BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

waarschijnlijk wel, maar er was er toch eentje, waar al veel R1100S rijders van hier naartoe gingen, en die heel veel werd aangeraden. Er zijn er ook andere :o
:)
 
Nee, was niet van Harten....

Zal waarschijnlijk oliedruksensor zijn, maar dan tegelijk ook Olie en filter laten vervangen.

Bij het schakelen zit de versnellingsbak heel af en toe muurvast, en pas na tussengas kan ik schakelen. De bewuste dealer dacht ik me te herinneren kan dit ook oplossen... Is iets van afstelling van de pook of dergelijke.... servicepunt was een voornaam... niet echt een dealer, enkel onderhoud.
 
Oscar servicepunt

dat was het.... maar net gezien dat het iets te ver is. Dacht dat het dichter bij huis was :o

gr
 
Heeft je schakelarmpje nog de kunststof bussen aan elk uiteinde?

Zo niet kan het zijn dat de kogelkopjes nu verroest zijn, en zodoende de boel moeizaam schakelt.. :)
 
oeF8c0i.png
 
Dat zal ik eens moeten nakijken... het schakelarmpje is datgene dat uit de bak komt?
 
Nee, ik bedoel dat verticaal staande armpje. op de foto zie je ook aan elk uiteinde een kunststof bus zitten.
 
net gaan kijken, en idd, twee zwarte rubbertjes zijn aanwezig.

Maar zoals gezegd, het komt heel af en toe voor. Op zaterdag ongeveer 600 km gereden, en dan mss 2 maal gehad.

Er zit wat speling op, op het armpje waar je tegenaantikt dan... maar kan me niet voorstellen dat dat iets uitmaakt.
 
speling is geen beweging eh :+

als in, als je in de speling staat te bewegen bedien je niks in de bak.

Maar dan moet t wel erg veel zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Ja. en dan mist er op jouw foto iig aan 1 zijde de kunststof bus.
 
Ja die weet ik wel.. die verpauperen bij alle boxertjes.
Maar ik weet niet wat Royalclub bedoelt ik zie namelijk niets van kunstof.
ga dit morgen nogmaals lezen, mmisschien te veel pils in m'n mik
 
Zo, 2 weken na bestelling bij bestemusa.com heb ik mijn carbon kapjes binnen! Op mijn verzoek hadden ze een value van $20 op het pakketje gezet dus nada niks meer betalen. :} Covers $135 en shipping $45. Mooi prijsje al met al en ze zien er goed uit. Nu nog stukje gaas regelen en zo'n metalen 'driehoekje'.

y4ma4s76hkYlbI0TYhQGXIrjnpduhwoCfmNNeOAvXxw9_Wx86oBEOa6jeYMJfjMyy0dWs1USjf6OKeQSkX8Js5Uo2Dby8K_n02mjbCMhTeyArFoRtaZQ7u7uAMNjZpt4TS4fJPUfo6IghB5-rFMVJrcPpq03i_FbZB30youDjPJSKDuChIo5gN4f0uHSXNqWPbqX43O-zVxZCVhSvIZAj52_A
 
Zo, 2 weken na bestelling bij bestemusa.com heb ik mijn carbon kapjes binnen! Op mijn verzoek hadden ze een value van $20 op het pakketje gezet dus nada niks meer betalen. :} Covers $135 en shipping $45. Mooi prijsje al met al en ze zien er goed uit. Nu nog stukje gaas regelen en zo'n metalen 'driehoekje'.

[afbeelding]

Ziet er goed uit !
 
Terug
Bovenaan Onderaan