TT 2017

Vette shit, ben benieuwd of ze ook live blijven wanneer de race bijv. is gestart. Dan ga ik namelijk vier grote schermen kopen en die naast mn tv zetten tijdens de TT.

Ow wacht... ik ben dan niet thuis
 
Nee hoor, De TT is nog nooit uitverkocht geweest in 87 jaar. Gaat dit jaar ook niet gebeuren ;)
Je hebt helemaal gelijk. Ik word zo moe van die Arjen Bos met dat gelul over een uitverkocht huis. Dus als de organisatie denkt nu is het vol en er staan bijvoorbeeld nog 1000 mensen te wachten dan worden die weggestuurd?
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik word zo moe van die Arjen Bos met dat gelul over een uitverkocht huis. Dus als de organisatie denkt nu is het vol en er staan bijvoorbeeld nog 1000 mensen te wachten dan worden die weggestuurd?

Dan ben je niet de enige ! vorig jaar waren ze zogenaamd "uitverkocht " en zoals het nu lijkt gaat dat dit jaar weer gebeuren.. Klinkt bij mij een beetje alsof ze zeggen dat er 50.000 man op de Gp in Qatar af komt
 
Dan ben je niet de enige ! vorig jaar waren ze zogenaamd "uitverkocht " en zoals het nu lijkt gaat dat dit jaar weer gebeuren.. Klinkt bij mij een beetje alsof ze zeggen dat er 50.000 man op de Gp in Qatar af komt
Formeel is de TT dan uitverkocht, dit ivm bijv. de aanwezige faciliteiten: aantal toiletten, hulpdiensten en beschikbare ruimte op de taluds (formeel bruto 1m2 per persoon als ik me niet vergis).

Er is overigens een nieuw glasvezelnetwerk (fase 1) opgeleverd waardoor je straks ook contactloos kan betalen bij de cateringtenten. Dus geen speciale passen die je moet opwaarderen zoals in Oostenrijk of Nurburgring, maar gewoon contactloos betalen met je eigen bankpas.
Nog veel handiger dan passen die je eerst moet opwaarderen en waar dan net te weinig op blijkt te staan of dat je bij vertrek in de rij moet staan om het restant van je tegoed en de borg uit te laten betalen. ;)
 
DCbqY9dU0AIFV6z.jpg:large
 
Assen press conference is @maverickmack25, @AndreaDovizioso, @marcmarquez93, @JohannZarco1, @lorenzo99 and @Rins42
 
Formeel is de TT dan uitverkocht, dit ivm bijv. de aanwezige faciliteiten: aantal toiletten, hulpdiensten en beschikbare ruimte op de taluds (formeel bruto 1m2 per persoon als ik me niet vergis).

Er is overigens een nieuw glasvezelnetwerk (fase 1) opgeleverd waardoor je straks ook contactloos kan betalen bij de cateringtenten. Dus geen speciale passen die je moet opwaarderen zoals in Oostenrijk of Nurburgring, maar gewoon contactloos betalen met je eigen bankpas.
Nog veel handiger dan passen die je eerst moet opwaarderen en waar dan net te weinig op blijkt te staan of dat je bij vertrek in de rij moet staan om het restant van je tegoed en de borg uit te laten betalen. ;)

precies wat je zegt : formeel ! De rest van de bezoekers worden echt niet weg gestuurd hoor ;)
 
2 toegangs kaarten gewonnen. *O* *O*

Tribune plaatsen op de stekkenwal, is dat wat :? Tis sowieso leuk om iets te winnen natuurlijk :+

:$ lang geleden dat ik bij tt geweest ben, 20-25 jaar geleden ofzo.
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik word zo moe van die Arjen Bos met dat gelul over een uitverkocht huis. Dus als de organisatie denkt nu is het vol en er staan bijvoorbeeld nog 1000 mensen te wachten dan worden die weggestuurd?

Vorig jaar ook dat gelul, hebben we een dag van te voren toch maar online nog kaarten besteld.
Komen rond 08.00 bij de kassa aan de motorparkeerzijde, geen flikker te doen :?
Wel zat het al flink vol.
Smiddags werd wel omgeroepen dat het uitverkocht was.
Dit jaar maar wat vroeger weg en gewoon weer kaartje aan de kassa kopen.
 
Buienradar geeft vandaag 0,0 mm regen met 21 graden. Kan alle kanten nog op. Regenrace in Assen brengt vaak wel spektakel...
 
Ja, op tv...

Wanneer ik op de tribune zit, heb ik toch liever een droog weekend.
Vorig jaar bijna weggedreven
 
Altijd op Assen toch?
Ik heb meer natte dan droge meegemaakt.
Dan ook nog de waardeloze catering en debiele infrastructuur erbij... |(
Vooal lekker thuis blijven dan :t

Wel eens op Mugello of Sachsenring geweest? Daar sta je de eerste 4 uur stil na de wedstrijd. Waardeloze catering? Neem je eigen koelboxje mee.

We hebben de oudste GP op de kalender in ons eigen land welke bijna elk jaar garant staat voor een spectaculaire race met verassende uitslag. #trots ;)
 
Vooal lekker thuis blijven dan :t

Wel eens op Mugello of Sachsenring geweest? Daar sta je de eerste 4 uur stil na de wedstrijd. Waardeloze catering? Neem je eigen koelboxje mee.

We hebben de oudste GP op de kalender in ons eigen land welke bijna elk jaar garant staat voor een spectaculaire race met verassende uitslag. #trots ;)
Helemaal mee eens!

Eerste TT Journaal staat weer online:

Nog niet veel actueels te melden denk ik, maar man... wat kom ik weer lekker in die TT sfeer met zo'n prachtige documentaire! :}
 
Vooal lekker thuis blijven dan :t

Wel eens op Mugello of Sachsenring geweest? Daar sta je de eerste 4 uur stil na de wedstrijd. Waardeloze catering? Neem je eigen koelboxje mee.

We hebben de oudste GP op de kalender in ons eigen land welke bijna elk jaar garant staat voor een spectaculaire race met verassende uitslag. #trots ;)


Ik geef ook toe de ik een waardeloze motorrijder ben :p
Vorige week op catalunya. Helemaal top...alles goed geregeld.
En koelbox mee.... ben de gek.
Ik wil ontzorgt worden...dus neem geen klap mee. Alleen Money!.

Vorig jaar met de hele groep besloten dat het onze laatst was. Nu elk jaar lekker vliegen naar een andere baan :)
 
Ik geef ook toe de ik een waardeloze motorrijder ben :p
Vorige week op catalunya. Helemaal top...alles goed geregeld.
En koelbox mee.... ben de gek.
Ik wil ontzorgt worden...dus neem geen klap mee. Alleen Money!.

Vorig jaar met de hele groep besloten dat het onze laatst was. Nu elk jaar lekker vliegen naar een andere baan :)

Lekker hoor ...mijn idee :t

Maar je kan niet in iedereen zijn portemonee kijken he .

Ik heb geen kinderen ...vrouw goeie baan en ik heb een goed lopende zaak....dus makkelijk lullen.
 
Laatst bewerkt:
Ticket assen...85 euro.., 50 euro benzine, 50 euro eten en drinken op circuit. Terugreis uit eten..30 euro.
Dan nog 100 euro aan petje..en shirtjes voor mn kid van 2.5 en kid op komst.
Kom ik op 315 euro uit..

Ook niet goedkoop toch ;)
En da's maar 1 dagje. Voor minder dan 3 voudige zit je op veel banen in Europa voor 4 dagen. Inc 3 a 4 ster hotel., ticket baan en vliegtuig en transfers met eten en drinken. 2 x uit eten...en wederom kleren voor mn kid (S) gekocht.

Maar geld maakt mij niet uit...gaat mij om die kutregen. Toen ik zelf op de circuits aan wedstrijden deed..vond ik de regen geweldig. Condoompje aan Scr 1 om 2 erop van pirelli en gaan.
Maar kijken naar wat dan ook... niet meer.
 
Iemand deze actie al voorbij zien komen? Ik vind het eigenlijk wel een mooi initiatief...

Zondag 25 juni is de TT. Het zou prachtig zijn als alle toeschouwers op een wit A4 het nummer 69 in het zwart erop zetten en dan gaan staan tijdens de warming-up lap van de MotoGP om een prachtig eerbetoon te geven aan Nicky Hayden.
#nickeyHayden #motogp
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan