Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Ik heb ook geen idee hoor. Maar hij is twee weken voor de TT overgestapt van Jackson Racing naar het Padgetts team. Dat is vrij ongebruikelijk.
En de crash gebeurde vrij vroeg in de trainings week volgens mij.

Nou in de UK springen ze wel vaker over.
En beiden teams rijden met de Honda CBR 600 RR, dus dat zal niet echt een verschil mogen zijn?
Klopt was vrij volt in de week inderdaad.
 
Zit via internet naar Radio Manx AM te luisteren, wat een heerlijk geluid!
Eerst Davo Johnson op de Norton gevolgd door Bruce Anstey op RCV....
 
Ik heb ook geen idee hoor. Maar hij is twee weken voor de TT overgestapt van Jackson Racing naar het Padgetts team. Dat is vrij ongebruikelijk.
En de crash gebeurde vrij vroeg in de trainings week volgens mij.

Dunlop besloot in 2015 om na een paar trainingsdagen niet met de Yamaha te starten omdat hij er voor zijn gevoel niet mee kon winnen.
Hij heeft daarna nog een paar BMW's laten komen. :)
 
Ik heb ook geen idee hoor. Maar hij is twee weken voor de TT overgestapt van Jackson Racing naar het Padgetts team. Dat is vrij ongebruikelijk.
En de crash gebeurde vrij vroeg in de trainings week volgens mij.


MD 2 jaar terug nog zelfs tijdens de trainingen .. van de yamaya m1 op zijn eigen bww van het jaar ervoor
 
Dat is wel evenement verschillend hoor. Op de nw200 is Lee bijvoorbeeld veel sterker dan Dunlop.

Ja dat bedoelde ik ook te zeggen. ;)

NW200 is de laatste jaren na veranderingen een compleet andere wedstrijd dan de TT. Maar dat is weer een andere discussie.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren teruggekomen van een dikke week TT-races op Man.
Wat een gaaf evenement! :} :} :} Echt een must voor op je bucketlist.
De allereerste keer dat je een motor voorbij ziet komen met 280 op 1,5m afstand vergeet je nooit meer, adrenalineshot en je staat te trillen op je benen. :Y
Zelf ook nog rondjes gemaakt, op de mountain is het de hele week eenrichtingsverkeer en er is geen snelheidslimiet, dan rijden er wel wat gekkies rond trouwens :X
Engelsen zijn een supertof, beleefd en race-liefhebbend volk, ga hier zeker nog een keer heen! :t
 
Gisteren teruggekomen van een dikke week TT-races op Man.
Wat een gaaf evenement! :} :} :} Echt een must voor op je bucketlist.
De allereerste keer dat je een motor voorbij ziet komen met 280 op 1,5m afstand vergeet je nooit meer, adrenalineshot en je staat te trillen op je benen. :Y
Zelf ook nog rondjes gemaakt, op de mountain is het de hele week eenrichtingsverkeer en er is geen snelheidslimiet, dan rijden er wel wat gekkies rond trouwens :X
Engelsen zijn een supertof, beleefd en race-liefhebbend volk, ga hier zeker nog een keer heen! :t


heb jij even een pracht weekje gehad. *O*
 
net via twitter beelden gezien hoe hutchie een iets raakt met de voorband

en finaal onderuit gaat met een opgeblazen voorband ..


tevens is het linkerbeen gebroken .... dus dat been wat al volledig in de puin het gelegen.
 
Crash Hutchy;

Oorzaak;
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan