Aanrijroute naar Noord Luxemburg

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.816
633
Zuidoost Brabant
Komend weekend naar de 1000 bochten tour die begint in Weiswampach in Noord Luxemburg.

Heeft iemand een leuke kant en klare (gpx) route vanuit Zuid Nederland die kant op?
 
Zondag als ik thuiskom wel. Die wordt daar ter plekke op je gps gezet.

Stuur me maar een PB volgende week, dan stuur ik hem wel, met review.
 
Komend weekend naar de 1000 bochten tour die begint in Weiswampach in Noord Luxemburg.

Heeft iemand een leuke kant en klare (gpx) route vanuit Zuid Nederland die kant op?


Ik weet niet waar in zuid Nederland je huis woont, maar ik zou tot Maastricht gewoon de snelweg pakken en van daar uit binnendoor naar Weiswampach rijden. Hier mijn voorstel. Bijgevoegde route is in BaseCamp gemaakt. Net Maastricht uit iets voorbij Bemelen heb je Hotel Bergrust met een mooi terras met uitzicht. Als je dan net een uurtje snelweg hebt gehad is dat een leuk plekje voor een Bakkie. Verder is juist dat noordelijke stukje van België niet zo heel mooi, maar via deze route wel aardig.





full
 
Laatst bewerkt:
Robert, had je ook een pm gestuurd, zou jij die 1000 bochtenroute in de Eifel kunnen mailen aan mij?
 
Het was een fantastische route om te rijden, we hebben ervan genoten.

Het waren volgens eigen zeggen van de uitzetter meer dan 1300 bochten. Ik raakte bij 1279 de tel kwijt en wilde niet opnieuw beginnen dus ik neem dat aantal maar voor waar aan.

Voor de FB-ers onder ons. Hij is ook te vinden in de groep GPS-routes voor en door Motorrijders en Cabriorijders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan