Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen dat ik ook niet zoveel situaties tegenkom die hier beweerd worden. Zowel met de enkele woon werk rit als de fun tour ritjes.
Gelukkig maar, het kan dus wel.

In de spits tussen Amsterdam en Den Haag is het echt een puinhoop. Als er een ochtend niet een blikker bij je komt kleven is dat echt een uitzondering :')
 
Vanmiddag op het Alexanderplein in Amsterdam een enorme lading glassplinters van het wegdek geveegd die er duidelijk pas net een paar seconden lag. Aan de hoeveelheid en de schoonheid van het glas te zien waarschijnlijk een gevalletje afgevallen lading.

Daarbij na een paar minuten nog de bezem van een passerende tramchauffeuse kunnen lezen. Maar er lag zo veel en het sprong zo alle kanten op (bijv op het fietspad ernaast) dat ik uiteindelijk maar de politie heb gebeld voor advies. Ik hoorde zeker twee autobanden lek gaan die wier bestuurders ik niet op tijd aan hun verstand kreeg om de trambaan te pakken.

De politie verbond me door naar de gemeente, "afdeling handhaving", en die zeiden "bedankt voor het bellen, we maken er een spoedmelding van, dan wordt het hopelijk morgenochtend nog opgepakt".

Oh well... Ik heb m'n best gedaan. Wel jammer dat ik nou net mijn camera blijkbaar weer niet had aanstaan.
 
Laatst bewerkt:
Trek vanochtend de hoes van mn motor af, zit er een grote rat op het stuur! Misschien maar eens een doekje met kattenurine onder de motor leggen. Straks knagen ze een kabel door, zit ik ook niet echt op te wachten
 
Trek vanochtend de hoes van mn motor af, zit er een grote rat op het stuur! Misschien maar eens een doekje met kattenurine onder de motor leggen. Straks knagen ze een kabel door, zit ik ook niet echt op te wachten

Extreem flauwe inkopper alert! Het is zeker een ratbike _O-
 
Ach ja... zo kwam ik er onlangs achter dat mijn motor een x aantal kilometers heeft rondgereden met een handvol eikeltjes en hazelnoten in het luchtfilter. Wie weet wat er nog meer heeft meegelift... :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een vogel tegen de koplamp. Iets met slechte timing bij het wegvliegen. Wat een zooi. Overal bloed en veren. Bleef nog een halve vleugel tussen de lamp en de kuip hangen. Die was in ieder geval goed dood. :X
 
Compilatiefilmpje van waarom ik zo blij ben mijn lease-auto te hebben ingeruild voor een lease-motor, met een mooi muziekje eronder.

Weinig bijzonders meegemaakt in deze fragmenten... Gewoon beetje door de spits sturen :)

 
't Begint al op 0:00 met een doorgetrokken streep en een verdrijvingsvlak... op 2:35 de busbaan op... de rest maar niet gekeken, ergerlijk stadsgedrag.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie trouwens bijna nooit een bumperklevende vrouw.. volgens mij zijn het juist de mannen die iets met bumpers hebben..

Gister toch echt een tijd een bumperklevende vrouw achter mij gehad.. heb haar meerdere malen de ruimte gegeven om mij voorbij te gaan maar telkens voegde ze weer achter mij in.

Nu weet ik dat ik een lekker kontje heb, maar had niet door dat deze ook invloed had op vrouwen :+
 
Zo zijn er duizend andere overtredingen die gemaakt worden. Ik zie hem nou niet echt gedrag vertonen wat een artikel 5je waardig is. Netjes beheerst en rustig gedrag in het filmpje :]
 
Laatst bewerkt:
Gister toch echt een tijd een bumperklevende vrouw achter mij gehad.. heb haar meerdere malen de ruimte gegeven om mij voorbij te gaan maar telkens voegde ze weer achter mij in.

Nu weet ik dat ik een lekker kontje heb, maar had niet door dat deze ook invloed had op vrouwen :+

full


Wat trouwens wel helpt veelal is als ze weer achter je invoegt om dan heel geleidelijk je snelheid wat te verlagen. De meesten halen je dan alsnog in.
 
Wat trouwens wel helpt veelal is als ze weer achter je invoegt om dan heel geleidelijk je snelheid wat te verlagen. De meesten halen je dan alsnog in.

Heb ik ook een aantal keren gedaan.. dat mens heeft echt van voor Joure tot net na Drachten achter mij gereden..

(en ja, die had ik al verwacht. In motorpak valt elke kont weg)
 
Heb ik ook een aantal keren gedaan.. dat mens heeft echt van voor Joure tot net na Drachten achter mij gereden..

(en ja, die had ik al verwacht. In motorpak valt elke kont weg)
Vanwaar dan dat enthousiasme voor vrouwelijke motorrijders dat ik hier nu en dan meen te bespeuren? Komt dat alleen tot leven als ze hun pak uitgetrokken hebben? Maar dan verschillen ze in niets meer van vrouwelijke niet-motorrijders ... :$
 
Laatst bewerkt:
Welke gedragingen bedoel je dan, en waarom zou jij die niet doen?

- Over verdrijvingsvlak rijden (14s)
- Erg krap filteren (30s)
- Fietspad pakken (48s)
- Tussen vrachtwagen en camper/caravan doormanouvreren op snelweg (1m 28s)
- Voorsorteervak rechts, terwijl je rechtdoor gaat (2m 10s)
- Over voorsorteervlakken linksaf rijden, terwijl je rechtdoor gaat (2m 20s)
- Over doorgetrokken streep / trambaan (2m 45s)
- Over puntstuk (3m 7s)
- Over voorsorteerstrook links helemaal naar voren rijden en vooraan het verkeer hinderen dat linksaf slaat (3m 18s)

Verder dan dat durfde ik niet te kijken.

Ik filter alleen bij voldoende ruimte op de snelweg en bij stoplichten alleen wanneer er voldoende ruimte is tussen 2 rijbanen rechtdoor.

En waarom ik dat niet zou doen? Ik vind het niet netjes en volgens mij mag het ook niet. Echter, zoals ik al zei: ik ben een bescheiden provinciaaltje en geen druk stadsverkeer gewend.
 
Vanwaar dan dat enthousiasme voor vrouwelijke motorrijders dat ik hier nu en dan meen te bespeuren? Komt dat alleen tot leven als ze hun pak uitgetrokken hebben? Maar dan verschillen ze in niets meer van vrouwelijke niet-motorrijders ... :$

Ik ken vr... mensen waar een integraalhelm met getint vizier prima bij past. Daarnaast ben ik tegenwoordig ook wel voorzichtiger als ik een motorrijder met lange paardenstaart zie. Je inschatting is één keer verkeerd en je verliest gelijk het vertrouwen in de mensheid.

Alle gekheid op een stokje natuurlijk. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan