Hulp gezocht met vacuum gedeelte suzuki gsx 600 f uit 1994

Ricardo123

Rookie
10 jun 2017
11
0
Oudeschoot
Hallo

Mijn naam is Ricardo en ik heb sinds kort een suzuki gsx 600 f gekocht als opknapper maar nu zit ik met een probleem want de vorige eigenaar heeft de tank los gehaalt en niet tegen mij gezegd waar alles hoort dus de motor loopt niet maar als ik er startpiloot in het luchtfilter spuit dan loopt hij wel heb zelf alleen ervaring met 1 cilinders
 
Misschien dat er een vacuum gestuurde klep tussen de benzineleiding zit? en het vacuumslangetje is niet aangesloten.
Zit er een pri stand op de benzinekraan?

Hoe lang heeft de motor niet gelopen? Hij start wel met startpiloot dus het zou ook een carburatie probleem kunnen zijn.
 
Er zit een pri stand op de kraan werkt niet helemaal zo als het zou moeten en volgens mij is het een benzinekraan die met vacuum werkt maar ik weet niet waar die vacuum slang heen moet en ik weet ook niet hoelang de motor heeft stil gestaan
 
Enige wat je echt nodig hebt is idd een vacuumslang van carb naar benzinekraan. Op mijn gsx600f zaten ook nog charcoal canister slangen maar heen idee of die er ook bij jou op zitten.

Bij de mijne is het op de carb de meest rechter aansluiting van bovenaf gezien naast het membraam. Van daar uit naar je kraan.

Als je wel een canister hebt dan heb je onderop je carbs meer slangen zitten, waarvan 2 naar dr canister lopen (links achter, bij de bijrijder gemonteerd) wil je dat weghalen omdat het niet meer functioneert dan zal je de 2 onderste slangen op de carb af moeten doppen.

De tank zelf heeft alleen nog een luchtslang op het kromme pijpje zitten, deze kan je naar de open lucht laten ademen (wel even weg van het blok naar achter en onder leiden.

Verder zijn er meer dan genoeg handleidingen te vinden voor deze fiets, kijk daar vooral in.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de hulp het probleem is nu opgelost het membraam van de benzinekraan was kapot en toen gelijk maar de hele kraan vervangen met een goede kraan en de vacuum slang aangesloten en nu loopt hij goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan