TT 2017

Doet me denken aan het antwoord van Eddie Lawson op een vraag over zijn inschatting van de kansen van Freddie Spencer bij diens zoveelste comeback: "Freddie who?"
 
You're missing the point joepmans _O-

Nee hoor, plaatje Paul.

Jij weet prima welk topic ik bedoel aangezien dat jouw favoriete plek is om te trollen dus dan moet je nu ook niet zo schijnheilig doen dat je niet weet waar ik het over heb ;)
 
Nee hoor, plaatje Paul.

Jij weet prima welk topic ik bedoel aangezien dat jouw favoriete plek is om te trollen dus dan moet je nu ook niet zo schijnheilig doen dat je niet weet waar ik het over heb ;)

Jongens!
full
 
Dikke tip: via HEMA tickets kaartjes voor de zondag voor €31 ipv €45 per stuk. Actie loopt nog tot 18 juni op=op *O*
 
Ze voorspellen droog :9

Dat voorspelden ze vorig jaar ook :)

Heb op de parkeerplaats nog getwijfeld of we wel of geen paraplu mee zouden nemen, gelukkig was mijn vriendin zo verstandig laten we het maar doen je we het maar nooit. Uiteindelijk nog een paraplu uitgeleend aan een stel Italianen die naast ons stonden.

Wat een bak regen viel er die dag op sommige momenten.

Het maakt het ook wel weer een mooie herinnering/beleving.

Ik heb er weer zin in, 3 dagen genieten op Assen.
 
Dat voorspelden ze vorig jaar ook :)

Heb op de parkeerplaats nog getwijfeld of we wel of geen paraplu mee zouden nemen, gelukkig was mijn vriendin zo verstandig laten we het maar doen je we het maar nooit. Uiteindelijk nog een paraplu uitgeleend aan een stel Italianen die naast ons stonden.

Wat een bak regen viel er die dag op sommige momenten.

Het maakt het ook wel weer een mooie herinnering/beleving.

Ik heb er weer zin in, 3 dagen genieten op Assen.

Vorig jaar lekker onder een poncho gezeten :} Je moet je er maar gewoon aan overgeven en niet aan proberen te storen, dan is het, ook onder een poncho, super leuk :+

Dit jaar maar voor een tribune gekozen trouwens. Hele weekend aanwezig *O* *O* *O* *O* *O* Cadeautje van m'n vriendin *D

PS..

De OP's worden wel steeds kariger... ;) :Z
 
Laatst bewerkt:
Ook hier aanwezig in Assen. Wat een bijzonder karig programma dit jaar :(
- Na de gp races en Red bull rookies cup is het direct afgelopen itt vorig jaar waar je nog een KTM en een ducati race had. Je krijgt dus maar 4 races te zien, dat kan toch niet waar zijn :?
- moto2 na de motogp. Benieuwd of de mensen daarvoor blijven zitten of dat het leeg stroomt.

Ondanks dat toch weer veel zin in *O*
 
Ik wou online een kaartje kopen maar dat ging niet meer. Nu wil ik op Assen zelf op de wedstrijd dag een kaartje kopen. Moet er al echt vroeg zijn voor een kaartje of zijn er kaarten zat ? Ik wil er niet voor Jan met de korte achternaam heen rijden. :)
 
Ik wou online een kaartje kopen maar dat ging niet meer. Nu wil ik op Assen zelf op de wedstrijd dag een kaartje kopen. Moet er al echt vroeg zijn voor een kaartje of zijn er kaarten zat ? Ik wil er niet voor Jan met de korte achternaam heen rijden. :)
Nee hoor, De TT is nog nooit uitverkocht geweest in 87 jaar. Gaat dit jaar ook niet gebeuren ;)
 
Volgens officiële opgave was volgens mij vorig jaar met 105000 bezoekers uitverkocht. Maar een extra plekje op de dijk zal er altijd wel zijn 😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan