MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens.... ik ben weer bezig met een route en ik heb weer een hoop lol met elkaar verbonden. Het is nog niet klaar maar ik heb hem inmiddels gedeeld met Mutzz ter review en daarna komen er nog een paar slagen over om te kijken of het her en der nog leuker kan.

Ik heb er weer helemaal zin in. *D
nice heb mijn route voor Rondreis duitsland + deel tsjechië ook ontvangen en herberekend 2671km in 6 dagen met 2 dagen in berlijn, zitten hele leuke stukken tussen zover je dat kan zien op basecamp

nu nog motor gerepareerd :X als het goed is wordt ie aanstaande dinsdag neergezet bij garage.
 
:P er zijn plekken met stoeltjes, bediening en toiletten waar ze ook eten hebben :Y
 
:P er zijn plekken met stoeltjes, bediening en toiletten waar ze ook eten hebben :Y

Daarmee wisselen we af. Maar ik moet zeggen dat ik er echt van geniet, om een prachtige plek langs het water te pakken of op een helling met uitzicht te zitten. Ik vind dat leuk.
En ik kan er ook van genieten om een beetje lekkere dingen bij elkaar te zoeken in de supermarkt. Voor mij allemaal leuk.

Op het terras zitten in Die met een bordje salade met lauwwarme geitenkaas met honing sla ik trouwens ook niet af. :P
 
Mooie plekken zijn om te roken :P


Nee, snap 't wel hoor. Niets mis mee ;)
 
Voor de lunch heeft F&S gelukkig nog een topkoffer, want ook wij vinden het nog wel eens super relaxed om onderweg te lunchen. Zeker in Frankrijk altijd een gedoe om een terras te vinden, mede omdat je na 13.30 uur nergens meer terecht kan.

Hoe simpel kan het zijn;
IMG_1809_zpsj328t0n6.jpg

IMG_1805_zpslmxgxght.jpg
 
Daar moet je een eland uit het bos knallen, vuurtje stoken, beest bakken....... Als ze het begrip horeca in Noorwegen nou wat serieuzer zouden nemen, dan was dat allemaal niet nodig. :/
 
ff roken, flessie water en rap door naar de:

images
 
Ik heb een heel kleintje.. die past exact in de linker (kleinere) koffer.
Meestal zit er in:
- fles verse Jus d'orange
- vleeswaren (jambon cru of rossette)
- lekker stukje kaas
- tomaatje
- fles water
- 2 koelelementjes

Het lijkt haast een uitgebreide lunch op de berg, en wat is dat toch genieten. *O*
Het enige dat nog mist is haast een picnickleedje. :+
Ik mis nog wat in je rijtje: leuk gezelschap! :)
 
Ik gok Lac de Mont Cenis. Super mooi daar en een leuk onverhard pasje om het meer heen. Met 100 over de stuwdam was één van de hoogtepunten van de 500 toer afgelopen jaar. :P

Klopt helemaal... mooi stukje... ik twijfel nog of ik het dit jaar op de terugweg erin knoop of toch via wat onbekend (offroad) spul in Zwitserland dat nog op mijn bucketlijst staat.

Fred... leuk gezelschap.... Mutzz en ik hebben het top voor elkaar. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Weekendje met mijn brommert aan het werk. Blijft toch geinig om het zo te kunnen combineren :Y

Edit: en kan die trut zich terug gaan verdienen :')
 
Laatst bewerkt:
;)



Heeeeeeeeet!!!!!
ff bij de airco en zo rap 't water weer op :')



Zomer <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan