nieuw, maar dringen hulp gezocht GEEN VONK

mverkamman

Rookie
16 jun 2017
6
0
Hallo,

Mijn naam is marien en ik ben nieuw op het forum.

Vandaag heb ik een Honda magna v45 gekocht, ik heb hem moeten starten met startkabels omdat de accu leeg was. Nadat ik hem warm heb laten draaien wilde ik hem op nieuw starten, weer de kabel er aan omdat de accu natuurlijk nog niet vol was. Maar hij wil niet meer starten. Ik heb ineens op geen enkel bougie nog een vonk??? iemand enig idee wat ik hier aan kan en wat ik moet testen. De dodemans knop staat wel goed hahaha Met vriendelijke groet Marien
 
Je hebt hem gestart met startkabels. Waar zaten die aan de andere kant aan vast, aan een auto met lopende motor?

En toen de motor liep, heb je de kabels toen losgenomen en sloeg hij toen af?
 
:W Marien
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Ik heb hem gestart met startkabels en mijn auto, startkabels los gekoppeld en toen heeft hij gewoon een tijdje warm staan draaien. Contact uit gezet en tank gevuld. Daarna weer met startkabels moeten starten, maar hij doet niets meer. Vreemd toch
 
Nou ben ik geen techneut helaas, maar zou het kunnen dat na die startpoging met startkabels kort erna de startmotor de geest heeft gegeven?
Zaken als spanningregelaars en startmotoren kunnen het zo ineens opgeven.
Hoop dat je de oorzaak gauw vind en dat je dan weer kunt genieten van je motorfiets, want het wel heel erg prettig motorweer.
Succes.
Vr Gr
 
Moet niet gekker worden.. Vanmorgen weer even de auto erbij gezet en starten en lopen. Iets warm gedraaid terwijl de startkabels er al weer af waren en loopt mooi.
Wil weg rijden slaat af en is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen. OOk niet met de auto erbij. Weer geen vonk op de 4 bougies
 
Motor heeft weer gelopen en er een heel klein eindje op gereden, maar is inmiddels weer afgeslagen en ben mijn vonk po de 4 bougies weer kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan