MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fat-Motorcycle-Biker-01.jpg
 
..... Dat saaie stuk tussen Vogezen en Noord Alpen klap je dan in twee uurtjes dicht.
Vorig jaar met de 500 toer hebben wij een route gereden die TenCats in elkaar had geflanst. Wij hebben het stuk naar de Alpen vooral fietspaden gezien, maar het was meer dan vermakelijk. Je bent alleen een dag bezig, dat dan weer wel.
 
:N DRZ wordt niet gewaardeerd staat er te lezen.. ik hoef er met een ss ook niet aan te komen.. beetje sneu zoveel allroadritjes er tegenwoordig zijn.. vergrijzing op mf? :+

Een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is. Noppenbanden zijn dus niet nodig, wel is het zo dat het Brabantse land veel langweggetjes heeft die voornamelijk bestaan uit (hard) zand icm gras en/of grind dus kom niet met slicks!

Redelijk zeker dat je een heel eind komt met elke motor. Zou wel grappig zijn, je gewoon inschrijven en dan op komen dagen met een supersport met slicks. _O-

Voor wie het op slicks niet aandurft, je mag m'n regenbanden lenen. :t
 
Vorig jaar met de 500 toer hebben wij een route gereden die TenCats in elkaar had geflanst. Wij hebben het stuk naar de Alpen vooral fietspaden gezien, maar het was meer dan vermakelijk. Je bent alleen een dag bezig, dat dan weer wel.

Er ligt ook wel het een en ander, dan is zeker zo. Punt is een beetje de tijd die je hebt.
En dan ben ik wel een keer geneigd er een klein stuk snelweg in te gooien. Net zoals de Po-vlakte. Dat is ook zo'n stuk. Daar is best wel wat te verzinnen maar wat mij betreft.. gewoon doorheen knallen naar mooier gebied.
 
Ik ben overgestapt op een roltas, dat gedoe met die lompe koffers heb ik wel gezien. Maar €400 voor een setje koffers met beugels is zeker niet raar. €70 voor een roltas met roxstraps vind ik nog beter. :P
 
Ik ben overgestapt op een roltas, dat gedoe met die lompe koffers heb ik wel gezien. Maar €400 voor een setje koffers met beugels is zeker niet raar. €70 voor een roltas met roxstraps vind ik nog beter. :P
er zijn 2 vario koffers bij nieuwe brommer mee besteld en deze heeft ze ook nog
bmw-softbag-3-grande.jpg

werkt ook met soort roxstraps systeem en waterdicht

voor scouting heb ik ook roltassen en laatst 1 vernieuwd voor deze ortlieb
reistas---pack---89-liter---geel---k64h2---ortlieb[0].jpg
 
Laatst bewerkt:
Die bovenste is ook een erg fijne tas.
Wij hebben daarvan een iets kleinere variant.
Je klikt het ding zo vast en gaan.

Koffers... eerlijk gezegd, ze zijn lomp maar ik heb er geen last van.
Dat ik die koelbox mee kan nemen in de linker koffer vind ik toch wel heel fijn.
Lekker lunchen boven op de berg terwijl alles wel koel blijft onderweg.

Als het ik het niet meer zou hebben zou ik er ook wel aan wennen.
 
Die bovenste is ook een erg fijne tas.
Wij hebben daarvan een iets kleinere variant.
Je klikt het ding zo vast en gaan.

Koffers... eerlijk gezegd, ze zijn lomp maar ik heb er geen last van.
Dat ik die koelbox mee kan nemen in de linker koffer vind ik toch wel heel fijn.
Lekker lunchen boven op de berg terwijl alles wel koel blijft onderweg.

Als het ik het niet meer zou hebben zou ik er ook wel aan wennen.
ik heb 3 variokoffers en bevallen prima, koelbox :? nog niet nodig gehad op de motor
 
ik heb 3 variokoffers en bevallen prima, koelbox :? nog niet nodig gehad op de motor

Ik heb een heel kleintje.. die past exact in de linker (kleinere) koffer.
Meestal zit er in:
- fles verse Jus d'orange
- vleeswaren (jambon cru of rossette)
- lekker stukje kaas
- tomaatje
- fles water
- 2 koelelementjes

Het lijkt haast een uitgebreide lunch op de berg, en wat is dat toch genieten. *O*
Het enige dat nog mist is haast een picnickleedje. :+
 
Ik heb een heel kleintje.. die past exact in de linker (kleinere) koffer.
Meestal zit er in:
- fles verse Jus d'orange
- vleeswaren (jambon cru of rossette)
- lekker stukje kaas
- tomaatje
- fles water
- 2 koelelementjes

Het lijkt haast een uitgebreide lunch op de berg, en wat is dat toch genieten. *O*
Het enige dat nog mist is haast een picnickleedje. :+
_O- lijkt uitgebreide lunch _O- :+
picknic kleed gewoon op duozitje doen
 
Trouwens.... ik ben weer bezig met een route en ik heb weer een hoop lol met elkaar verbonden. Het is nog niet klaar maar ik heb hem inmiddels gedeeld met Mutzz ter review en daarna komen er nog een paar slagen over om te kijken of het her en der nog leuker kan.

Ik heb er weer helemaal zin in. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan