Wie gaan er allemaal naar de TT?

Ik ben d'r bij, 35e keer (1 keer overgeslagen ivm ernstig ongeluk van mijn pa)
Zit op de GT samen met mijn zwager en maat *D
Vrijdag avond erheen, zondagavond naar huis
 
Ik ga na jaren zelf op de GT-tribune te hebben gezeten dit jaar voor het eerst met mijn zoontje. Het worden staanplaatsen. Ik ben alleen niet zo bekend met de taluds. Wat zijn mooie plaatsen om met hem gaan zitten?

Thanks!
 
Ik ga na jaren zelf op de GT-tribune te hebben gezeten dit jaar voor het eerst met mijn zoontje. Het worden staanplaatsen. Ik ben alleen niet zo bekend met de taluds. Wat zijn mooie plaatsen om met hem gaan zitten?

Thanks!

Zoals gezegd zit ik op de GT maar zou ik staanplaatsen hebben zou ik even rondkijken waar een vidi-wall staat zodat je het deel wat je niet ziet wel op het scherm meepakt ;)
Dat gezegd hebbende zou ik denk ergens bij uitkomen Duikersloot gaan zitten, als je daar een mooi plekkie kan vinden (vroeg opstaan !?) zie je waarschijnlijk toch een heel groot stuk van de baan, denk van Stekkenwal tot insturen Ramshoek ?
 
Zoals gezegd zit ik op de GT maar zou ik staanplaatsen hebben zou ik even rondkijken waar een vidi-wall staat zodat je het deel wat je niet ziet wel op het scherm meepakt ;)
Dat gezegd hebbende zou ik denk ergens bij uitkomen Duikersloot gaan zitten, als je daar een mooi plekkie kan vinden (vroeg opstaan !?) zie je waarschijnlijk toch een heel groot stuk van de baan, denk van Stekkenwal tot insturen Ramshoek ?


Klopt daar gaan wij altijd ook zitten: Tussen uitkomen Duikersloot begin Meeuwenmeer. Zie je ze vanaf de Stekkenwal via de Bult, Mandeveen, Duikersloot, Meeuwenmeer tot aan de Ramshoek rijden. Perfect zicht op een groot scherm dat op het binnenterrein staat. Parkeren bij Stekkenwal en een stukje wandelen.
 
Klopt daar gaan wij altijd ook zitten: Tussen uitkomen Duikersloot begin Meeuwenmeer. Zie je ze vanaf de Stekkenwal via de Bult, Mandeveen, Duikersloot, Meeuwenmeer tot aan de Ramshoek rijden. Perfect zicht op een groot scherm dat op het binnenterrein staat. Parkeren bij Stekkenwal en een stukje wandelen.
Je zit wel vrij ver van de baan maar goed overzicht.
Vorig jaar bij de Ramshoek gezeten met aanhang prima plek Rusenhoek tot de Ramshoek zichtbaar op een paar puntjes net niet.
Mooie is als je de Ramshoek uit de verte ziet b.v vanuit de Bult dan is het van jeetum guttegutwat gaan die gasten hard door die corner :}
Ben aan het twijfelen waar wij dit jaar gaan zitten ingaan Rusenhoek is ook vet ;)
 
Je zit wel vrij ver van de baan maar goed overzicht.
Vorig jaar bij de Ramshoek gezeten met aanhang prima plek Rusenhoek tot de Ramshoek zichtbaar op een paar puntjes net niet.
Mooie is als je de Ramshoek uit de verte ziet b.v vanuit de Bult dan is het van jeetum guttegutwat gaan die gasten hard door die corner :}
Ben aan het twijfelen waar wij dit jaar gaan zitten ingaan Rusenhoek is ook vet ;)

Zit sinds een paar jaar bij ingaan van de Bult, uitzicht op een videowall, ja kan ze al een stukje vanaf de Veenslang zien, en dan het hele stuk aan de overkant,vanaf Meeuwenmeer tot Ramshoek, erg gaaf om dat te zien.

3 dagen aanwezig.
 
Ik zit dit jaar voor de 5de keer op de stekkenwal tribune, na 4 jaar op een camping te hebben gezeten nu op de wedstrijddag heen. Maar ik wil niet bij de hoofdtribune parkeren ivm ver lopen. Staan de parkeerplaatsen in de buurt van stekkenwal ook gewoon aangegeven of moet ik een route uitstippelen van tevoren?
 
Ik zit dit jaar voor de 5de keer op de stekkenwal tribune, na 4 jaar op een camping te hebben gezeten nu op de wedstrijddag heen. Maar ik wil niet bij de hoofdtribune parkeren ivm ver lopen. Staan de parkeerplaatsen in de buurt van stekkenwal ook gewoon aangegeven of moet ik een route uitstippelen van tevoren?
Als je via Hooghalen richting het circuit rijdt kom je terecht op een parkeerplaats in de zuidlus.
 
Klopt daar gaan wij altijd ook zitten: Tussen uitkomen Duikersloot begin Meeuwenmeer. Zie je ze vanaf de Stekkenwal via de Bult, Mandeveen, Duikersloot, Meeuwenmeer tot aan de Ramshoek rijden. Perfect zicht op een groot scherm dat op het binnenterrein staat. Parkeren bij Stekkenwal en een stukje wandelen.

Al heel lang geleden dat we daar hebben gezeten, dit jaar maar wat verder wandelen dan de ramshoek. Kwamen meestal nooit verder dan (oude) noordlus tot ramshoek.

Hoe is het met de catering gesteld daar ??
 
Al heel lang geleden dat we daar hebben gezeten, dit jaar maar wat verder wandelen dan de ramshoek. Kwamen meestal nooit verder dan (oude) noordlus tot ramshoek.

Hoe is het met de catering gesteld daar ??
Is ff afwachten, er is sinds dit jaar een nieuwe cateraar. Ziet er allemaal goed uit, maar bij WSBK toch weer lange rijen voor de catering, ik hoop wat aanloopproblemen. De vorige cateraar Teuben had het goed voor elkaar, volwassen personeel die wisten wat ze moeten doen. De jaren daar weer voor zat er een belgische cateraar op die gewoon 150 goedkope krachten opriep bij de plaatselijke uitzendbureau's. Daar stonden dan kinderen van 16/17 jaar achter de tap schuim te maken. Dit was de afgelopen 5 jaar weer dik voor elkaar met Teuben, volwassen kerels achter de tap.
Wat ik miste bij WSBK was de (echte) visboer. Ze verkopen nu 'vis' uit een tent, maar dat heeft niets met vis te maken. Dat is gewoon diegevroren Iglovis en de haringen zijn in plastic verpakt.
De keuze is overigens nog steeds ruim met een bierworsttent, een Chinese noedeltent, pizzapunten etc.
 
Zoals gezegd zit ik op de GT maar zou ik staanplaatsen hebben zou ik even rondkijken waar een vidi-wall staat zodat je het deel wat je niet ziet wel op het scherm meepakt ;)
Dat gezegd hebbende zou ik denk ergens bij uitkomen Duikersloot gaan zitten, als je daar een mooi plekkie kan vinden (vroeg opstaan !?) zie je waarschijnlijk toch een heel groot stuk van de baan, denk van Stekkenwal tot insturen Ramshoek ?

Hier wil ik ook wel graag een keer zitten. Vorig jaar winterdijk tribune, maar daar waar wij zaten zie je ze alleen volgas langs janken en geen zicht op een TV-wall.

Daarvoor paar keer Talud tussen Ossenbroeken en Strubben, dat is wel een aanrader, vooral hoger op het talud.

Hoe laat moet ik ongeveer bij de zuid-lus zijn om daar een beetje fatsoenlijk plekje te hebben? Rond kwart over 8 vroeg genoeg?
 
Veel later moet je er niet zijn nee.
Wij waren er vorig jaar rond half 10 gelook ik(file :( ) en konden nog net een plekje op 1 van de dijken vinden. Vorig jaar was het sowieso drama, want we waren met de auto. Ruim een uur erover gedaan om de parkeerplaats af te komen. Schijnbaar werd het verkeer totaal niet geregeld en stond er maar 1 hek half open.
Gelukkig hebben we dit jaar tribuneplaatsen, want ik ga het niet redden om zondag al op tijd er te zijn(i.v.m. nachtdienst. :( )

Goed om te lezen dat er wel voldoende catering is, ik zal het morgen vast even gaan testen.
 
Oppassen met de snelheid,blijken allemaal mobile flitspalen neer te zijn gezet. In gieten bij de grote rotonde staan ze al onder het viaduct. Er moet nog even flink geld verdiend worden aan de motor sportliefhebber...

Dat zijn geen flitspalen, is een "verkeersonderzoek", bij Beilen hangen ze ook en na de afslag van assen-zuid richting de baan. Ook A28 richting Groningen. Bij Beilen hebben ze er een pamflet met info erbij hangen met deze uitleg erop (dus heb ik niet bedacht), zal vanavond eens kijken of ik er een foto van kan maken en hier posten.

Zelf denk ik dat het ook weleens wat te maken kan hebben met terreurdreiging enzo, dus kenteken controle en tijdelijk opslaan van kentekens. Maar das mijn alu hoedje idee.
 
Laatst bewerkt:
Bij Gieten hangt er dan weer geen pamflet bij, maar daar staan de camera's op het brugdeel van de rotonde, dan zie je snel genoeg dat het geen flitsers zijn.
 
sjonge jonge wat een geklaag over ver rijden?? Het is maar 25 minuten... uurtje of half zeven weg redden we het wel weer.

Maar even serieus. Allicht dat mensen uit de andere kant van het land zich nu eens kunnen voorstellen hoe het is om voor 9 van de 10 concerten of andere grote activiteiten ieder keer een flink eind naar het westen/ zuiden te moeten rijden.

Helaas schijnt het voor Mojo en andere concert organisatoren ondenkbaar te zijn om eens iets verder boven utrecht naar leuke locaties te zoeken. |( |(

Het ver rijden maakt mij ook niet uit, het is vanaf hier 260km en dat heb ik er graag voor over. Maar de laatste keer dat ik ben geweest (wel een paar jaar geleden) werden we met de auto naar een veldje achter op de hei geleid over smalle wegen. Daar hebben we zeker 2 uur staan wachten voor we weer wegkwamen, hele smalle ontsluiting van de "parkeerplaats" en de ontsluitende wegen waren ook smalle veldwegen waar geen 2 auto's naast elkaar konden rijden. De kenner zal wel weten waar dat was?

Is dat inmiddels beter geregeld?
 
Ik ben er ook, sinds 1977 slechts één keer gemist. De laatste jaren steevast bij de Haarbocht, met goed zicht op de Strubben en op start/finish.

Rond half zes op pad, hoop rond acht uur aan te komen.

De programmawijziging is al even bekend. Komt door de Formule 1. :( :(
 
Dat zijn geen flitspalen, is een "verkeersonderzoek", bij Beilen hangen ze ook en na de afslag van assen-zuid richting de baan. Ook A28 richting Groningen. Bij Beilen hebben ze er een pamflet met info erbij hangen met deze uitleg erop (dus heb ik niet bedacht), zal vanavond eens kijken of ik er een foto van kan maken en hier posten.

Zelf denk ik dat het ook weleens wat te maken kan hebben met terreurdreiging enzo, dus kenteken controle en tijdelijk opslaan van kentekens. Maar das mijn alu hoedje idee.
Oké ja ze staan daar ook wel heel opzichtig. Het is natuurlijk een heel groot evenement dus het zou wel te maken kunnen hebben met terreurdreiging...
 
Van FB gepikt .. :
"MOTORRIJDERS TT ASSEN
Bij de afslag Gieten van en naar Assen
Op elk viaduct hebben de " vrienden int blauw" Camera's en flitsaparatuur geplaatst Ook op de A28 staan ze opgesteld
DELEN DELEN
DELEN ....GEEF ZE NIKS GRATIS !!!!!!!!!!"

full


Volgens degene die postte werden vanochtend de flitskasten ernaast gehangen ...
 
Laatst bewerkt:
Simpele zielen heb je toch ook op Facebook :')

En te hard rijden in een straal van 30km van Assen tijdens het TT weekend staat zo beetje gelijk aan Kim Jung Un beledigen in Noord Korea. Niet slim.
 
Terug
Bovenaan Onderaan