Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een originele triumph bar end nodig?
Heb er nog 1 ligge , een nieuwe in de doos...

Hoi daar, heb interesse in de bar end spiegel.
Neem aan dat t de ovale is en niet de ronde.

Voor de zekerheid graag ff een piccie.

Wat wil je er voor hebben?, incl. opsturen.

Gr. Atze
 
Heren,

Olie peilen: peilstok helemaal terugdraaien of er op laten liggen? Weet het niet meer...
 
Gaat er nog iemand richting de Eifel komend weekend?
Het wordt mooi weer :]
 
Nog meer mensen hier die naar de TT gaan? Is voor mij de eerste keer na 15 jaar op tv volgen. Mocht er wel een keer van komen *O*
 
Afgelopen zaterdag de speed laten afstellen bij MC Eibergen *O*
full


Ik had de triumph tune voor high mount arrows erin, maar stond onderin (lage gasklepstand tussen 3000-5000 rpm) veel te arm afgesteld en bij hoge toerentallen en grote gasklepstand juist te rijk. Er tussenin had hij bijna geen aanpassingen gedaan

Over het gehele koppelbereik een aardige verbetering en dit is goed te merken, veel betere gasaanname en trekt overal harder door }), 2 uurtjes bezig geweest en 150,- afgetikt
AL met al dus weer erg tevreden *D !!

Wat wel heel vreemd is het toch vrij lage vermogen, 111 PK terwijl fabrieksopgave 130 is. Mijn vorige speed '07 had nog wel ongeveer 135 PK op zijn bank na afstellen. Ook nog even in zijn bestanden gekeken naar vergelijkbaar kenteken en dus bouwjaar. Een ander 2009 model had ook 'maar' 105 PK.
Moet zeggen dat ik het mij absoluut niet is opgevallen en mis het dus ook niet :9

Jullie een idee hoe dit kan (betreft geen import)?
 
Wij waren erg laat met kaartjes bestellen en wilde niet op t talud, dus uiteindelijk bij de Haarbocht wat kunnen regelen *O* eens kijken of dat nieuwe lekker wil zitten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan