Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand ervaring met de oliekeerringen vervangen en de olie bijvullen van de dempers van de voorvork? (en mogelijk mij erbij wilt helpen, ik kan dan jouw kant oprijden waar dan ook in NL en noord België).

Ik heb namelijk bij hans van wijk een afspraak staan voor 1 augustus, maar om 200 euro te betalen lijkt me een beetje prijzig. Als het goedkoper kan, dan graag.
 
Heeft iemand ervaring met de oliekeerringen vervangen en de olie bijvullen van de dempers van de voorvork? (en mogelijk mij erbij wilt helpen, ik kan dan jouw kant oprijden waar dan ook in NL en noord België).

Ik heb namelijk bij hans van wijk een afspraak staan voor 1 augustus, maar om 200 euro te betalen lijkt me een beetje prijzig. Als het goedkoper kan, dan graag.
Ja, lijkt mij ook wel wat. Zag dat bij mij ook een keerring van m'n motor wat zweet. Volgens mij geen moeilijke klus maar zou ook liever hebben dat iemand met ervaring meekijkt.

Eens een keer een sleuteldag organiseren, mits er natuurlijk iemand met technische motorkennis in de groep is of geregeld kan worden?

Vanavond de GSX voor het eerst eens even goed uit kunnen proberen. Wat een heerlijk rijdende motor. Bij het oprijden van de snelweg zit je voor dat je het weet op rijbewijsverdijnende snelheden. Manoman wat heerlijk. Dit is echt wel een blijvertje!


Gelijk even foto's gemaakt. Deze iets voor de OP?
full
 
...
Gelijk even foto's gemaakt. Deze iets voor de OP?
[afbeelding]
Done ;)

RiccardoPTI heb ik er ook meteen in gezet.

Maar, enkele foto's zijn wat te klein.
Het moet een relatief grote foto zijn, en geen te vierkante. Een 2/3 verhouding minimum maar een 9/16 is nog beter.

Niet mooi passende foto's: DickO en Orion75, dus als jullie nog eens tijd en een mooie omgeving hebben, nog eens een fotoshoot houden 8-)

Maar voorlopig staan jullie er al wel in :t

NOTE: Zijn er nog actieve nieuwelingen of al wat oudere actievelingen die ik in de OP vergeten ben? Mijn excuses, zend dan maar een mooie foto, en het wordt geregeld ;)
 
Er zijn enkele zware knopen doorgehakt ... mijn vrouwtje zal alleen opgaan, we kunnen de kost niet dragen om met ons tweetjes op te gaan. Ik zal dus niet zo heel erg afwezig zijn als eerst gedacht ...

We willen ook een beetje spaarzaam zijn, zodat we onze centjes later kunnen gebruiken om samen eventueel nog eens op te gaan, als het meeste verdriet door is, en tijd te besteden met haar moeder, zolang zij nog leeft. Ik denk dat zij het nog wel een 15tal jaartjes kan uithouden.

Haar moeder zei het zelf ook, "als jullie niet kunnen komen begrijp ik het" zei ze, "vader is reeds gestorven, hij heeft er dus niets meer aan, maar hij was wel dolgelukkig laatste november, toen al zijn kinderen nog eens samen waren op de Filipijnen."
Maar toch kan ik het niet over mijn hart krijgen mijn vrouwtje dit laatste moment niet te gunnen, en zal ik haar twee en half weekjes moeten missen ...

Wel erg, november dit jaar zouden ze 50 jaar getrouwd geweest zijn, de dokters denken dat hij ervoor vocht dat nog te halen, maar omdat de twee zussen vanuit Tennessee dit jaar niet kunnen komen, had hij volgens de dokters de kracht niet meer ...
We waren al een groot familiefeest aan het plannen ... die vallen dus in het water ...

... Sorry voor mijn langdradigheid ... :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
... Sorry voor mijn langdradigheid ... :$
Geeft niet man. Dat is het mooie van een forum die gebaseerd is op een passie. Daar deel je veel lief maar staat men ook open voor het leed van een ander. One big family.

Zal wel moeilijk zijn dat je niet mee kunt gaan, maar wel begrijpelijk. Het is inderdaad ook wel een heel eind weg en niet goedkoop om erheen te reizen. Mooi dat jullie nog de herinnering hebben van het samenzijn in november. Koester dat.

Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd. Sta er ook nog vers in, ik heb afgelopen februari afscheid moeten nemen van mijn vader.
 
@DKP,
Heel veel sterkte met jullie verlies.
"De rust van hen die zijn heengegaan zal de rust niet verstoren van hen die achterblijven"
 
Ik zal de komende dagen (weken) wat afwezig zijn.

Bericht gekregen dat mijn schoonvader overleden is ...

Heel veel sterkte voor jullie.

Momenteel ben ik ook veel afwezig. Mijn schoonbroertje heeft een zwaar auto ongeluk gehad.
Hij ligt al vanaf vorige week woensdag te vechten voor zijn leven. Ligt nog in coma momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal dank voor de reacties!

@DKP,
Heel veel sterkte met jullie verlies.
"De rust van hen die zijn heengegaan zal de rust niet verstoren van hen die achterblijven"
Dan weet jij wat mijn vrouwtje nu voelt -O-



Heel veel sterkte voor jullie.

Momenteel ben ik ook veel afwezig. Mijn schoonbroertje heeft een zwaar auto ongeluk gehad.
Hij ligt al vanaf vorige week woensdag te vechten voor zijn leven. Ligt nog in coma momenteel.
Voor jou ook veel sterkte toegewenst in dit geval ...
... ik hoop oprecht dat hij erdoorheen raakt ...
 
Allemaal dank voor de reacties!Dan weet jij wat mijn vrouwtje nu voelt -O-Voor jou ook veel sterkte toegewenst in dit geval ...
... ik hoop oprecht dat hij erdoorheen raakt ...


Dankjewel. Waarschijnlijk is hij onwel geworden achter het stuur.
Heeft nu drains etc, mja gelukkig is het nu redelijk stabiel. Ze zijn eergisteren gestopt met de coma medicatie, nu is het afwachten of hij eruit komt en hoe hij eruit komt. Zijn lichaam reageert wel op sommige aanrakingen.
 
Dankjewel. Waarschijnlijk is hij onwel geworden achter het stuur.
Heeft nu drains etc, mja gelukkig is het nu redelijk stabiel. Ze zijn eergisteren gestopt met de coma medicatie, nu is het afwachten of hij eruit komt en hoe hij eruit komt. Zijn lichaam reageert wel op sommige aanrakingen.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
Hoop dat hij er goed uit komt.
 
@bjorn89

Sterkte in deze tijden.

@DKP

Ook sterkte aan jou.

Deze zomer (lees vanaf juli) heb ik vrij veel tijd, dus als jullie het waarderen zal ik op een gegeven moment tiramisù langsbrengen. (meet and greet met taart). Of anders met zijn allen in Brabant of elders meeten.
 
@bjorn89

Sterkte in deze tijden.

@DKP

Ook sterkte aan jou.

Deze zomer (lees vanaf juli) heb ik vrij veel tijd, dus als jullie het waarderen zal ik op een gegeven moment tiramisù langsbrengen. (meet and greet met taart). Of anders met zijn allen in Brabant of elders meeten.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
Hoop dat hij er goed uit komt.

Bedankt. Ik hoop het ook dat het goed komt. Mja kunnen alleen maar afwachten.

@DKP gecondoleerd .
 
Heeft iemand ervaring met de oliekeerringen vervangen en de olie bijvullen van de dempers van de voorvork? (en mogelijk mij erbij wilt helpen, ik kan dan jouw kant oprijden waar dan ook in NL en noord België).

Ik heb namelijk bij hans van wijk een afspraak staan voor 1 augustus, maar om 200 euro te betalen lijkt me een beetje prijzig. Als het goedkoper kan, dan graag.
Het vervangen van mijn keerringen kostte 150 euro incl. arbeid, maar de voorvork lag er toch al uit voor een dubbele bandenwissel dus kon wat in gedrukt worden. Na de vervangen keerringen was mijn vering wel goed door, dus moet nu weer een nieuwe afspraak inplannen |(

Zou deze in de OP kunnen?
full
 
Heeft hier iemand een idee waar je een kroonplaat sticker voor een 1998-2006 model kan krijgen. De mijne is door sleutels enorm bekrast. Iets van een sticker in carbon-look lijkt me wel wat.

Heel internet al afgespeurd maar kan het niet vinden. Wel voor allerhande andere typen motoren maar niet voor de GSX-F.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan