Het grote Cafe-racer topic deel 2

Die 2e vind ik echt spuug lelijk.

De eerste heb ik eigenlijk niet veel op aan te merken.
Best geinig ding!

Luchtfilters zou ik wisselen en een ander kontje plaatsen, ook al is dat smaak.
Geen rare prijs ook als hij goed is.
 
Duidelijk verhaal, neig ook meer naar de suzuki, maar hoezo de luchtfilters wisselen?

De Kent is persoonlijk en ieder zijn eigen smaak.

Mvg John
 
Duidelijk verhaal, neig ook meer naar de suzuki, maar hoezo de luchtfilters wisselen?

De Kent is persoonlijk en ieder zijn eigen smaak.

Mvg John

Deze luchtfilters verpesten de carburatie en filteren eigenlijk de lucht nauwelijks (alleen meeuwen en zwerfkeien halen ze eruit).
Ze zijn wel erg goedkoop, dat dan weer wel.
Beter een set mooie K&N of DNA filters, gaat de brommer ook een stuk mooier door lopen.
 
Duidelijk verhaal, neig ook meer naar de suzuki, maar hoezo de luchtfilters wisselen?

De Kent is persoonlijk en ieder zijn eigen smaak.

Mvg John

Als je gaat kijken ook echt even kijken of alles goed gedaan is.
Of de electra geen rommel is. Kijken of hij lekker loopt.
Kijken of ze de banden ook vervangen hebben etc.
En natuurlijk checken of het eventuele laswerk geen gebeun is.
 
Duidelijk verhaal, neig ook meer naar de suzuki, maar hoezo de luchtfilters wisselen?

De Kent is persoonlijk en ieder zijn eigen smaak.

Mvg John

Voor een diversion ziet het er niet verkeerd uit. Eigenlijk zijn ze standaard echt spuuglelijk.

Maar ik zou ook voor de soes gaan :Y
 
BMW-R100RS-Silver-Bullet-10.jpg


BMW-R100RS-Silver-Bullet-13.jpg


BMW-R100RS-Silver-Bullet-16.jpg
 
Waar komt de kentekenplaat en achterlicht?

links achter onderaan. lampje en houder zitten er al.

Jammer genoeg moet er 1-tje op ja... |(

Anders hing ze bijna horizontaal achter de uitlaten en dan is het een goed spatbord maar dan heb je hier direct een boete aan je been...
 
Heel gaaf ding, komt er aan het stuur nog bediening en electronica, of blijft hij zo prachtig clean? Knap werk!

Maare, hou je hier rekening mee?!
Gerechtshof: kentekenplaat aan zijkant motorfiets verboden

Blijft helemaal kaal! 8-) alles zit in de koplamp verwerkt en de schakelaar voor de lichten zit er opzij in. zou eens wat detailfoto's moeten nemen...
toerenteller en snelheidsmeter is verwerkt in 1 klok en daarenboven is snelheid via gps dus geen kabels naar het wiel etc.

Wat de plaat betreft:
Ik woon in Vlaanderen (BE) en daar mag het nog wel geloof ik. anders komt er een soort Ducati diavel steuntje op vrees ik.
Meeste regelgevingen gaan hier trouwens in op productiedata van het voertuig. En deze is een oldtimer (officieel dan toch) en daar zijn regels enorm soepel voor.
 
Laatst bewerkt:
mooie bike! welke maat banden heb je er op? en type/merk band?

VOOR: 120/70-17
ACHTER: 160/70-17
Metzeler lasertec. Zocht een modern gemaakte band met retro look en deze sprong er uit.

Om die achterste te kunnen monteren heb ik een nieuw zijcarter moeten maken en er dan maar meteen hydraulische koppeling van gemaakt. Maar die fotos kan je allemaal bekijken op de facebookpagina.

Grtz

MJ
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan