XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemiddag,

de plannen zijn wel om de motor te verkopen eind van dit jaar, begin volgend jaar (eerst sparen voor een MT09). Wellicht is dit te laat voor je, maar denk geef het je toch mee. Bwjr 2004, km stand 22780. Prijs rond de 4750,-

Volgende opties:
Wave disc voor + achter
Olietemperatuur meter ipv oliedop
OTR dikkere uitlaatbochten
G&G dempers
Yamaha R1 achterlicht
Nieuwe ketting/tandwiel 45 achter (max 2k oud)
Nieuwe koppelingsdeksel
Venair koelslangen
Dubbel massa bougiekabel
Nieuwe spanningsregelaar
PWC USB 3
DNA filter stage 1 + 2
Cilinderkop geflowd stage 2(Crossblokrevisie) max 1k gereden
Kleppen gesteld/ingeslepen & seals vervangen (max.1k gereden)
Nieuwe pakkingen geheel motorblok (max 1k gereden)
Nieuwe koppelingsplaten + zwaardere veren (max 1k gereden)
Banden Michelin pilot power 3
Supermoto spatbord, vernieuwde kappenset (origineel grijs)
Standaard uitlaten/bochten aanwezig
57 pk bij 5988,3 RPM
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ziet er goed uit. Ik hoop alleen tegen die tijd er al 1 te hebben inderdaad. Het bedrag ligt ook buiten mijn budget, maar de motor zal het zeker waard zijn en zul je vast gemakkelijk verkopen. Bedankt voor de reactie!
 
Laatst bewerkt:
Zo vette motor man :)
Een vraagje merkte je echt duidelijk vetschil na die
Otr voorbochten en geflowde cilinder kop?
 
Zo vette motor man :)
Een vraagje merkte je echt duidelijk vetschil na die
Otr voorbochten en geflowde cilinder kop?

Moet zeggen je merkt het wel de kop bewerkt..
Draait hogere toeren dan een standaard motor, voordat de kop bewerkt was zat die op de 50/51 peekaas. Dus kan qua pk wel zeggen dat het flink omhoog is gegaan:)!
 
Hoppa vorig werkend een sagerijnige motor agent tegen gekomen. Stond langs de kant van de weg te wachten. Natuurlijk even vingertje wijzen dat ik moest stoppen. Liep een rondje om me motor en begon te zeuren over alles wat niet standaard was. Zijn je knipperlichten wel oranje? (In me hoofd nee ze zijn blauw) geen dit geen dat. En jahoor je hebt geen db killers erin. En daar kreeg ik een prent voor terwijl ik ze gewoon bij me had en ze erin wou doen.

Nog nooit gezeik gehad met agenten over me uitlaten zolang je beetje normaal rijd. En uit eindelijk kom je de sagerijn tegen.

Boys kijk uit met je uitlaten. T kost je €379
Natuurlijk wel even bezwaar aantekenen ;p
 
Mannen,ik heb 3 weken geleden een afspraakt zonder tijd gemaakt met dynojet jeroen vd meer om as zaterdag een dna stage 2 in mn motor te plaatsen en af te stellen. Na dat ik hem een bericht heb gestuurd om te vragen hoelaat ik er moest zijn kreeg ik een berichtje terug dat de dna stage 2 nog niet binnen was maar hij zou nog rond gaan bellen hoe en wat.
Krijg ik vandaag te horen dat hij de filters pas over 6 weken krijgt. Dit vind ik echt klote aangezien ik wilde zien op t ritje naar assen of zo'n dna stage 2 nou echt verschil maakt..
Ik vroeg me af of jullie nog meer bedrijven weten die die dna filters verkopen en die je motor kunnen afstellen..? Ik woon in noordholland.
Groetjesss
 
Vandaag bij ottenhoffmotoren geweest officieel dealer van hyperpro geholpen door Mitchell. Top service, alles werd haarfijn uitgelegd over wat ik kon verwachten over de nieuwe achterveer van hyperpro die hij erop aan t monteren was. Leuke zaak met een heerlijke bak koffie(echte aanrader)

Gr bryan
 
Goedemorgen, ik had een vraagje.
Weet iemand of je ergens alleen uitlaat beugels kunt kopen voor delkevic pijpen?
Die van mij trillen steeds los..
Groet
 
Hallo allemaal,

Vandaag mijn motor terug gezien na een reparatie onder garantie,

De stuurklem heeft heel veel speling. En ik dacht dat er misschien een rubber droog was. Bedrijf zou dit hebben vervangen en mijn pa heeft de motor opgehaald. Nu kijk ik vandaag naar de motor en lijkt het alsof er niks is gedaan. Er zit veel speling op het stuur, als ik het stuur vastpak als ik erop zit en van links en rechts naar beneden duw dan zie ik het hele stuur bewegen en de motor niet.

Nu is mijn vraag of dat bij jullie ook zo is? Ik heb er namelijk niet veel vertrouwen in.
 
nee je stuur moet wel vast zitten natuurlijk, anders worden wheelies wel heel bijzonder :-)
zitten alle inbusjes wel vast waar het stuur mee vast zit op kroonplaat??


heel misschien is je balhoofdlager wel kapot maar dan moet eigenlijk je stuur wel vast blijven zitten enkel je veerpoten hebben een rare beweging.
 
Goedemiddag allemaal!

Ik ben afgelopen weekend van Den Haag naar de Franse ardennen geweest en weer terug. Op sommige stukken heb ik veel van mijn XT gevraagd. Nu ik terug ben schiet mijn ketting snel door bij het optrekken. Ik neem aan dat dit met mijn tandwielen te maken heeft.

Er zit nu standaard vertanding op maar ik wil graag achter groter nemen. Heeft iemand tips waar ik in regio Zuid-Holland deze tandwielen kan kopen? Groter achter trouwens beter dan kleiner voor? Lees er verschillende dingen over..

Greetzz
 
Goedemiddag allemaal!

Ik ben afgelopen weekend van Den Haag naar de Franse ardennen geweest en weer terug. Op sommige stukken heb ik veel van mijn XT gevraagd. Nu ik terug ben schiet mijn ketting snel door bij het optrekken. Ik neem aan dat dit met mijn tandwielen te maken heeft.

Er zit nu standaard vertanding op maar ik wil graag achter groter nemen. Heeft iemand tips waar ik in regio Zuid-Holland deze tandwielen kan kopen? Groter achter trouwens beter dan kleiner voor? Lees er verschillende dingen over..

Greetzz

Hey, dat je ketting doorschiet is niet best. Ketting te slap? Tandwielen versleten?

Ik heb zelf 1 tand kleiner bij voortandwiel. Moet zeggen merk niet veel verschil behalve hogere toeren en onrustiger op snelweg. En je km teller heeft 13% verschil. Hoger getal op je dasboard dan in werkelijkheid. Ik zet binnekort me normale tandwiel weer terug lm te kijken of die dan weer beter rijd.

Hoop dat je hierwat aan hebt.

Btw voor 1 kleiner is gelijk aan achter 3 groter. (Tandwielen)
 
Goedemiddag allemaal!

Ik ben afgelopen weekend van Den Haag naar de Franse ardennen geweest en weer terug. Op sommige stukken heb ik veel van mijn XT gevraagd. Nu ik terug ben schiet mijn ketting snel door bij het optrekken. Ik neem aan dat dit met mijn tandwielen te maken heeft.

Er zit nu standaard vertanding op maar ik wil graag achter groter nemen. Heeft iemand tips waar ik in regio Zuid-Holland deze tandwielen kan kopen? Groter achter trouwens beter dan kleiner voor? Lees er verschillende dingen over..

Greetzz


Het zal waarschijnlijk het voortandwiel zijn of een te slappe ketting. Heb je een foto van je voortandwiel?
Een kleinere vertanding heb ik erop gehad. Persoonlijk vond ik hem daardoor niet relaxter rijden, eerder bokken e.d.
 
Vanvoor heb ik 1 tandje minder en vanachter 2 meer,
ik vond het een hele verbetering, op topsnhelheid moet hij wat afgeven, maar ronde punten vind ik veel aangenamer, ik moest altijd klooien tussen 1 en 2, terwijl ik ze nu vlot in 2de a 3de kan nemen zonder bokken.
 
Ik ga er deze week naar kijken heb het nu erg druk gehad. Klinkt wel goed dat je beter in zijn 2 wegkomt/vloeiender kan rijden. Maar iemand een tip voor een zaak omgeving zuid holland?
 
Op mijn XT heb ik deze spiegels.
Alleen heb ik er een probleem mee, ze trillen heel erg waardoor ik er niet goed in kan zien.
Ook heb ik handkappen op mijn motor en daardoor zitten er geen stuurgewichten op.

Weet iemand een oplossing? Of ligt het aan de spiegels zelf?
 
Op mijn XT heb ik deze spiegels.
Alleen heb ik er een probleem mee, ze trillen heel erg waardoor ik er niet goed in kan zien.
Ook heb ik handkappen op mijn motor en daardoor zitten er geen stuurgewichten op.

Weet iemand een oplossing? Of ligt het aan de spiegels zelf?
Ik heb ze gehad op mn Z1000 daar had ik er geen problemen mee. Maar ik denk dat ze voor een Xt te licht zijn. Ik heb ook handkappen en mijn spiegels trillen niet. Zijn een stuk zwaarder dan die Shin-Yo's.
 
Beste leden, ik ben nog op zoek naar een leuke Xt 660. Zijn er nog mensen die hun motor willen verkopen? Ik ben van plan de kappen de wrappen, dit lijkt mij leuk. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoeveel folie schatten jullie nodig te hebben voor de zijkappen, achterkap en voorspatbord?
 
Dankje voor je tip! Ben inmiddels voorzien van een
motor, erg mooie heb je erop staan. Ik vind hem ook op de mijne lijken. Hier is die dan, uit 08' en 24dkm op de teller. De kappen wil ik dus nog gaan wrappen. Ik heb een verlagingskitje, maar dit schijnt moeilijk te zijn. Weet niet of ik hier mijn handen zelf aan wil branden. Zelf ben ik best technisch, maar op het gebied van motoren is dit nieuw voor mij.

vxl9aqnjr8uch.png
 
Laatst bewerkt:
Als je van na 2007 kappen op een voor 2007 model wilt zetten heb je een andere tank en koplamp nodig om het passend te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan