Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Voor de liefhebber van een mooi geluid heb ik nog een setje zeer fraaie RVS sportdempers van Blue Flame liggen voor de Speed-Triple 1050 (2005-2007). Past wellicht ook op bouwjaar 2008-2010. Dempers zijn schadevrij behoudens zeer kleine gebruikersplekjes.
Passen zonder aanpassingen, ophangbeugels zitten er ook bij.
De dempers geven een mooi vol geluid zonder lawaaiig te zijn: het zijn geen schreeuwpijpen. Geen E-keur of DB-killers.
Prijs: 150,-
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
 
Wij waren erg laat met kaartjes bestellen en wilde niet op t talud, dus uiteindelijk bij de Haarbocht wat kunnen regelen *O* eens kijken of dat nieuwe lekker wil zitten :P
Ik ga ook. Was ook laat met kaarten bestellen. Uiteindelijk uitgekomen op de bult tribune. Was er vorig jaar voor het eerst en ook op de haarbocht tribune. Is een prima plekje daar vind ik. Iemand een idee hoe het op de bult tribune is qua zicht en eventueel schermen?
 
Gisteren even stroom laten aansluiten voor de navi. Komt goed uit voor de rit naar de Eifel volgend weekend! Ook zitten er nog wat mods op..Bar Ends..(ze staan alweer omhoog, toch beter zicht), Radiator Cover en wat afdekkapjes voor het frame...Ook nog een dop voor het achterwiel erop gezet van Triumph. Maakt het net even wat meer af...De 2 hitteschildjes voor de Arrows liggen bij de poedercoaster en komen er volgende week weer op. Alles mooi op tijd klaar voor de rit!

IMG_0318_zpserd9l9tv.jpg

IMG_0321_zpsaugiamtn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren even stroom laten aansluiten voor de navi. Komt goed uit voor de rit naar de Eifel volgend weekend! Ook zitten er nog wat mods op..Bar Ends..(ze staan alweer omhoog, toch beter zicht), Radiator Cover en wat afdekkapjes voor het frame...Ook nog een dop voor het achterwiel erop gezet van Triumph. Maakt het net even wat meer af...De 2 hitteschildjes voor de Arrows liggen bij de poedercoaster en komen er volgende week weer op. Alles mooi op tijd klaar voor de rit!

[afbeelding]
[afbeelding]

Sjiek hoor!
 
Gisteren even stroom laten aansluiten voor de navi. Komt goed uit voor de rit naar de Eifel volgend weekend! Ook zitten er nog wat mods op..Bar Ends..(ze staan alweer omhoog, toch beter zicht), Radiator Cover en wat afdekkapjes voor het frame...Ook nog een dop voor het achterwiel erop gezet van Triumph. Maakt het net even wat meer af...De 2 hitteschildjes voor de Arrows liggen bij de poedercoaster en komen er volgende week weer op. Alles mooi op tijd klaar voor de rit!

[afbeelding]
[afbeelding]

Die remschijven staan hem goed zeg :9~ :9~ :t
 
Mooi!!!
Vraagje
Wat voor uiteinden zijn dat? Ik zoek ook nog uiteinden voor mijn bar end spiegels

Ik heb met Blom overleg gehad over de Bar Ends en die zeggen dat de uiteinden gewoon origineel zijn? Bij dit type Speed?

Gisteren even stroom laten aansluiten voor de navi. Komt goed uit voor de rit naar de Eifel volgend weekend! Ook zitten er nog wat mods op..Bar Ends..(ze staan alweer omhoog, toch beter zicht), Radiator Cover en wat afdekkapjes voor het frame...Ook nog een dop voor het achterwiel erop gezet van Triumph. Maakt het net even wat meer af...De 2 hitteschildjes voor de Arrows liggen bij de poedercoaster en komen er volgende week weer op. Alles mooi op tijd klaar voor de rit!

[afbeelding]
[afbeelding]

Die remschijven staan hem goed zeg :9~ :9~ :t

:Y Thanx!!
 
Ook naar Assen,zitten op talud.
Ga niet in de rij staan maar mooi parkeren bij de boer paar 100 meter voor de ingang.
Bakje koffie en mooi omkleed mogelijkheden.
Hopen dat het een keer droog blijft.
 
Met de motor naar de Ring, ff bekenden bezocht in de paddock die meededen aan de Classic races :)
full
 
Er reed en stond daar voor een godsvermogen aan klassiekers :o

De meeste coureurs hadden ook een bijpassende leeftijd trouwens :+ Wel respect hoor voor die ouwe bazen :}
sommige van die oude wagen rij je ook niet zomaar mee weg _O-

Aangetrouwde oom handelt ook in oldtimers en heeft destijds onze trouwauto verzorgd en hij was de chauffeur. Hele oude jaguar waarbij bij alleen rechtuit rijden hij al continue aan het sturen was _O- gave wagen wel :Y
 
Jeujj, vandaag de triple opgehaald bij Roké !

Ff lekker gerede , wel beetje warm haha
1 ding, ze hebben een full systeem race map geladen, ? Maar sindsdien knalt de uitlaat Heel hard als ik het gas dicht doe....ik merkte op de terug rit dat ik dat echt verschrikkelijk vind....is dit op te losse door en db killer of een andere map?
 
Jeujj, vandaag de triple opgehaald bij Roké !

Ff lekker gerede , wel beetje warm haha
1 ding, ze hebben een full systeem race map geladen, ? Maar sindsdien knalt de uitlaat Heel hard als ik het gas dicht doe....ik merkte op de terug rit dat ik dat echt verschrikkelijk vind....is dit op te losse door en db killer of een andere map?
Gefeliciteerd.

Kun je ook ff aan Bas vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan