Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat versta je onder "de gewone versie"?

De PP3 en PP4 zijn dacht ik net als de 2 CT ook Dual Compound banden. Van de 2 bestond nog een niet Dual Compound versie, daarna niet meer dacht ik. Je kunt van zo'n beetje elk merk haast geen band meer krijgen zonder.

Pilot power 4 bestaat niet.. :/
 
Gisteren eens voor de lol proef gereden met de Street triple 765RS. Is een serieus snelle motor. Quickshifter werkte ook zeer goed. Echt een hooligan motor. Rustig rijden ? Ik heb me niet in kunnen houden.........
Als ik nu een nieuwe motor moest kopen?
Een RS met een Austin racing uitlaat en wat mooie spulletjes......

Nog tips voor nieuwe rempblokkwen voor de speed van Zoefzuki? Op de KTM heb ik Lucas gemonteerd. Remt super.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eens voor de lol proef gereden met de Street triple 765RS. Is een serieus snelle motor. Quickshifter werkte ook zeer goed. Echt een hooligan motor. Rustig rijden ? Ik heb me niet in kunnen houden.........
Als ik nu een nieuwe motor moest kopen?
Een RS met een Austin racing uitlaat en wat mooie spulletjes......

Nog tips voor nieuwe rempblokkwen voor de speed van Zoefzuki? Op de KTM heb ik Lucas gemonteerd. Remt super.
Ik heb ook net Lucas gemonteerd. Iets meer bite als de standaard Brembo blokken.
 
Hallo, ik heb nog een setje Triumph Speed triple decals liggen. Origineel van de dealer.
Mijn tank was destijds beschadigd en ik had het plan alles over te spuiten. Is er echter niet van gekomen want ik heb de motor ingeruild.

Dus nu nog een nieuwe set (2008) decals over. Kosten toen geloof ik iets van 120 euro.
Even snel gegoogled en dan zie ik prijzen van 80 euro voorbij gaan.

Voor 50 euro mag deze set weg. verzending kost een paar euro per post.
[afbeelding]


Had ze destijds aan mij verkocht!
 
Lekkere bite :Y

Ik heb brembo SA geprobeerd, maar die vond ik vaag aanvoelen koud en gingen piepen na verloop van tijd.

EBC blijven bij mij constant gedurende de levensduur.
Welk type en waar gekocht. Toch 4 blokjes per remklauw ?
 
Carbonne Lorraine something 5 something............. :]

Sccccrrrrrreeeeesssssssssssshhhhhhhhhhhhhh

Everyone hears if you brake too early (or too long)! :$
Hahaha, dat is wel waar _O-

Maar na een poosje wordt het minder :Y

Bovendien vind ik het eigenlijk best een vet geluid :]
Moeilijk te omschrijven hoe het klinkt, maar het is meer een vaag fluitend geluid dan dat het knarsend is.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eens voor de lol proef gereden met de Street triple 765RS. Is een serieus snelle motor. Quickshifter werkte ook zeer goed. Echt een hooligan motor. Rustig rijden ? Ik heb me niet in kunnen houden.........
Als ik nu een nieuwe motor moest kopen?
Een RS met een Austin racing uitlaat en wat mooie spulletjes......

Nog tips voor nieuwe rempblokkwen voor de speed van Zoefzuki? Op de KTM heb ik Lucas gemonteerd. Remt super.
Ook wel mooi apparaat, vraag me wel af of die R niet voldoende is. Benieuwd of ze t design ook doortrekken naar de speed
 
Gisteren eens voor de lol proef gereden met de Street triple 765RS. Is een serieus snelle motor. Quickshifter werkte ook zeer goed. Echt een hooligan motor. Rustig rijden ? Ik heb me niet in kunnen houden.........
Als ik nu een nieuwe motor moest kopen?
Een RS met een Austin racing uitlaat en wat mooie spulletjes......

Nog tips voor nieuwe rempblokkwen voor de speed van Zoefzuki? Op de KTM heb ik Lucas gemonteerd. Remt super.

SBS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan