Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraag, loopt de communicatie bij rsz over het algemeen moeizaam?
Ik ben nu meer dan anderhalve maand bezig mijn vrij rijden sessies dag om te krijgen naar een cupdag 3 juli

In eerste instantie een paar keer emails gestuurd reacties duurde lang en uiteindelijk maar na meer dan een maand geen reactie gehad te hebben gaan bellen. Uit het gesprek werd aangegeven dat een daglicentie alleen mogelijk is wanneer je een TOMS cursus heb gevolgd.

In het telefoongesprek afgesproken (2 juli) mijn vrij rijden sessies om te zetten naar een TOMS cursus.
Wanneer ik deze gevolgd heb kan ik voor maandag (3 juli) een daglicentie aanvragen en mijn vrij rijden sessies van maandag omzetten naar een cupdag.

Na het gesprek een email gestuurd waarin ik dit beschreven heb met de vraag hoe we dit administratief/financieel het beste kunnen afhandelen. dit was twee weken geleden, geen reactie op gehad en meerdere malen proberen te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen....
:/
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag, loopt de communicatie bij rsz over het algemeen moeizaam?
Ik ben nu meer dan anderhalve maand bezig mijn vrij rijden sessies dag om te krijgen naar een cupdag 3 juli

In eerste instantie een paar keer emails gestuurd reacties duurde lang en uiteindelijk maar na meer dan een maand geen reactie gehad te hebben gaan bellen. Uit het gesprek werd aangegeven dat een daglicentie alleen mogelijk is wanneer je een TOMS cursus heb gevolgd.

In het telefoongesprek afgesproken (2 juli) mijn vrij rijden sessies om te zetten naar een TOMS cursus.
Wanneer ik deze gevolgd heb kan ik voor maandag (3 juli) een daglicentie aanvragen en mijn vrij rijden sessies van maandag omzetten naar een cupdag.

Na het gesprek een email gestuurd waarin ik dit beschreven heb met de vraag hoe we dit administratief/financieel het beste kunnen afhandelen. dit was twee weken geleden, geen reactie op gehad en meerdere malen proberen te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen....
:/

Op FB zit Mart erachter die snel reageert.
Christiane direct mailen werkt normaal ook goed maar ik weet dat ze nu in een verhuizing zit.

Gewoon her en der nog eens proberen, het is afgelopen jaar eigenlijk vrij goed gegaan qua reageren.
 
Wegens blessures kunnen wij de 501 niet rijden, hierbij bieden we onze plek ter overname aan, pittbox krijg je er gratis bij!

Interesse app dan even naar nulzes 27002841
 
Even een vraag, loopt de communicatie bij rsz over het algemeen moeizaam?
Ik ben nu meer dan anderhalve maand bezig mijn vrij rijden sessies dag om te krijgen naar een cupdag 3 juli

In eerste instantie een paar keer emails gestuurd reacties duurde lang en uiteindelijk maar na meer dan een maand geen reactie gehad te hebben gaan bellen. Uit het gesprek werd aangegeven dat een daglicentie alleen mogelijk is wanneer je een TOMS cursus heb gevolgd.

In het telefoongesprek afgesproken (2 juli) mijn vrij rijden sessies om te zetten naar een TOMS cursus.
Wanneer ik deze gevolgd heb kan ik voor maandag (3 juli) een daglicentie aanvragen en mijn vrij rijden sessies van maandag omzetten naar een cupdag.

Na het gesprek een email gestuurd waarin ik dit beschreven heb met de vraag hoe we dit administratief/financieel het beste kunnen afhandelen. dit was twee weken geleden, geen reactie op gehad en meerdere malen proberen te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen....
:/

christiane reageerd meestal vrij snel bij mij.
 
Was idd een fotograaf met super lens bij GT tribune. Pas gespot bij de 2de races dus geen ofdie er eerder al was. Goede races gezien bedankt voor het spektakel. Hoe ging de race BaarTaap?
 
Ja vanochtend met transponder halen zei je nog ik kom nooit onder die 1:56, hopen dat het vandaag lukt, duurde niet heel lang haha! Goed bezig👍🏻

Onder de 1:55 :P Ja in de kwalificatie al en in race 1 nog eens verbeterd. In race 2 een paar momentjes gehad dat het net goed ging, maar echt meerdere 54-ers gereden vandaag.
 
Ja, was was je allemaal aan het doen, Roy!!!! Ik ben je drie keer "tegengekomen".

Prutsen dat was ik aan het doen. (Tenminste, race 2. Race 1 ging top)

Ramshoek was helemaal ff spannend. Compleet van de lijn, kneedown op de uitloop om maar niet in de grindbak te komen en via gras-pit ingang-weer gras in z'n 4 uit de GT te komen. Phoe...
 
Laatst bewerkt:
Dat was kantje boord dan Roy. Goede safe geweest dus.

Wss meer geluk als wijsheid, ben bezig beeld materiaal te verwerken.

idd hebt ie een website?

Gevonden op FB onder Ronald Woest, maar zijn er niet heel veel (nog?)


Dat zeker, al was de keihard dicht slaande deur in de Haarbocht enger. Zat semi naast hem en hij kwam voor me langs, denk dat er nog geen hand tussen mijn voorwiel en zijn achterwiel zat!

ik heb gister denk k ook wel een van de mooiste races gereden van mijn zac cariere. :P

En prretje ik ben in mijn nopjes

Ja, RS600 F2! Mooi man :)
 
Ik ben benieuwd wat er gister nou in de sportcup 1000 race 1 gebeurde vooraan, bij het opstellen klapte er gewoon 1 op de ander??? mijn maatje heeft dit gefilmd, en ziet er toch wel heel apart uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan