Silly Season 2018

Nakagami mag naar de Gp als hij top 3 eindigd in de moto2 , dat gaat hem weer niet lukken want het word :
Morbidelli
Marquez
Luthi

Dus dan maar geen Nakagami in de Gp .

Rabat zal zn heil wel ergens anders moeten gaan zoeken, Morbidelli is al bevestigd voor 2018
Misschien dat Ten kate sbk nog iets is voor Tito ?!

Miller en Lowes graag in de Gp houden, zodra die jongens de juiste dag / race hebben is het gewoon vuurwerk



marqeuz wil nog 1 jaar moto2 en dan pas motogp

luthi is "king of moto2"" ofwel de benchmark die zal niet gaan ..
8-)

morbidelli is inderdaad een aanwinst :P



rabat/ miller wordt gelinkt aan een ducati echter vraagt ie teveel loon :P
 
marqeuz wil nog 1 jaar moto2 en dan pas motogp

luthi is "king of moto2"" ofwel de benchmark die zal niet gaan ..
8-)

morbidelli is inderdaad een aanwinst :P



rabat/ miller wordt gelinkt aan een ducati echter vraagt ie teveel loon :P

Ik bedoelde marqueaz uitslutiend in de top 3 ;) niet voor een overstap naar de GP

Luthi zal eeuwig in d e 250/moto 2 blijven hangen denk ik ( zie hem ook niks bijzonders doen op een GP machine )

Dat Miller/Rabat genoemd worden bij Ducati is nog niet zo gek, volgens mij werd zelfs Lowes daar ook al genoemnd toch ?!
 
Honda wil krampachtig een Japanner op hun MotoGp fiets, denk voor de publiciteit?
Maar als het mij vraagt lijkt Nakagami niet goed genoeg...
 
Honda wil krampachtig een Japanner op hun MotoGp fiets, denk voor de publiciteit?
Maar als het mij vraagt lijkt Nakagami niet goed genoeg...

Volgens mij zitten ze er zelfs deels aan vast idd, natuurlijk omdat ze graag een Jap in de Gp willen maar ook door het Asia talent gebeuren meende ik ?!
Mij heeft hij iig nog niet kunnen overtuigen, zie ik toch meer in Cortese , Pons en Schrotter als Gp rijders
 
Volgens mij zitten ze er zelfs deels aan vast idd, natuurlijk omdat ze graag een Jap in de Gp willen maar ook door het Asia talent gebeuren meende ik ?!
Mij heeft hij iig nog niet kunnen overtuigen, zie ik toch meer in Cortese , Pons en Schrotter als Gp rijders
Pons op een GP machine lijkt mij niet veilig :+
 
Lijkt mij juist wel een geschikte kandidaat ! maar dat kan ook komen door zijn fantastische rijstijl :D
 
Geloof er niets van dat Miller vertrekt uit de MotoGP.
Dorna wilde koste wat kost een Aussie in de MotoGP.
Daarom mocht Miller de Moto2 overslaan.

En zo slecht doet hij het niet op dat Honda hok.
 
Om wedstrijden te winnen, moet je wel een fiets hebben die waar je mee kan winnen.
Momenteel dus alleen een Kawa of Duc.
Dus moet je zorgen dat je je teammaat verslaat.
En wanneer je 2x een voormalig wereldkampioen hebt verslagen, heb je nog niet zo slecht gedaan, lijkt me...

En hij heeft net zo veel in de MotoGP te zoeken als de helft van het MotoGP veld...
Een groot gedeelte schat ik echt niet hoger in dan vd Mark.
Maar vd Mark moet, als Nederlander zijnde, meer laten zien als een Brit, Spanjaard of Italiaan.
Reactie op een wat oudere post wel maar wilde 'm toch niet laten zitten;

Zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar als je écht goed bent, moet je op zijn minst af en toe wat kunnen forceren.
Denk eens terug aan 2009, toen Ben Spies op een ogenschijnlijk kansloze R1 eigenlijk het hele veld oprolde.
Terwijl Sykes als toenmalig teamgenoot er werkelijk niet aan te pas kwam.

Neemt niet weg dat ik hardstikke fan ben van VDM hoor. Maar om in zijn situatie in de MotoGP te geraken, dat lijkt me erg lastig worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je deels gelijk geven, er zijn ook veel jongens die indruk maken door te forceren en dan op een "goede" fiets er helemaal niks van bakken ;)

Vd Mark hoorde ik laatst ergens zeggen dat hij ( in goed overleg ) gerust een keer een M1 mag testen, wanneer dit is is nog onduidelijk want het zou in de agenda's van meerdere partijen moeten passen ;)

Stel je voor dat hij indrukwekkende tijden kan rijden, dan kan het zo zijn dat de GP weer in het vizier ligt
 
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Rimini vandaag, speculeer ik een keer mee: Spies wordt de vervanger van Nicky Hayden bij Ten Kate. Heb ik een bron: Nee. Maar n.a.v. een interview en een gevoel.
 
Volgens mij zitten ze er zelfs deels aan vast idd, natuurlijk omdat ze graag een Jap in de Gp willen maar ook door het Asia talent gebeuren meende ik ?!
Mij heeft hij iig nog niet kunnen overtuigen, zie ik toch meer in Cortese , Pons en Schrotter als Gp rijders

Wat zie je precies in die mannen :?

Cortese rijdt sinds 2013 in de moto2 en heeft in al die tijd 3 keer een podium weten te pakken.

Schotter zit er nog langer. Weliswaar niet altijd bij de beste teams, maar een keer een top 5 in 6 jaar tijd is wel heel mager.....

En Pons rijdt vanaf 2010 in de Moto2 en is geloof ik niet verder gekomen dan P6.

Dus ik begrijp totaal niet waarom je dat als potentieel MotoGP materiaal ziet en Nakagami niet. Nou ben ik zelf ook nog niet zo onder de indruk van Nakagami, maar die heeft inmiddels wel een overwinning en iets van 10 podiums. Presteert dus op een hoger niveau.
 
Wat zie je precies in die mannen :?

Cortese rijdt sinds 2013 in de moto2 en heeft in al die tijd 3 keer een podium weten te pakken.

Schotter zit er nog langer. Weliswaar niet altijd bij de beste teams, maar een keer een top 5 in 6 jaar tijd is wel heel mager.....

En Pons rijdt vanaf 2010 in de Moto2 en is geloof ik niet verder gekomen dan P6.

Dus ik begrijp totaal niet waarom je dat als potentieel MotoGP materiaal ziet en Nakagami niet. Nou ben ik zelf ook nog niet zo onder de indruk van Nakagami, maar die heeft inmiddels wel een overwinning en iets van 10 podiums. Presteert dus op een hoger niveau.

Daar heb je wel een punt :Y
 
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Rimini vandaag, speculeer ik een keer mee: Spies wordt de vervanger van Nicky Hayden bij Ten Kate. Heb ik een bron: Nee. Maar n.a.v. een interview en een gevoel.


2018 ?

dit jaar hoop ik toch niet ,. bradl is maar alleen en test merendeels alleen? wordt een moeilijk 2de seizoens helft .

2017 komt de blade behoorlijk tekort ..

zuurpruim modus ;)

zie ze toch echt wel graag meer voor aan :Y
 
Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Rimini vandaag, speculeer ik een keer mee: Spies wordt de vervanger van Nicky Hayden bij Ten Kate. Heb ik een bron: Nee. Maar n.a.v. een interview en een gevoel.

Ik zie Spies graag terugkomen, ik mag hem wel. Maar aub niet bij Honda zeg. Kansloze fiets en heeft verder ook geen link met Honda (wel met Yamaha, Suzuki en Ducati).
 
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Rimini vandaag, speculeer ik een keer mee: Spies wordt de vervanger van Nicky Hayden bij Ten Kate. Heb ik een bron: Nee. Maar n.a.v. een interview en een gevoel.
Als Ben Spies terug zou keren als vervanger van Hayden dan zou dat één van de weinige coureurs zijn die ik als waardige vervanger zou kunnen zien voor Nicky Hayden. Natuurlijk is deze onvervangbaar, maar als iemand het moet zijn, dan zou ik Spies zeker kunnen waarderen.

Zou dat vanaf Laguna Seca dan al moeten zijn? Volgens mij dient een coureur binnen drie races (of na de derde race?) vervangen te worden. Gezien Hayden na Imola overleed zijn Donington Park en Misano verreden en zal hij reglementair dus tijdens of na Laguna Seca vervangen moeten worden.

Ergens hoop ik dan zelf dat dit pas na de zomerstop het geval zal zijn en er uit respect naar de Amerikaanse fans toe op Laguna Seca nog geen vervanger voor Hayden hoeft op te komen draven.
 
Laatst bewerkt:
Spies kon toch niet meer conpetetief racen vanwege blijvende blessures?


spies is noodgedwongen gestopt vanwege zijn schouders.

opzich niet gek na een paar jaar weer mee te willen doen .

hij heeft de tijd gehad om te herstellen op een normaal tempo

althans zo zie ik het
 
rabat gaat echt niet meer teug naar de moto2 :') :')

:? Niet? Ik zie het eerlijk gezegd wel gebeuren, en ik denk dat ie daar weer gewoon succesvol gaat zijn. Prima voor hem maar jammer dat ie dan weer een plekje inneemt waar ik liever bijv Bo zie rijden.
Maar de tijd zal het leren.... ;)
 
Reactie op een wat oudere post wel maar wilde 'm toch niet laten zitten;

Zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar als je écht goed bent, moet je op zijn minst af en toe wat kunnen forceren.
Denk eens terug aan 2009, toen Ben Spies op een ogenschijnlijk kansloze R1 eigenlijk het hele veld oprolde.
Terwijl Sykes als toenmalig teamgenoot er werkelijk niet aan te pas kwam.

Neemt niet weg dat ik hardstikke fan ben van VDM hoor. Maar om in zijn situatie in de MotoGP te geraken, dat lijkt me erg lastig worden.
denk dat VDM gelezen had wat ik had geschreven :P en er gelijk een schepje bovenop gedaan afgelopen weekend! :}:}

Spies terug zou super zijn!!
 
:? Niet? Ik zie het eerlijk gezegd wel gebeuren, en ik denk dat ie daar weer gewoon succesvol gaat zijn. Prima voor hem maar jammer dat ie dan weer een plekje inneemt waar ik liever bijv Bo zie rijden.
Maar de tijd zal het leren.... ;)

rabat wordt gelinkt aan een ducati. althans dat is wat er in gp paddock speelt
 
Papa Rabat heeft heul veul centjes, waardoor Tito zich altijd wel ergens kan inkopen.
En hoewel die in de Moto2 goed bezig was, had ik nooit het idee dat die goed genoeg was voor de MotoGP.

Wel jammer dat hij, net zoals Abraham (hoewel die minder goed is), een plaats bezet houdt van een talent die mss wel goed genoeg is voor de MotoGP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan