Catalunya MotoGP 2017

:}

Genoten van Jorge, was eerst bang dat hetzelfde zou gebeuren als in Mugello maar hij bleef de hele race gewoon goed constant rijden en die 4e plek is een mooi resultaat :]
 
Mooie race was het, en wat is Dovi goed bezig! Kan er wel van genieten hoe hij dit jaar over de piste gaat! Teleurstellend van Rossi, had de hoop dat hij wat verder naar voren kon komen om zich nog iets sterker in het kampioenschap te manifesteren, maar het tegendeel bleek.

Mooie races in alle drie de klassen. Alex Marquez heel dominant en hij hield 'm zowaar op twee wielen. Pasini en Luthi op het podium, toppie!

Moto3 is altijd spektakel, jammer dat "onze" Bo er wederom geen deel aan had, maar hopelijk krijgt hij een kans om zijn seizoen wat kleur te geven vanaf Assen.

[kippenvel]Next up: Assen! :} :} *O* [/kippenvel]
 
Mooie race was het, en wat is Dovi goed bezig! Kan er wel van genieten hoe hij dit jaar over de piste gaat! Teleurstellend van Rossi, had de hoop dat hij wat verder naar voren kon komen om zich nog iets sterker in het kampioenschap te manifesteren, maar het tegendeel bleek.

Mooie races in alle drie de klassen. Alex Marquez heel dominant en hij hield 'm zowaar op twee wielen. Pasini en Luthi op het podium, toppie!

Moto3 is altijd spektakel, jammer dat "onze" Bo er wederom geen deel aan had, maar hopelijk krijgt hij een kans om zijn seizoen wat kleur te geven vanaf Assen.

[kippenvel]Next up: Assen! :} :} *O* [/kippenvel]
Ik ook man.
Wat fantastisch dat dovi het nu zo doet.
Heeft die wel verdient.
Laat hem maar tweede worden in Assen achter Rossi :+
 
Mooie race was het, en wat is Dovi goed bezig! Kan er wel van genieten hoe hij dit jaar over de piste gaat! Teleurstellend van Rossi, had de hoop dat hij wat verder naar voren kon komen om zich nog iets sterker in het kampioenschap te manifesteren, maar het tegendeel bleek.
Ik denk eerlijk gezegd Rossi wel. maar de 2017 M1 niet in deze omstandigheden :N

En idd Dovi *O* *O* *O*
 
Je spreekt je zelf een beetje tegen, Dart. Als hij de kwaliteiten niet zou hebben, dan gaat het in een andere klasse ook niet lukken. In de RBR cup en in alle voorgaande klassen heeft Bo een hele mooie progressie laten zien en ook dat hij wel degelijk gevechten aan ging en ook won. In de Moto3 komt het er gewoon niet uit. Wat erg jammer is, vooral voor hem zelf.


Ik denk niet dat je naar de Red Bull Rookies Cup moet kijken, maar eerder naar het CEV Junior Moto3. De coureurs die in die klasse bij de toppers horen, doen dat in veel gevallen op termijn ook bij de Moto3. Bendsneyder hoorde daar echter bij de subtop, dus ik denk dat er in Nederland te veel verwacht wordt. Livio Loi heeft na zo veel jaren Moto3 niet de kwaliteiten om in de GP's te rijden.
 
Ik denk niet dat je naar de Red Bull Rookies Cup moet kijken, maar eerder naar het CEV Junior Moto3. De coureurs die in die klasse bij de toppers horen, doen dat in veel gevallen op termijn ook bij de Moto3. Bendsneyder hoorde daar echter bij de subtop, dus ik denk dat er in Nederland te veel verwacht wordt. Livio Loi heeft na zo veel jaren Moto3 niet de kwaliteiten om in de GP's te rijden.

Dat sowieso hoor! We verwachten standaard teveel. Of dat typisch iets Nederlands is, weet ik niet. Maar we hebben al niet zoveel racehelden en zeker niet op 2 wielen. Dus als we dan eindelijk toppertjes hebben, dan moeten ze idd meteen wereldkampioen worden. Is misschien ook niet heel raar. Maar soms is het goed om erbij stil te staan dat die verwachtingen niet reëel zijn.

Maar vorig seizoen ging het wel beter, dus dan hoop je op meer wat Bo betreft.
 
hij hoeft geen wereldkampioen te worden,maar hij mag wel eens wat laten zien.
en kom niet aan met die podiums,want toen lag het halve topveld er af.
wat ik zie is dat andere gasten uit zijn rbr cup veel verder zijn als hij,en dat vind ik jammer.
ik vermoed dat hij voornamelijk niet agressief genoeg is.
 
Ik denk niet dat je naar de Red Bull Rookies Cup moet kijken, maar eerder naar het CEV Junior Moto3. De coureurs die in die klasse bij de toppers horen, doen dat in veel gevallen op termijn ook bij de Moto3. Bendsneyder hoorde daar echter bij de subtop, dus ik denk dat er in Nederland te veel verwacht wordt. Livio Loi heeft na zo veel jaren Moto3 niet de kwaliteiten om in de GP's te rijden.

Bo reed in het CEV niet met een fabrieksmotor maar met een tenkate project... integestelling tot oa Bulega, die zelfs met beter materiaal reed dan de GP (door homologatieregels). Niet echt relevant dus
 
Vergeet niet dat Bo pas echt aan het seizoen begon in Assen.
Daar had Bo z'n eerste top 10, daarna bleef Bo dit redelijk goed vast houden met 2 podiums als kers op de taart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan