Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, m'n verjaardagskadootjes kwamen eindelijk binnen op m'n werk
Rizoma handvaten zitten er op, zien er netjes uit, moest wel effe de borgmoer verplaatsen bij de throttlebody
om de R1 adapter genoeg speling op de kabels en ik was het vulplaatje de eerste keer vergeten.

Gek genoeg ging m'n smoke achterlicht een stuk makkelijker (ondanks dat ik weer verwachte met die klote punaises in oorlog te zitten)
Moet zeggen, Mooi! Had ik jaren eerder moeten doen (maar toen kon je alleen die krengen met ingebouwd knipperlicht krijgen, wat nutteloos is bij K6+)[afbeelding]

Proficiat *O*


Netjes geworden :t


Alhoewel smoke niet mijn smaak is ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, m'n verjaardagskadootjes kwamen eindelijk binnen op m'n werk
Rizoma handvaten zitten er op, zien er netjes uit, moest wel effe de borgmoer verplaatsen bij de throttlebody
om de R1 adapter genoeg speling op de kabels en ik was het vulplaatje de eerste keer vergeten.

Gek genoeg ging m'n smoke achterlicht een stuk makkelijker (ondanks dat ik weer verwachte met die klote punaises in oorlog te zitten)
Moet zeggen, Mooi! Had ik jaren eerder moeten doen (maar toen kon je alleen die krengen met ingebouwd knipperlicht krijgen, wat nutteloos is bij K6+)[afbeelding]
Netjes!

Van harte!! *O*
 
Gisteravond wat extra set spanbanden en eens Acebikes TyreFix Basic gekocht.Kan dan nu twee motoren meenemen naar het circuit. })
 
voor en achter is origineel met hyperpro race aanpassing op binnenwerk en veren op mijn gewicht.

that's it, maar het belangrijkste is dat het allemaal klopt en dat doet het heb nog nooit zoveel vertouwen in de fiets gehad als nu.

Ik ben benieuwd, dinsdag eerste circuitdag met de gsxr (heb ook 2011/2016) en vering nog origineel. Tot nu toe voelt de motor op straat met wat kneedowns heel vertouwd iig
 
Vooral breedte toch? Meende dat de zit gelijk was toch?

Vandaag even binnendoor getourd :Y Even langs Ten Kate. Alleen jammer van de miezel wat regen werd. :P En de 40dkm komt dichterbij zo!

Van de week maar eens bellen voor een nieuw voorbandje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan