Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Ik wil ook wel een herkansing met mijn AT *D
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook mee, heb de eerste gemist, maar wel gelezen dat het top was!
Narijder en weinig ervaring op zand en grind ;)
Ik sluit aan bij Badgast bij BP De Ijssel. Klein stukje om, maar wel zo gezellig hoop ik.
Nelizzz
 
Doe ook graag weer mee en wil best voorrijden.
Wel wil ik de route week van te voren zelf rijden zoals de vorige keer.

Zin in de rit!
 
Laatst bewerkt:
De "onder voorbehoud" meldingen worden geregistreerd als "Ik kom ook, tenzij de wereld is vergaan". :Y

TVP staat geloof ik voor Terug Vind Post.
 
TVP staat geloof ik voor Terug Vind Post.

:Y

Erg geïnteresseerd in deze rit maar ik plan nooit verder als een dag in het vooruit :P dus ik wil wel op de hoogte blijven maar mij ( en MGG ) nog niet vastleggen voor deze rit. Het is ook midden in onze vakantie en nog geen idee of we dan wel in NL zijn. En of KLX'en 650 zwaar genoeg worden bevonden :P

Met een reply in een topic blijft het topic iig terugkomen in het lijstje 'Onderwerpen waarin je hebt gereageerd:' onder [Mijn Motor-Forum] waar ik veel gebruik van maak. Vandaar dus... TVP ;)
 
:Y

Erg geïnteresseerd in deze rit maar ik plan nooit verder als een dag in het vooruit :P dus ik wil wel op de hoogte blijven maar mij ( en MGG ) nog niet vastleggen voor deze rit. Het is ook midden in onze vakantie en nog geen idee of we dan wel in NL zijn. En of KLX'en 650 zwaar genoeg worden bevonden :P

Met een reply in een topic blijft het topic iig terugkomen in het lijstje 'Onderwerpen waarin je hebt gereageerd:' onder [Mijn Motor-Forum] waar ik veel gebruik van maak. Vandaar dus... TVP ;)

Kijk!! Weer wat geleerd! 8-)

Ennuh... Een 650 Klx mag wat mij betreft gewoon mee hoor! ;)
 
Is vlak bij, dus ik kom graag ook. Heb al vaker Brabantse zandweggetjes gereden, dus hopelijk hebben m'n Michelin Anakee's nu ook voldoende profiel! :P
 
Eindpunt in de beurt van startpunt?

Zo ja, dan ga ik kijken of ik een aanhanger kan fiksen.

Dat is nog niet helemaal zeker, de komende weekenden ga ik de route uitstippelen dus geen idee waar ik zal stranden.

Persoonlijk denk ik wel dat het verstandig is om het beginpunt ook gelijk het eindpunt te laten zijn maar ik laat dat weten.

Ps. lijstje weer geupdated!
 
O dat is jammer had anders graag mee gereden met mijn XL600LM.

Waarom op een aanhanger? is bijna bij je om de hoek! :P

De XL600 zou niet anders gerekend moeten worden als een KLX650 die nog meer richting Crosser gaat lijkt mij :?

Edit:Is al goedgekeurd zie ik :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan