Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Vraagje voor Marcel... heb je bewust voor de kleur van de wielen gekozen? Mijne heeft ook deze kleur. Ik zie dat ze zo niet geleverd zijn. Of heb ik het onjuist? Ik wil de mijne waarschijnlijk opnieuw laten doen ivm kleine barstjes in de lak dus zou dus meteen origineel willen doen. En verder trouwens... wij zijn kersverse ouders geworden eergister van een gezonde dochter genaamd Demi. Het was een pittige bevalling van 11 uur maar we maken het goed. Waarschijnlijk iets minder actief dus hier *O*


Ten eerste gefeliciteerd met de komst van Demi, hoop dat het moeder en dochter goed gaat. *O*
De wielen heb ik laten poedercoaten met het idee de binnenkanten matt zwart te spuiten zodat het onderhouds vrij wordt.
Origineel zijn ze nooit zo geleverd :N

Ondertussen ben ik van plan(mooi winterklusje) toch spaakwielen in te bouwen maar wel de schijfrem achter te behouden en ga dus op zoek naar wielen/naven van een Z750 twin.
 
Met spaakwielen wordt tie nog mooier :Y


Ik weet het Jan maar door de tijdsdruk heb ik de gietwielen maar even gelaten ipv nog een extra project.

Vandaag een stevige proefrit gemaakt van zo´n 65,0km :+ Bergje op en bergje af en moet zeggen de Z650 (eigenlijk Z720) gaat als een tijgertje :Y :Y :]


full
 
USA achterspatbordje met nu nog een lelijke kentekenplaathouder omdat ik komende zondag een proefrijplaat moet gebruiken omdat we geen tijd meer hebben de motor op tijd te laten keuren en van een eigen kenteken te laten voorzien.
Waarschijnlijk pas over een week of drie.......
full
 
Remmerij gaat prima dankzij sinterbrons blokken (heb je wel de juiste remzuigers voor nodig) en DOT5 siliconen remvloeistof-

Deze DOT5 kan je alleeen gebruiken als je al het rubberwerk, inklusief de leidingen, nieuw hebt.

Voorspatbord zonder "fiets stangetjes" van mijn Z900 (pas 1 op 1)

full
 
V&H is baas , klonk ook super op mijn Z1000 :Y

is t niet mooi om de binnenrand van velg en spaken zwart te maken ?
t is wel ff werk :$

Was de bedoeling Jan, dan lijkt het op het origineel (wilde dat dan ook zo houden, maar spaakjes lijkt mij nog veel leuker)
Vond het belangrijker de fiets op tijd klaar te hebben en mijn vrouw de kans te geven er een (paar) keer op te laten rijden vóór a.s zondag.
Ze heeft al 3-4 jaar niet meer gereden :o
 
Remmerij gaat prima dankzij sinterbrons blokken (heb je wel de juiste remzuigers voor nodig) en DOT5 siliconen remvloeistof-

Deze DOT5 kan je alleeen gebruiken als je al het rubberwerk, inklusief de leidingen, nieuw hebt.

Voorspatbord zonder "fiets stangetjes" van mijn Z900 (pas 1 op 1)

[afbeelding]

Ik dacht al te zien dat je voorspatbord van een Z900 was, ;)
Mocht je een Z650 spatbord willen zonder die fietsstangetjes, ik heb er nog eentje liggen hier. Zelfde model en lengte, maar dan zonder die stangetjes. :)
 
Ik dacht al te zien dat je voorspatbord van een Z900 was, ;)
Mocht je een Z650 spatbord willen zonder die fietsstangetjes, ik heb er nog eentje liggen hier. Zelfde model en lengte, maar dan zonder die stangetjes. :)

Ik ben zeer tevreden met het Z900 spatbord. Heb voor twee jaar een nieuwe bij mij geplaatst en de toenmalige (ook heel netjes en origineel) bewaard voor de 650. Deze zit er nu op en mag blijven :Y
Heb zo´n zelfde op mijn toenmalige 650 gebouwd......
 
Ik ben zeer tevreden met het Z900 spatbord. Heb voor twee jaar een nieuwe bij mij geplaatst en de toenmalige (ook heel netjes en origineel) bewaard voor de 650. Deze zit er nu op en mag blijven :Y
Heb zo´n zelfde op mijn toenmalige 650 gebouwd......

Ohhhh???? was ik die destijds in eens niet kwijt :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan