Schuurvondst Suzuki RV125

Even jullie hulp gevraagd,
Weet er soms iemand welk lettertype dit is
full
 
ziet er inderdaad heel netjes uit!
Maar hoe behandel je het nu dan om de roest eraf te houden?

In dat product zit beits in dat voorkomt verder roesten, en nadien met staalwol vier 0000 en met Triomf.
Vraag me nu niet wat beits is want dit is chinees voor mij.
 
Mijn zoon gaat deze stickers maken, d.w.z. verwijderen na lakken.
Grondlaag: licht grijs
Effect: zilver met daarop de stikkers,
Candy Apple Red over de stikkers,
Stikkers verwijderen: Zilver zichtbaar
Eindlagen: glans blanke lak

Om een beetje het originele lettertype te bekomen daarom de vraag.
Ik heb het geprobeerd met t dit maar geen resultaat,
WhatTheFont! « MyFonts

Groetjes uit het zonnige zuiden.
 
Dit lettertype is niet te vinden. Het is speciaal voor Suzuki getekend. De enige juiste manier is inderdaad om het na te maken door er met Illustrator een vectorbestand van te maken. Vervolgens kun je dit ontwerp door een beletteringsbedrijf uit folie kunt laten plotten.
 
Bedankt voor jullie hulp,
Ik heb ondertussen een sticker en mijn zoon kan nu verder.

@RG-gamma,
Harald oldies shop, interessant bedankt hiervoor,

Zijn er nog zulke web shops?
Degene die ik weet:
Cms.nl (prijzen zijn vermeld zonder BTW)
Marcel Vlaandere

Groetjes
 
Vraag het ook eens bij de Suzuki dealer,vaak is er nog aardig wat te krijgen via Suzuki zelf.
 
Vraag het ook eens bij de Suzuki dealer,vaak is er nog aardig wat te krijgen via Suzuki zelf.

@RG-gamma,
Dat heb ik al gedaan voor onderdelen maar kwam telkens bedrogen uit, nm; je ziet niet wat je koopt en ik kreeg telkens andere onderdelen, ben er mee gestopt.
Voorbeeld, bestelde bij een Suzuki dealer part 51356-22011 en 51351-20010 Washer en Bolt voor vastzetten T stuk, moet normaal chroom zijn maar de levering van Suzuki was verzinkt, jammer dus, er zit niets anders op dan deze te polieren.
Zo bestelde ik ook eens (precies zoals hieronder)
2X 51553-25010 Gasket front fork
2X 51173-25010 Dust seal front fork

2X wil bij mij zeggen 2 stuks van elk.
Wat werd er geleverd 4 stuks van elk, mijnvraag waarom dit is, bij Suzuki zeggen ze je hebt er 2 nodig en normaal worden de beide kanten gedaan, dus je vraagt 2 keer dat zijn 4 stuks.

Vraagje,
Zijn er nog andere 2takt shop online?
Zie mijn vraag juist hierboven

Groetjes
 
Zal wel een fout van de dealer zijn geweest,ik heb dat bij Suzuki nog niet meegemaakt.
Er staat altijd bij het onderdeel het aantal wat je nodig heb en per hoeveel als het een set betreft,maar nooit dat je er 2 krijgt als je er 1 besteld,fout van de dealer dus.
Je kan dat zelf ook uitzoeken op CMSNL,die gebruiken de originele dealer tekeningen en nummers.
Dat van die bout dat kan ,bij oudere onderdelen wijzigen ze soms het nummer als het
onderdeel niet meer leverbaar is,dan krijg je een vervangend deel.
Ik heb 11 jaar bij een Suzuki dealer gewerkt,dus weet wel hoe het werkt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag,
Heeft er iemand ervaring met Hoffis 2takt shop?
Zo ja hoelang hebt U moeten wachten op de levering?

En Update
Self Made Stickers door mijn zoon.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan