gezocht tour of allroad

pindakaas

MF veteraan
15 jul 2008
1.457
743
Gezocht (voor een vriend) een tourmotor of een allroad.

liefst iets van een v-strom, varadero, misschien een pan of een xjr, maar dat zal wel buiten budget vallen. 1000cc en een kofferset heeft de voorkeur, maar andere opties mogen ook geboden worden.
Het budget is ong. 2500. daarvoor wil iedereen wel een motor uit 2016 met 10000 km op de teller, maar dat is niet reëel natuurlijk. liever een motor met wat meer km's en goed onderhouden dan een 7000 twijfelachtige km's op de teller(maar die zitten hier vast niet)

Mocht je een een mooie motor hebben staan of er een weten hoor ik dat graag. liefst een beetje aan te rijden vanuit regio den haag.
 
Ik heb een Ducati Multistrada 1000ds te koop. Grijs en eventueel met topkoffer en beugel.
Hij heeft zoals je zegt de perfecte combinatie van goed ingereden en goed onderhouden.
Zonder topkoffer wil ik er 2300 euro voor. Zo'n 7000km geleden nieuwe riemen en olie+ filter/ Bougies.Toen ook nieuwe kettingset en achterwiellagers, remblokken vervangen en rem/koppelingsvloeistof vervangen.
Nieuw race luchtfilter heb ik er nog los bij. Die zou ik er nog in gaan zetten. Dit is em. Zitten nog wel wat zaken op de foto die er nu niet meer op zitten zoals de handkappen en de bellypan.
full
 
Laatst bewerkt:
Budget is niet ruim, maar er komen wel eens interessante aanbiedingen voorbij op marktplaats e.d. Thx voor de link.
Sorry, hij wil liever geen ducati(zou ook niet weten waarom, zijn prachtige fietsen)
 
Ik heb nog een XJR1200 staan
Technisch OK
60K km , 98er
Heeft poetsbeurt nodig

Vrpr 2000
Mail maar even bij interesse, ik kijk niet elke dag
 
Laatst bewerkt:
Misschien in overleg heb ik nog een xrv750 incl. givi kofferset.
70k op de teller, maar vorige maand geheel onderhoud gehad (voor dik 1000,-).

Hij staat wel op mijn motorstek (zonder de koffers erop)
 
Terug
Bovenaan Onderaan