TT 2017

Kan je geruststellen: Met de nieuwe plannen, worden de taludplaatsen verminderd _O-

Ze willen de taluds toch gaan ophogen zodat er toch nog wat meer mensen terecht kunnen?

Of zijn ze stiekem (toch) bezig met de Formule 1 (ik weet niet wat de voorwaarden daarvoor zijn om een GP te organiseren).

Ook dit jaar zullen die vragen wel weer voorbij komen tijdens het TT-journaal als die Arjan Bos erin zit.
 
Er gaat niets boven Groningen :P
GABvzUaM.jpg
 
Paar uur nog en dan lekker die kant op. :) Ben benieuwd of het druk gaat zijn al onderweg, op een donderdag.
 
Vooral die van die dinsdag vond ik erg gaaf!
Die van woensdag heb ik nog niet gezien op youtube?
Mijn vader kwam zichzelf nog tegen in de documentaire over Wil Hartog 1977. :P Zat op de eerste rij op de eretribune en herkende zichzelf ondanks het oude beeld. _O-
 
Dagen achter elkaar mooi weer,wat...weken,en de tt staat op het punt te beginnen en de regen komt en de temperatuur 10 gr naar beneden.
 
Ze willen de taluds toch gaan ophogen zodat er toch nog wat meer mensen terecht kunnen?

Of zijn ze stiekem (toch) bezig met de Formule 1 (ik weet niet wat de voorwaarden daarvoor zijn om een GP te organiseren).

Ook dit jaar zullen die vragen wel weer voorbij komen tijdens het TT-journaal als die Arjan Bos erin zit.

Ze wilden toch meer tribunes? Mijn conclusie is dan, dat dat ten koste gaat van de taluds.
 
:t

Ieder zijn ding; neem zelf ook altijd een paar broodjes en flesje drinken mee.
smiddags een hamburger met een biertje :9

Merchandise doe ik niet aan, behalve als het koud is met BSB en mijn muts vergeten ben, dan koop ik zo'n rood wit blauw HRC mutsje met rode pluim :+

_O-

Ja ik zie je ook niet snel een Rossi petje kopen....
 
Laatst bewerkt:
Oh regen lijkt mee te vallen ja. Maar de motorwisseloefening gaan we denk ik nog wel een paar keer zien😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan