Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Ha ha, heeren, bedankt. nogmaals, op de fotootjes is het echt slecht te zien. Ik zal wel eens een close up maken van een stukje. gewoon voor het idee. Verder veel schik van de Domi. Alleen power zit er niet echt in en de voorrem kan ook wel wat aandacht gebruiken.

Ik weet dat er niet veel meer zijn, maar misschien kunnen we eens een meeting regelen. Of gelijk tijdens een motor-forum meeting afspreken.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand interesse in een nieuw k&n podfilter? Het gaat om de ru-0810: https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=ru-0810.
Ik had hem alvast gekocht, maar heb een fcr carb gekocht en die heeft een andere diameter.

RU-0810.jpg
 
Ik had vorig weekend een wandeltocht naast de motor gemaakt nadat een bout van de startmotor de vlucht had genomen en niet meer kon schakelen of starten.
Maar ik krijg langs geen kanten die spacer op zijn plaats wegens heel weinig ruimte daar.
Ik heb voorbochten van GPR en een keihin fcr 43mm carbu-acceleratiepomp waardoor alles nog krapper is daar.

Ik heb eindelijk een kleine schroevendraaierin in het rechtergat kunnen steken om daar al een vast punt te hebben maar de andere krijg ik niet op zijn plaats.

Enige tips om die spacer zijn plaats te krijgen??

We praten dan over item (fotos online geplukt)

spacer_big31190MK4600-01_d968.jpg


62185d1416246108-nx650-wiring-problems-earth.jpg


c00bd6b04775c8174f7aeab3a8a26226.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb het zelf nog niet uit elkaar gehad maar volgens het werkplaatshandboek moet eerst dat ding (motor stay) op zijn plek en kan pas daarna de startmotor geplaatst worden.

Succes, Rob
 
Ik heb t wel uit elkaar gehad, ik zou de uitlaatbochten weg halen. Het gaat wel met de uitlaat gemonteerd alleen t is erg krap. De volgende keer haal ik ook de uitlaat eraf denk ik...
 
Weet er iemand een beter uitziende kettinggeleider voor de Dominator dan de originele.
R&G heeft er ene voor de FMX maar past niet.


s-l1000.jpg

$_1.JPG
 
Ik ben mij momenteel aan het kijken naar het bouwen van een supermotard op basis van een Dominator.
Mijn plan is om de complete ophanging van een moderne KTM te gebruiken. Maar aangezien ik nog geen geschikte Dominator heb gevonden om als basis te gebruiken vroeg ik mij af of iemand mij de afmetingen van de standaard achterbrug kan geven?.
Het gaat dan voornamelijk om de beschikbare afstand tussen het frame. Met andere woorden, is er genoeg ruimte om een KTM achterbrug te plaatsen?.

Dit is overigens de inspiratie voor het project: *D
LM1-by-Dab-Design-23-of-38.jpg
 
Zo die 2 lijken wel exact op elkaar haha.

Strakke fiets. Wel iets weg van die andere (elsinore dacht ik).

Gr
 
Dit is mijn dominator project, ik twijfel tussen een CRF250 uitlaat met de originele voorbochten. Of een XR 600 voorbocht 2 in 1 met een universele demper.
Is de CRF250 uitlaat plug and play?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan