MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
De versnellingspook in de auto was bij vertrek uit Den Haag zo heet dat ik blij was dat het een automaat betreft. Na een uur was het eindelijk een dragelijke 30 graden in de auto.

Kortom, geen weer om te werken, tenzij je waterski instructeur bent. :/
 
Hier ook weinig zin om te werken en dus heb direct maar een start gemaakt met overuren compenseren.

Vanochtend een uur gesport en daarna naar de sauna gegaan.
Boek uitgelezen, scrubben, lekker lunchen, bakken in het zonnetje en vooral languit in het zwembad liggen. Heerlijk!
 
De versnellingspook in de auto was bij vertrek uit Den Haag zo heet dat ik blij was dat het een automaat betreft. Na een uur was het eindelijk een dragelijke 30 graden in de auto.

Kortom, geen weer om te werken, tenzij je waterski instructeur bent. :/
:/ heb helaas handbak met aluminium schakelpook

Hier ook weinig zin om te werken en dus heb direct maar een start gemaakt met overuren compenseren.

Vanochtend een uur gesport en daarna naar de sauna gegaan.
Boek uitgelezen, scrubben, lekker lunchen, bakken in het zonnetje en vooral languit in het zwembad liggen. Heerlijk!
met dit weer hoef je niet de sauna in alleen de zon :X hetzelfde effect :+
 
Tis gewoonweg té heet om op de motor te zitten deze dagen.. :X

Zag gisteren bij winkelcentrum kerkelanden 2 gasten op ssjes aan komen rijden.. w.v. 1 een korte broek, t-shirt.. en een rugprotector over z'n t-shirt heen.. |( nee dat heeft zin!
De ander had enigszins nog wel beschermende motorkleding aan, maar een rugprotector over je t-shirt met korte broek gaat helemaal nergens over en ziet er ook nog eens belachelijk uit :+
 
Laatst bewerkt:
Ik woon naast de Jumbo op de Larenseweg Hilversum aan de rotonde, er zijn ongelooflijk veel motorrijders die met korte broek/T-shirt rijden in de regio Hilversum. De GSXR man (met stickerbomb) die bij Seinhorst woont reed zelfs op slippers. Alleen een helm omdat het moet.

Er rijden trouwens ook Nissan 350Z's met open uitlaten, die trekken volledig door tot de melkfabriek.
Als ze daar een keer gaan laseren dan is het snel over met de pret. (ook voor 80% van de motorrijders)
 
Gisteren toertje gedaan rond de Loosdrechtse plassen. Van 30-wegen tot aan snelwegen. Lekker in gear gewoon. Veiligheid voor alles :D
 
:W vorige week weer eens de Gouden Koets van stal gehaald, dus ik mag me hier weer melden :+


Gedoe :')

Moet je 's naar Noorwegen gaan _O-
10.30 uur: laten we een plekje zoeken voor kopje koffie
11.30 uur: Hmm, we zitten echt in de middle of nowhere, maar wie weet vinden we zo iets..
12.30 uur: mochten we wat vinden, laten we dan meteen gaan lunchen..
13.30 uur: wil.nu.koffie.en.eten!
Uiteindelijk om 15 uur bij een benzinepomp aan een duur bakkie slootwater en nog duurder, ranzig broodje worst..

:') _O-

Maar Noorwegen verder :}
 
Herkenbaar, Schotland ging ook haast zo in de hooglanden :') . Op 't moment kut, maar naderhand wel een mooi verhaal natuurlijk. Noorwegen staat ook nog op het lijstje, maar hopelijk heb ik tzt m'n 1190 adventure, want met de Tuono gaat dat niet goed komen zeg maar.


Weekie vrij, paar dagen naar 't Zwarte Woud geweest. Toch wel weer mooi hoor.. Met dank aan Ro er voor vertrek nog 'n Ohlins achterschokbreker (en dynamo...en spanningsregelaar...) in kunnen gooien.

19149211_1338347439594469_3246771639696723140_n.jpg


Vrijdag nog 1 laatste dag op de wheeliemachine spelen dat 'n Husq heet.. Daarna inruilen voor 'n triple 765 en/of een Explorer.. Broaap.
 
Laatst bewerkt:
Was jij niet al eens stilgevallen op een vakantie met een stukke spanningsregelaar? Is dit preventief of is het wéér raak?

Of ben ik in de war? :+
 
:W vorige week weer eens de Gouden Koets van stal gehaald, dus ik mag me hier weer melden :+10.30 uur: laten we een plekje zoeken voor kopje koffie
11.30 uur: Hmm, we zitten echt in de middle of nowhere, maar wie weet vinden we zo iets..
12.30 uur: mochten we wat vinden, laten we dan meteen gaan lunchen..
13.30 uur: wil.nu.koffie.en.eten!
Uiteindelijk om 15 uur bij een benzinepomp aan een duur bakkie slootwater en nog duurder, ranzig broodje worst..

:') _O-

Maar Noorwegen verder :}
_O-

Herkenbaar, Schotland ging ook haast zo in de hooglanden :') . Op 't moment kut, maar naderhand wel een mooi verhaal natuurlijk. Noorwegen staat ook nog op het lijstje, maar hopelijk heb ik tzt m'n 1190 adventure, want met de Tuono gaat dat niet goed komen zeg maar.


Weekie vrij, paar dagen naar 't Zwarte Woud geweest. Toch wel weer mooi hoor.. Met dank aan Ro er voor vertrek nog 'n Ohlins achterschokbreker (en dynamo...en spanningsregelaar...) in kunnen gooien.

[afbeelding]

Vrijdag nog 1 laatste dag op de wheeliemachine spelen dat 'n Husq heet.. Daarna inruilen voor 'n triple 765 en/of een Explorer.. Broaap.
:+

Motor had vandaag afgeleverd moet worden wordt pas vrijdag 😡, garage gaat dan net met vakantie voor 1 week 🙈, afgesproken dat ie op maandag na vakantie motor ontvangt terwijl ie dan normaal dicht is en hij gaat in de avond door om motor op tijd klaar te krijgen voor mijn vakantie😖
 
Ik heb vanavond rustig rondje gereden van Hilversum, Loosdrecht, Breukeleveen, Breukelen, Loenen ad Vecht, Loosdrecht, Hilversum. Met nieuwe jas en nieuwe Shark helm met led verlichting! Was genieten :]

Deze helm;
qRVXVzm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier een impressie van ons tripje in de Alpen. Let niet op de Q. van het geluid. :') Mij zie je af en toe voorop rijden. :] MF Hooliganstyle ;)
 
Pfoei, lekkere montage :N

Wel supermooi daar :Y








@ Helm :X valt wel op, maar het "mondje" vink niet zo.
 
Herkenbaar, Schotland ging ook haast zo in de hooglanden :') . Op 't moment kut, maar naderhand wel een mooi verhaal natuurlijk. Noorwegen staat ook nog op het lijstje, maar hopelijk heb ik tzt m'n 1190 adventure, want met de Tuono gaat dat niet goed komen zeg maar.
Schotland zit zat horeca ;)


Noorwegen is echt heel anders.












DD: Balen dat ie vertraagd is :/
 
Hier een impressie van ons tripje in de Alpen. Let niet op de Q. van het geluid. :') Mij zie je af en toe voorop rijden. :] MF Hooliganstyle ;)
omgeving ziet er leuk uit, maar geluid moest uit _O-

Schotland zit zat horeca ;)


Noorwegen is echt heel anders.




DD: Balen dat ie vertraagd is :/
ja baal er goed van en heb ook klacht ingediend, om motor op te halen moet ik weer extra vrij nemen met uren die ik eigenlijk niet heb :/
 
Koffie!! :z



Langste dag, dag knutten :W

Gaan de dagen wel weer korter worden :/
 
Leuk Maike dat je de gouden koets weer van stal hebt gehaald. *D

Knutten... hier geen last van.
Noorwegen... nog steeds niet geweest..
Ooit he... ooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan