Help! omgeving utrecht

tomdist

MF'er
22 mei 2009
166
0
Hoi,

Mijn ketting zat al wat losjes, maar het ging nog wel. Hij moet sowieso naar de garage voor een nieuwe kettingset, maar zo net bij het naar huis rijden merkte ik dat de ketting nu wel heel los is gaan zitten. Ik moet er morgen weer mee amsterdam, maar ik heb het gereedschap niet om hem aan te spannen (net verhuist). Ik krijg de bout die het wiel vast klemt niet los met een gewone moersleutel.

Heeft iemand vanavond tijd om de ketting van mijn kawa versys aan te spannen? tegen een vergoeding?

Ik woon op de Croesestraat rivierenwijk.
 
Als je een beetje degelijke sleutel hebt even een pijp d'r op schuiven, extra hefboom = zo los. Voor mijn steeksleutels zat de boel ook vaak te vast, maar op deze manier lukte het altijd wel.

Succes!
 
ik ben nog op de zaak

Je mag Rambabbel bedanken voor het mij melden :} :} :}

langs geweest, veel dank dat je nog even kon spannen. Was het probleem niet helaas. Ik heb ook de losse bout aangedraaid, maar dat is het ook niet... Ook nog olie genoeg.

Ik hoor een harde tik die zich op de snelheid aanpast. ik zag dat het koppelingspedaal licht meetikt. Toen ik 2 weken geleden ook de tik begon te horen(stuk zachter) smeerde ik de ketting en koppeling en toen was het een week weg. nu terug maar harder en voelbaar. Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat het om een losse ketting ging, maar blijkbaar toch iets anders. Iemand enig idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan