240 Achterband vervangen

6R15

MF veteraan
31 jan 2010
3.771
25
Het blijkt moeilijker dan gedacht om een 240 achterband te laten vervangen voor een HD V-rod. Meeste bandenboeren kunnen niet zo brede maat opleggen dus wie weet een adres rond Den Haag die dit kan en belangrijk voor een normale prijs, liefst lever ik de motor en band aan en dan mogen ze het erop leggen ( motorport vraagt even 100 Euro extra voor de band en dan nog 50 euro montage).
 
Probeer een fatsoenlijke autobandenzaak eens. Ik krijg de zomer en wintersets van mn auto ook niet met een motorbandenapparaat van mn velgen af (banden 235/50-18 en 255/45-19) en daar moet ik dus speciaal mee naar een bandenboer met hightech autobandenapparaat.

Edit: ik kan aan je profiel niet zien waar je woont, maar ik ga altijd langs Bandorama in lijnden, naast badhoevedorp.
 
Laatst bewerkt:
Motoren enzo in dronten bouwt vette choppers en heeft daar ook motoren staan met hele brede achterbanden.
Misschien dat die iets voor je kunnen betekenen.
Twee hardwerkende mannen ,met passie voor alles op motorgebied,stonden ook op jaarbeurs utrecht en ik heb me motor bij ze vandaan.
Zitten wel in dronten flevoland ,maar geen idee, als in de buurt bijna niemand het kan ,of er verschrikkelijk veel geld voor vraagt.
Ze zitten op,facebook en op internet,,
Denk dat die je wel kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Het blijkt moeilijker dan gedacht om een 240 achterband te laten vervangen voor een HD V-rod. Meeste bandenboeren kunnen niet zo brede maat opleggen dus wie weet een adres rond Den Haag die dit kan en belangrijk voor een normale prijs, liefst lever ik de motor en band aan en dan mogen ze het erop leggen ( motorport vraagt even 100 Euro extra voor de band en dan nog 50 euro montage).
het probleem is niet zozeer het opleggen, maar het uit de hiel drukken. Elke motorzaak die aan harley wil werken en naast een goed autobedrijf zit kan dit voor je regelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan