Cagiva Mito ONLY Part 3!

Jawa 638 met span :P kheb er alleen nog niet op gereden _O- staat nu nog bij mn ouders.
Heb er nog geen tijd en plek voor,zit nog midden in wat prive gebeure..(geen huisje boompje beestje meer zegmaar😉)maar ik kon t niet laten om m al te kopen :+
 
Ja ik kan me nog zo iets herinderen bij jou ja.ja is/was geen pretje nee(niet mijn keuze zegmaar),maar uitendelijk wel beter.
Ach nog even geduld dan kan ik hopelijk weer sleutelen na hartelust😂
 
Iemand trouwens ervaring met vervangen vd koppeling vd mito?
Ik heb diverse sets gevonden op ebay (platen-veren-pakking) maar dat lager zit er nooit bij in de set.
Bij autos altijd wél.
Is jammer dat je die dan los zou moeten bijbestellen. Gek genoeg staan die ook niet op ebay tk.
 
Ik ben vd auto gewend de hele set te vervangen. Hij ligt tóch open.Maar daarom vraag ik het ook, misschien gaan deze zelden stuk, geen idee.
 
4 september gaan wij weer een dagje met de tweetakten sturen op de pottendijk :t Bijgevoegd de flyer waar alle info op staat.
full
 
De SP voelt wat beter aan met zn snorkels erop. Voelt een stuk rijbaarder dan voorheen. Al is het nog steeds niet soepel tuusen 4 en 5000 tpm.
Voor het eerst wat verder doorgetrokken in toeren, de PV in en hij voelt wel echt snel!
 


Voor de liefhebbers. Overzicht vd kleurcodes vd mito. Ik dénk alleen Ev2 gezien ik nergens de geel en rood-grijs combo terugzie
 
Iemand ervaring met een RGV 250 ???
Kan er een kopen, is dit wat.
Technisch is ie goed.
Hoor het nog wel even.
MM
 
Vragen in het RS250/RGV topic zou ik zeggen
Zelf alleen ervaring met de RS250 (ong zelfde blok).
Uit mn hoofd heeft de RGV wel een frame scheur kwaaltje. Verder geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Heb nieuw ruitje vd SP; dark smoke. Via ebay. Pools bedrijf. Er was ook een bedrijf in de UK maar die hadden alleen platte. Dat zag er wel erg plat uit op de fotos. Deze is iets boller dan origineel.
https://s19.postimg.org/x4mjzgcbn/thumbnail_WP_20170812_17_14_58_Pro_2.jpg
https://s19.postimg.org/qfg0jfqzn/thumbnail_WP_20170812_17_15_58_Pro_1.jpg

Tevens thermostaat gecheckt; temperatuur blijft op 45 gr hangen. Terwijl de EVs gewoon tot 58-60gr oplopen. Hebben ding getest; begint rond 55 te openen, bij 65 geheel open.
Maar ik begrijp uit wph dat openen pas bij 65 moet beginen?
Verders kuipbouten vervangen door kleinere kop van rvs.
 
Leuk! Die 250cc 2t zie je ook bijna niet meer. Wees er maar zuinig op.
Tis idd rustig hier. Volgens mij rijden er niet veel mitos meer rond.
Robert31 heeft er geen meer, Crash idem dito vlg mij. En dat waren de fanatiekste hier buiten mezelf uiteraard ;)
Op fb zitten een aantal mito groepen. Zit ik ook bij.
Je ziet overal een verschuiving van fora naar fb ea groepen
 
Laatst bewerkt:
Nog even over die thermostaat, Die van mij (SP) gaat bij 65 gr open.
Nee veel mito's rijden er niet, ik ken er hier niemand die er eentje heeft.
RGV500 en RD rijden hier wel, nou ja rijden het zijn meer verzamelaars objecten.
Rijden doen ze er niet mee.Dus 2T is echt aan het uitsterven heb ik het idee.
Mooie foto's van die SP.
 
Ff zoeken op cagiva mito op fb. Er zijn diverse fb groepen. In het engels en het duits.
Ok, 65C, dat lijkt op standaard mito. Weet niet wat mijn SP nu doet. Heb er 2eh in gezet van andere SP.
Persoonlijk ben ik niet van die walhangers; motoren zijn om mee te rijden niet om naar te kijken in de woonkamer. ;)
 
Helemaal mee eens, maar de grap is dat mijn buurman er eentje in de vensterbank heeft staan. Rijden kan ie niet, letterlijk nog nooit mee gereden.
JAMMER JAMMER JAMMER HA, zeg ik dan altijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan