Guy Martin

"Is he going to ride on Friday" is de grote vraag bij ITV vandaag. We gaan het zien maar Guy kan nog steeds niet zijn vertrouwen in de motor uitspreken dus ik denk dat hij niet zal starten.
 
"Is he going to ride on Friday" is de grote vraag bij ITV vandaag. We gaan het zien maar Guy kan nog steeds niet zijn vertrouwen in de motor uitspreken dus ik denk dat hij niet zal starten.
Ik hoop dat hij niet gaat starten.
Zag het interview van gisteren, die een dag later is opgenomen, en ook daar spreken ze absoluut geen vertrouwen uit richting de Fireblade.
Ik had het gevoel dat hij een enorme druk van Honda voelt om het te doen, terwijl hij niets liever zou doen dan direct naar huis te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Onboard + interview

Zijn gezicht spreekt inderdaad boekdelen. Zegt ook zo goed als letterlijk dat de SP2 een probleem heeft en dat het bij Honda ligt.

In het 2e interview op ITV4 gaven ze aan dat ze met onderdelen van de fiets van McPint een nieuwe fiets voor Guy gingen opbouwen en een ronden na supersport race 1 gingen rijden.
Geen idee of dat gebeurd is en hoe dat verlopen is.
In principe heeft de fiets de zelfde specs als de BSB fiets alleen geen idee van elektronische hulpmiddelen.
 
Hij is in de supersport race van afgelopen maandag ook niet meer gestart.
Hij had zich wel gekwalificeerd en stond op de startlijst.....
Ik geloof er niks van dat we hem nog in actie zien deze week.
 
In het 2e interview op ITV4 gaven ze aan dat ze met onderdelen van de fiets van McPint een nieuwe fiets voor Guy gingen opbouwen en een ronden na supersport race 1 gingen rijden.
Geen idee of dat gebeurd is en hoe dat verlopen is.
In principe heeft de fiets de zelfde specs als de BSB fiets alleen geen idee van elektronische hulpmiddelen.

:$ O ff overheen gelezen... Maar dit zou ook een goeie reden geweest kunnen zijn waarom hij niet in de ssp race is gestart.
 
Als Honda verstandig is trekken ze de fiets terug, net als bij de North West. IOMTT is géén plek om een motor in te rijden of gebreken te verhelpen. De SP2 is na de NW voorzien van nieuwe electronica, door het ongeval met Mc Guiness. Nu dit weer.... Terug naar Castle Combe, test rijden en klaar maken voor de Ulster.
 
:$ O ff overheen gelezen... Maar dit zou ook een goeie reden geweest kunnen zijn waarom hij niet in de ssp race is gestart.

Zoals VTR Jeroen zegt, vanwege zijn pols niet gereden
In mijn ogen ook niet echt verstandig om zo te gaan racen.

Ze hebben ook pech gehad met het weer, veel regen weinig rijtijd.
Zo kan je nauwelijks ritme opbouwen en de motor goed afstellen en proberen problemen te ondervangen.
 
De configuratie van de versnellingsbak van de Honda;
full
 
Guy rijdt de Senior niet op de SP-2. Geen vertrouwen in de motor. Rijdt nog wel in de zero TT.

Goede beslissing als je het mij vraagt.
:)
 
Ja idd goeie beslissing, maar slechte zaak....

Honda is jaren bezig geweest om allerlei klassen uit te roeien, en nu hebben ze min of meer hun zin en dan bakken ze er geen klote van, in meerdere klassen waar ze wel willen scoren.....
:N :N -O-
 
Ik ben benieuwd naar Guy's terugblik op deze TT |(

Ook de Zero race heeft hem alleen frustraties opgeleverd want gewonnen door zijn teammaat, maar hij wordt steeds beter in het tactisch verwoorden van zijn frustraties: quote

Guy Martin, Mugen Shinden, said:

“It’s been an interesting week with the missed laps I’ve been behind and it’s Bruce’s fourth year. I’ve had to adapt and it’s like riding a 250. You can compare it to the Wall of Death and ride it with a glass throttle. I feel honoured to be asked to be involved in the Mugen project. Those boys are different league. This is the future and I’m over the moon to be involved as I’d been really looking forward to it.”
 
topgozer,was bij Hans de Wit(oudste konigcoureur) voor een wedstrijd naar zijn KONIG gaan kijken en was zeer geinteresseerd in de 2 takt van Hans.
foto's staan op facebook van Hans.
 
topgozer,was bij Hans de Wit(oudste konigcoureur) voor een wedstrijd naar zijn KONIG gaan kijken en was zeer geinteresseerd in de 2 takt van Hans.
foto's staan op facebook van Hans.

Supergast die Guy, echt jammer dat ie stopt.
Leuk om te lezen dat ie bij Hans zijn konig heeft gekeken, Guy is een echte techneut.

Hans is ook een topkerel, in Hengelo nog ff bij zijn konig staan kijken en Hans komt gelijk een praatje maken en hebben we ff leuk staan kletsen over techniek en zijn IOM avontuur.

Dat zijn de echte motorsport kerels, jong en oud :}
 
Supergast die Guy, echt jammer dat ie stopt.
Leuk om te lezen dat ie bij Hans zijn konig heeft gekeken, Guy is een echte techneut.

Hans is ook een topkerel, in Hengelo nog ff bij zijn konig staan kijken en Hans komt gelijk een praatje maken en hebben we ff leuk staan kletsen over techniek en zijn IOM avontuur.

Dat zijn de echte motorsport kerels, jong en oud :}

Hij gaat af en toe voor het Classic Suzuki Racing Team van Steve Wheatman rijden.
Team Classic Suzuki

Als hij toch zo gek is van 2 takten zit hij bij Steve goed, die heeft de grootste collectie Suzuki frabrieksracers ter wereld o.a diverse RG's en RGV500's van Schwantz en Roberts junior
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Guy ermee stopt maar ik snap het wel. Hij was toch nog een van de weinigen die niet behandeld wenste te worden als stropop van de commercie en dan maak je het jezelf niet makkelijk in het racewereldje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan