Hét MF Motorweekend 2018

stel dat we iemand zo gek krijgen om bagage mee te nemen dan overweeg ik mijn tent daarmee mee te geven want ik denk dat ik ook liever in een tent zit. Ook bij regen, want je pak kan vast ergens binnen hangen.

idee; kunnen de Bosjes, die toch met die dikke pickup gaan, niet wat extra meenemen?
komt wilma niet weer met de auto heen :+
 
stel dat we iemand zo gek krijgen om bagage mee te nemen dan overweeg ik mijn tent daarmee mee te geven want ik denk dat ik ook liever in een tent zit. Ook bij regen, want je pak kan vast ergens binnen hangen.

idee; kunnen de Bosjes, die toch met die dikke pickup gaan, niet wat extra meenemen?
Jazeker: spareparts... O-)

Daarentegen kunnen ze de knikkers wel thuis laten...
 
Wat zou een koeriersdienst/transportbedrijf/verhuizer kosten ? Als die nou eens een jonge stagiair (die zijn chaufeursdiploma nog moet halen en dus graag wil rijden :+ ) in een grote bestelbus laat rijden ? Dat kan dan toch nooit zo verschrikkelijk duur zijn als de kosten worden gedeeld ?
 
Voor 50 man bagage meenemen? Dat past zelfs in (en op) die pick-up niet!

Dat hoeft toch ook niet voor 50 man? Ik wil niet in een tent en ik heb ruimte genoeg voor m'n eigen bagage. Ik moest deze keer al extra spullen meenemen om te zorgen dat het 'vast' zat in m'n topkoffer en niet alle kanten op stuiterde. Dan was het dit jaar ook nog eens één dag langer. Voor 2018 heb ik dus ook wel weer meer dan genoeg plek om m'n eigen bagage mee te nemen :P
 
Laatst bewerkt:
Wat zou een koeriersdienst/transportbedrijf/verhuizer kosten ? Als die nou eens een jonge stagiair (die zijn chaufeursdiploma nog moet halen en dus graag wil rijden :+ ) in een grote bestelbus laat rijden ? Dat kan dan toch nooit zo verschrikkelijk duur zijn als de kosten worden gedeeld ?


@Jasper,

Omdat ik stop met motorrijden verkoop ik mijn outfit, zie ook mijn andere advertenties.

Interesse ?, stuur even een PM, die zie ik sneller dan een reactie in het topic.


Revit combi, zwart met witte accenten. Pak is niet nieuw maar kan nog wel eventjes mee. Indien gewenst met kneesliders.

ga je stoppen met rijden??
ik heb wel interesse !
 
@Jasper,ga je stoppen met rijden??
ik heb wel interesse !

Klopt, voorlopig ben ik even gestopt. Maar ik stap in 2018 weer op. Ik ga over een paar weken naar Cleveland om te werken en even een paar maamden alleen te zijn. Daarna ga ik eens rustig nadenken wat voor motor ik koop van mijn buitenland bonus.
 
Dat hoeft toch ook niet voor 50 man? Ik wil niet in een tent en ik heb ruimte genoeg voor m'n eigen bagage. Ik moest deze keer al extra spullen meenemen om te zorgen dat het 'vast' zat in m'n topkoffer en niet alle kanten op stuiterde. Dan was het dit jaar ook nog eens één dag langer. Voor 2018 heb ik dus ook wel weer meer dan genoeg plek om m'n eigen bagage mee te nemen :P
Zelfs al hangt al mijn bagage en tent aan de motor, je voelt dat toch niet echt. Een paar kilo tent erbij, wat is dat nu op het total gewicht?
 
Zelfs al hangt al mijn bagage en tent aan de motor, je voelt dat toch niet echt. Een paar kilo tent erbij, wat is dat nu op het total gewicht?
leopard2.png
 
Lijstje al aardig vol. Nog plek voor mij?
FastFriend noemde het weekend in september.
@ Speedy_Daan: dit is de link. Dan hoef je niet te zoeken:
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/421589/0/Toerseizoen-afsluitingsweekend-2017-1.html

Er is een groepje dat het heel leuk zal vinden dat er NOG een KTM bijkomt.
Dat zou het aantal op 7 KTM's brengen, geloof ik!
 
dan is het iig helemaal in etappes lunchen zoals al ietwat besproken was tijden het vorige weekend, nu 2x mee gemaakt dat het echt lang duurde, 1x flammkuchen en afgelopen keer toen we zaterdag ipv zondag langs gingen, maar met 75 man zal het helemaal file rijden worden :P
 
Laatst bewerkt:
dan is het iig helemaal in etappes lunchen zoals al ietwat besproken was tijden het vorige weekend, nu 2x mee gemaakt dat het echt lang duurde, 1x flammkuchen en afgelopen keer toen we zaterdag ipv zondag langs gingen, maar met 75 man zal het helemaal file rijden worden :P

Die laatste was wel slordig ja. We hadden keurig gereserveerd voor zondag en er was ook extra personeel geregeld, maar toen kwamen we ineens zaterdag :o

Wel super dat we uberhaupt alsnog mochten komen...
 
stel dat we iemand zo gek krijgen om bagage mee te nemen dan overweeg ik mijn tent daarmee mee te geven want ik denk dat ik ook liever in een tent zit. Ook bij regen, want je pak kan vast ergens binnen hangen.

idee; kunnen de Bosjes, die toch met die dikke pickup gaan, niet wat extra meenemen?

Ducktape en ik overwegen om met de motor te gaan ipv auto.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan