TT 2017

Ticket assen...85 euro.., 50 euro benzine, 50 euro eten en drinken op circuit. Terugreis uit eten..30 euro.
Dan nog 100 euro aan petje..en shirtjes voor mn kid van 2.5 en kid op komst.
Kom ik op 315 euro uit..

Ook niet goedkoop toch ;)
En da's maar 1 dagje. Voor minder dan 3 voudige zit je op veel banen in Europa voor 4 dagen. Inc 3 a 4 ster hotel., ticket baan en vliegtuig en transfers met eten en drinken. 2 x uit eten...en wederom kleren voor mn kid (S) gekocht.

Maar geld maakt mij niet uit...gaat mij om die kutregen. Toen ik zelf op de circuits aan wedstrijden deed..vond ik de regen geweldig. Condoompje aan Scr 1 om 2 erop van pirelli en gaan.
Maar kijken naar wat dan ook... niet meer.

_O-

Heerlijke zuurpiet ;)

Ik ga naar Assen omdat anderen het ook doen :+

Oja ik ben net onder de €100,- kwijt voor de gehele dag Assen en als ik op Zaterdag ga iets minder :Y

Vorig jaar heerlijk nat laten regenen (niet een klein beetje ook)zo hoort Assen te zijn droog rijden op Assen is voor watjes 8-)
 
Voor iedereen die niet naar de TT Assen gaat, het volgende komt aankomend weekend op TV:

Motorsport

FIM Moto3, MotoGP, Moto2, Red Bull Rookies Cup - TT Assen Nederland

23 juni 08.50-09.50 uur: FP1 Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 09.50-10.50 uur: FP1 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 10.50-11.50 uur: FP1 Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 11.50-12.30 uur: FP1 RB Rookies Eurosport Player
23 juni 13.00-14.00 uur: FP2 Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 14.00-15.00 uur: FP2 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 15.00-16.00 uur: FP2 Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
23 juni 16.00-16.40 uur: FP2 RB Rookies Eurosport Player
23 juni 17.40-18.20 uur: Kwali. RB Rookies Eurosport Player

24 juni 08.50-09.50 uur: FP3 Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 09.50-10.50 uur: FP3 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 10.50-11.50 uur: FP3 Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 12.30-13.20 uur: Kwali. Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 13.20-14.00 uur: FP4 MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 14.00-15.00 uur: Kwali. MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 15.00-15.50 uur: Kwali. Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
24 juni 16.20-17.20 uur: Race 1 RB Rookies Eurosport Player, Red Bull TV, Motorsport.tv HD

25 juni 08.35-09.05 uur: Warm Up Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
25 juni 09.05-09.35 uur: Warm Up MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD
25 juni 09.35-10.05 uur: Warm Up Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD
25 juni 10.40-12.10 uur: Race Moto3 Eurosport Player, Eurosport 1 HD, NPO 1 HD
25 juni 12.10-14.10 uur: Race MotoGP Eurosport Player, Eurosport 1 HD, NPO 1 HD
25 juni 14.10-15.40 uur: Race Moto2 Eurosport Player, Eurosport 1 HD, NPO 1 HD
25 juni 15.50-16.50 uur: Race 2 RB Rookies Eurosport Player, Red Bull TV, Motorsport.tv HD

25 juni 22.10-23.00 uur: Andere Tijden Sport (Zijspan) NPO 1 HD

Vanaf maandag 19 juni iedere dag een TT-Journaal op RTV Drenthe.


FIM EWC 8 Hours - Slovakia Ring Slowakije

24 juni 13.00-23.00 uur: Race EWC 8 Hours Eurosport Player, Eurosport 2 HD


FIM MXGP/MX2 - Ottobiano Italië

25 juni 12.55-13.55 uur: Race 1 MX2 Motorsport.tv HD
25 juni 13.55-14.55 uur: Race 1 MXGP Motorsport.tv HD, NOS.nl
25 juni 15.55-16.55 uur: Race 2 MX2 Motorsport.tv HD
25 juni 16.55-17.55 uur: Race 2 MXGP Motorsport.tv HD, NOS.nl


Autosport
Formule 1, Formule 2, Formule V8 3.5, IndyCar, Nascar, ETCC, WTCC, Blancpain, Ferrari Challenge.
 
Laatst bewerkt:
_O-

Heerlijke zuurpiet ;)

Ik ga naar Assen omdat anderen het ook doen :+

Oja ik ben net onder de €100,- kwijt voor de gehele dag Assen en als ik op Zaterdag ga iets minder :Y

Vorig jaar heerlijk nat laten regenen (niet een klein beetje ook)zo hoort Assen te zijn droog rijden op Assen is voor watjes 8-)
:^ :+
 
_O-

Heerlijke zuurpiet ;)

Ik ga naar Assen omdat anderen het ook doen :+

Oja ik ben net onder de €100,- kwijt voor de gehele dag Assen en als ik op Zaterdag ga iets minder :Y

Vorig jaar heerlijk nat laten regenen (niet een klein beetje ook)zo hoort Assen te zijn droog rijden op Assen is voor watjes 8-)


Mario...je kent me toch :p
Maar fd serieus..hoe kan je nou voor 100 euro die dag doen?
Je ticket is al 8 joetjes. Eet en drink j niet?
 
Ik vind het ook duur en de kwaliteit van het eten is 'matig'
Daarbij het stigma dat 'bikers' alleen bratwurst en hamburgers eten is ook een beetje achterhaald :') :+

Maarja, het is een motorevenement en geen rollende keukens... :z
 
Laatst bewerkt:
Leopard Moto3 team truck gespot op de A73 net boven Venlo :Y
 
Mario...je kent me toch :p
Maar fd serieus..hoe kan je nou voor 100 euro die dag doen?
Je ticket is al 8 joetjes. Eet en drink j niet?
Noe Sebas of ik je kent :+

Oké ff serieus

Kaartje: 45 Talud he ;)
Benzine: 50 Euries ik rij erg zunug hele weg 90-95km ff inhalen max 100km :]
Eten en drinken:5 euro zuipen en vreten(tasje vol het goedkoopste spul) bij de lidl dus maakt 100 max: *O*

Als ik zo'n gore friet zou kopen op het circuit met een nog gorderde hamburger zit ik tegen de 110 aan.

Tralala maar moet ff bekennen dat mijn dochter nu ook mee gaat dus zal het wel wat duurder zijn...... :N

Zo wie is aan zet *D
 
Noe Sebas of ik je kent :+

Oké ff serieus

Kaartje: 45 Talud he ;)
Benzine: 50 Euries ik rij erg zunug hele weg 90-95km ff inhalen max 100km :]
Eten en drinken:5 euro zuipen en vreten(tasje vol het goedkoopste spul) bij de lidl dus maakt 100 max: *O*

Als ik zo'n gore friet zou kopen op het circuit met een nog gorderde hamburger zit ik tegen de 110 aan.

Tralala maar moet ff bekennen dat mijn dochter nu ook mee gaat dus zal het wel wat duurder zijn...... :N

Zo wie is aan zet *D
 
Ik vind het ook duur en de kwaliteit van het eten is 'matig'
Daarbij het stigma dat 'bikers' alleen bratwurst en hamburgers eten is ook een beetje achterhaald :') :+

Maarja, het is een motorevenement en geen rollende keukens... :z

gelukkig heb ik als Belg hier geen last van.1 gaan.2 betalen.3genieten.
4 even bekomen thuis van hoeveel het koste.5 terug aan het werk. :X
 
Dat hoort inmiddels ook bij de TT op motor-forum. Mensen die van te voren dagenlang afgeven op de TT als de meest waardeloze GP ever, dat het in het buitenland allemaal veel beter is en iedereen die wel gaat is eigenlijk een beetje een sukkel. Mij ontgaat de lol en ook het nut daarvan volledig maar ieder het zijne natuurlijk he.
 
Dat hoort inmiddels ook bij de TT op motor-forum. Mensen die van te voren dagenlang afgeven op de TT als de meest waardeloze GP ever, dat het in het buitenland allemaal veel beter is en iedereen die wel gaat is eigenlijk een beetje een sukkel. Mij ontgaat de lol en ook het nut daarvan volledig maar ieder het zijne natuurlijk he.

Zijn denk ik de zelfde `liefhebbers` die tijdens de TT op de tribune liggen te slapen ?

Daarbij snap ik dat gezeik over de centen niet zo goed.. Kaartje is inderdaad duur en is natuurlijk verplicht maar eten en drinken kan je toch prima zelf in voorzien ??
Als je er een nacht moet slapen hebben ze campings voor, wil je luxe moet je een hotel zoeken ;) Hiervoor geldt : hoe dichterbij hoe duurder, half uurtje rijden en je kan gewoon voor € 30 een overnachting boeken.
Ik snap echt wel dat en een kaartje en de rest van de kosten voor sommige mensen / gezinnen iets te veel van het goede zijn, gelukkig kun je het tegenwoordig ook live op tv volgen ( en je ziet nog meer ook )
 
Voor zover ik het weet is Assen qua kaartprijzen redelijk gemiddeld: Niet het goedkoopste, maar zeker ook niet het duurste circuit. En over eten en drinken, tja dat is idd elk jaar hetzelfde gezeur. Ben ongeveer opgegroeid op Zandvoort en mams smeerde altijd voor de hele familie broodjes. En dat heb ik overgenomen: Gewoon zelf brood smeren, hoeveel moeite kan het zijn? Je hoeft je dan niet te ergeren aan de prijzen, lange rijen, voordringen en bezopen figuren. En die merchandise prijzen: Ja duur, maar wat een luxeprobleem zeg :Y Je hoeft het niet te kopen ;)
 
Ik ga dit jaar weer een keertje naar Assen. In het verleden vaak geweest maar de laatste paar jaar niet meer. Geld niet zo over nagedacht maar ff snel gerekend zal ik zo'n 500 euro kwijt zijn aan kaartje, eten, drinken, overnachtingen en 600 km rijden.
Overigens vind ik de TT in het algemeen een goed georganiseerd evenement en de tijd dat er alleen friet en hamburgers te koop zijn ligt echt wel achter ons. Goede verse broodjes, yoghurt, fruit dat soort dingen, allemaal te krijgen.
Ik kan niet wachten om vrijdag die kant uit te gaan.
 
Voor zover ik het weet is Assen qua kaartprijzen redelijk gemiddeld: Niet het goedkoopste, maar zeker ook niet het duurste circuit. En over eten en drinken, tja dat is idd elk jaar hetzelfde gezeur. Ben ongeveer opgegroeid op Zandvoort en mams smeerde altijd voor de hele familie broodjes. En dat heb ik overgenomen: Gewoon zelf brood smeren, hoeveel moeite kan het zijn? Je hoeft je dan niet te ergeren aan de prijzen, lange rijen, voordringen en bezopen figuren. En die merchandise prijzen: Ja duur, maar wat een luxeprobleem zeg :Y Je hoeft het niet te kopen ;)
Kijk voor de grap maar eens naar de prijzen voor de Sachsenring een week later, zit je al snel op het dubbele. Assen en Brno staan toch wel bekend om de lage ticketprijzen.
 
Ik ga dit jaar weer een keertje naar Assen. In het verleden vaak geweest maar de laatste paar jaar niet meer. Geld niet zo over nagedacht maar ff snel gerekend zal ik zo'n 500 euro kwijt zijn aan kaartje, eten, drinken, overnachtingen en 600 km rijden.
Overigens vind ik de TT in het algemeen een goed georganiseerd evenement en de tijd dat er alleen friet en hamburgers te koop zijn ligt echt wel achter ons. Goede verse broodjes, yoghurt, fruit dat soort dingen, allemaal te krijgen.
Ik kan niet wachten om vrijdag die kant uit te gaan.

Ben benieuwd of ik die dit keer wel kan vinden :t
 
Noe Sebas of ik je kent :+

Oké ff serieus

Kaartje: 45 Talud he ;)
Benzine: 50 Euries ik rij erg zunug hele weg 90-95km ff inhalen max 100km :]
Eten en drinken:5 euro zuipen en vreten(tasje vol het goedkoopste spul) bij de lidl dus maakt 100 max: *O*

Als ik zo'n gore friet zou kopen op het circuit met een nog gorderde hamburger zit ik tegen de 110 aan.

Tralala maar moet ff bekennen dat mijn dochter nu ook mee gaat dus zal het wel wat duurder zijn...... :N

Zo wie is aan zet *D

65 euro red ik het ook wel mee. 10 euro benzine als het dat als is. 45 talud en 10 euro broodjes en dergelijke boodschappen van de lidl in de tas. allicht nog een 2.50 voor koffie als de thermosfles niet in de rugzak past.

Das dan voor 1 dag maar ga er 3 dus word passepartout. maar eten en drinken is allemaal thuis gesmeerd en meegenomen. Kost geen drol en lekker makkelijk alles bij de hand in de tas.

T shirts koop ik niet dus prima te doen zo!
 
En dat heb ik overgenomen: Gewoon zelf brood smeren, hoeveel moeite kan het zijn?

inderdaad helemaal mee eens. Is deel van de voorpret voor mij. Bij de boodschappen al wat lekkers mee voor naar het circuit en dan avond van te voren je eten en drinken voorbereiden en tas klaar maken. Geeft voor mij echt de extra beleving van de TT.

Kun je ouderwets of zuinig vinden, ik vind het leuk. (en daarbij vind ik het inderdaad gewoon zonde van mijn geld om daar duur eten en drinken te kopen)
 
Gelukkig heeft ieder zo zn keus en mening.

Ik pas voor een warm vers geperst broodje pindakaas of salami dat een broodje saté of tostini wordt. Of een dropje dat een bal van 10 cm in doorsnee wordt omdat het te warm wordt :P

Ik geef zeker niet af. Ik kies graag voor de TT . maar het moet beter geregeld worden....het begint imo al met drank verbieden. De meeste komen met eigen vervoer en daar hoort niet zoveel drank bij. Daarnaast zijn er minder vervelende situaties te vinden omdat iedereen normaler doet.
Maar als dat niet hoort bij een tt.

Geheid dat er zat zijn die dit wel leuk vinden.
Daar is best een oplossing voor.
De echte "tt-er" gaat naar Assen om te kijken. Ik ga met mn maten bij jou in huis zitten en veel schreeuwen en bier zuipen. En vervolgens een rotzooi maken in je huis.
Daarnaast je buren lastig vallen en overal pissen omdat je wc te druk bezocht wordt.

Kijken hoe de mensen het dan vinden :)
Denk dat iedereen er een heel ander gevoel aan over houden ;)
 
Gelukkig heeft ieder zo zn keus en mening.

Ik pas voor een warm vers geperst broodje pindakaas of salami dat een broodje saté of tostini wordt. Of een dropje dat een bal van 10 cm in doorsnee wordt omdat het te warm wordt :P

Ik geef zeker niet af. Ik kies graag voor de TT . maar het moet beter geregeld worden....het begint imo al met drank verbieden. De meeste komen met eigen vervoer en daar hoort niet zoveel drank bij. Daarnaast zijn er minder vervelende situaties te vinden omdat iedereen normaler doet.
Maar als dat niet hoort bij een tt.

Geheid dat er zat zijn die dit wel leuk vinden.
Daar is best een oplossing voor.
De echte "tt-er" gaat naar Assen om te kijken. Ik ga met mn maten bij jou in huis zitten en veel schreeuwen en bier zuipen. En vervolgens een rotzooi maken in je huis.
Daarnaast je buren lastig vallen en overal pissen omdat je wc te druk bezocht wordt.

Kijken hoe de mensen het dan vinden :)
Denk dat iedereen er een heel ander gevoel aan over houden ;)
Vroeguh was alles beter gezelliger leuker en knusser en goedkoper.


Terug in de tijd.
Wel is het zo dat het oude circuit veel gaver was voor zowel de rijders als de toeschouwers.
Ik zat altijd op noordelijke lus de oude Ossebroeken was zeer kicke....of is het zuid :? ben niet zo slim whatever.

Kijk het is ook zo de taluds verdwijnen heel langzaam het zijn er aanzienlijk minder dan voor 2006 de oude baan dus ;) wel tegen de 100.000 toeschouwers die stiekum door de jaren heen tegen elkaar worden geschoven/gedrukt en niemand behalve Mario ;) heeft dit door :+ en Sebas natuurlijk :Y


Have fun op Assen *O* *O* *O* *O*
 
Jammer dat er zo weinig taludplaatsen zijn. Volgens mij kan er op de Veenslang nog een heel stuk bij. Official camping een stukje eraf dan kan er een mooi stuk talud neergelegd worden. Maar dan niet zo steil als dat stuk dat nu aan het begin van de Veenslang ligt.
 
Jammer dat er zo weinig taludplaatsen zijn. Volgens mij kan er op de Veenslang nog een heel stuk bij. Official camping een stukje eraf dan kan er een mooi stuk talud neergelegd worden. Maar dan niet zo steil als dat stuk dat nu aan het begin van de Veenslang ligt.

Kan je geruststellen: Met de nieuwe plannen, worden de taludplaatsen verminderd _O-
 
Voor zover ik het weet is Assen qua kaartprijzen redelijk gemiddeld: Niet het goedkoopste, maar zeker ook niet het duurste circuit. En over eten en drinken, tja dat is idd elk jaar hetzelfde gezeur. Ben ongeveer opgegroeid op Zandvoort en mams smeerde altijd voor de hele familie broodjes. En dat heb ik overgenomen: Gewoon zelf brood smeren, hoeveel moeite kan het zijn? Je hoeft je dan niet te ergeren aan de prijzen, lange rijen, voordringen en bezopen figuren. En die merchandise prijzen: Ja duur, maar wat een luxeprobleem zeg :Y Je hoeft het niet te kopen ;)

:t

Ieder zijn ding; neem zelf ook altijd een paar broodjes en flesje drinken mee.
smiddags een hamburger met een biertje :9

Merchandise doe ik niet aan, behalve als het koud is met BSB en mijn muts vergeten ben, dan koop ik zo'n rood wit blauw HRC mutsje met rode pluim :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan