met MF weekend _O- Leren rijden van Fred *D
 
Dit lijkt me dus super leuk, maar ga denk ik eerst nog een jaartje rij-ervaring opdoen voor ik hier aan begin. Wil niemand ophouden door een gebrek aan rij-ervaring (in heuvel- en/of bergachtige omgevingen). Dus wellicht in 2019, aangezien jullie nu al bijna vol zitten!

Ha! Ik ging afgelopen jaar voor het eerst mee, heb vorig jaar oktober mijn rijbewijs gehaald en had nog nooit in het buitenland gereden. Ik heb super veel geleerd dit weekend, dus daarom ga ik (En mijn man) volgend jaar weer mee!

Gewoon doen :)
 
Ha! Ik ging afgelopen jaar voor het eerst mee, heb vorig jaar oktober mijn rijbewijs gehaald en had nog nooit in het buitenland gereden. Ik heb super veel geleerd dit weekend, dus daarom ga ik (En mijn man) volgend jaar weer mee!

Gewoon doen :)

Nou stemt mij dit vrolijk hoor, maar dacht dat jullie het ook gewoon gezellig vonden... :+


;)
 
Nou stemt mij dit vrolijk hoor, maar dacht dat jullie het ook gewoon gezellig vonden... :+


;)

Jaaa! Wij vonden het ook inderdaad heel gezellig! Dat heeft ook heel erg meegeholpen in de beslissing om nog een keer mee te gaan :) we hebben ook maar gelijk betaald, anders zijn we onze plek niet zeker hahah! Dus ja, voor de gezelligheid kun je ook zeker mee! Ookal rijdt je als een slak :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan